Gå til innhold

Hvor mye løs hud etter vektnedgang og svangerskap er ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye skal til før du vurderer operasjon?

Jeg har litt løs hud etter svangerskapene. Har også gått fra 74 til 53 kilo. Trener en god del, både styrke og kondisjon, det har jeg gjort et års tid nå.

Kan huden fortsatt stramme seg opp?

Jeg fikk en del strekkmerker midt på magen under svangerskapene. Så nå har den jo blitt veldig skrukkete og fin 😅 når jeg ikke har noe særlig med fett igjen rundt midjen (måler 62- 63 cm.). Er et parti under navlen, fra midt på og godt ut på begge sider.

Litt usikker på hvor mye jeg orker bry meg. Men noen ganger så kan huden stå litt ut som om den var dehydrert (bare for å forklare, for dehydrert er jeg ikke). Akkurat som hudfolden blir stående ut. Men føler meg litt forfengelig også for at jeg bryr meg om det. Klarer la det ligge lenge, men så tenker jeg på det innimellom. 

Noen som har gjort noe med slikt her før?

Ev. noe kosthold kan fikse? Eller kan trening fortsatt stramme opp noe?

Anonymkode: 394ed...b59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo ikke sikkert du holder deg så tynn over lang tid. Se over en 5års periode hvordan det blir kanskje? En venninne fjernet løs hud på armene, og fikk store infeksjoner og varige nerveskader. Hun var sikkert uheldig, men det vet man jo ikke på forhånd. Så ville tenkt meg om.

Anonymkode: cf0df...c0d

Skrevet

Det er jo bare du som kan kjenne på om det er for mye eller ikke? Jeg har gått ned over 40 kilo, og har heldigvis ikke fått sånn hudforkle på magen. Men lårene og overarmene henger og slenger, og puppene er som tomme risposer. Jeg hadde operert meg i morra om jeg hadde råd. 

Kosthold og trening strammer lite opp huden, men huden kan jo fylles med muskler så det ikke ser så overflødig ut for eksempel. 

Anonymkode: 205d0...eba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...