AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Skrevet 25. januar 2022 Hva pleier du å gjøre for din samboer sånn at den andre føler at du elsker vedkomne? 😊 Anonymkode: c46d2...a02
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #2 Skrevet 25. januar 2022 Herregud, hvor mange tråder om dette er nødvendig? Anonymkode: bd863...1b4 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Skrevet 25. januar 2022 Et latterlig spørsmål. I et normalt og godt forhold er det helt overflødig å «gjøre» ting for å forsikre den andre om at man fortsatt er glad i vedkommende. Det kan tvertimot virke overspent og idiotisk. Anonymkode: 0bf9b...886 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #4 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Herregud, hvor mange tråder om dette er nødvendig? Anonymkode: bd863...1b4 Hvis du har problemer med det så kan du bare bla videre.. Gidder ikke spydige kommentarer ts Anonymkode: c46d2...a02
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #5 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Et latterlig spørsmål. I et normalt og godt forhold er det helt overflødig å «gjøre» ting for å forsikre den andre om at man fortsatt er glad i vedkommende. Det kan tvertimot virke overspent og idiotisk. Anonymkode: 0bf9b...886 Hvis du har problemer med det så kan du bla videre. Gidder ikke spydige kommentarer. ts Anonymkode: c46d2...a02
urenluren Skrevet 25. januar 2022 #6 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Et latterlig spørsmål. I et normalt og godt forhold er det helt overflødig å «gjøre» ting for å forsikre den andre om at man fortsatt er glad i vedkommende. Det kan tvertimot virke overspent og idiotisk. Anonymkode: 0bf9b...886 Tuller du? Selvfølgelig er det viktig å ta vare på hverandre, vise hverandre omtanke og bevare kjærligheten. For elsempel ved å gjøre ting for hverandre. Det kan være små ting, som å lage middag til han når han kommer hjem, eller overraske med en dessert han liker, gå tur med hunden selv om det var «hans tur» hvis jeg vet han er sliten, kjøpe noe til han som jeg vet han liker, overraske med pent undertøy (på meg selv altså, ikke han hehe). Og generelt gi komplimenter og vise at jeg verdsetter han og det han gjør. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #7 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva pleier du å gjøre for din samboer sånn at den andre føler at du elsker vedkomne? 😊 Anonymkode: c46d2...a02 Spør du for å få ideer? I så fall blir det veldig påtatt å gjøre de tingene, syns jeg. Bare fordi at jeg pleier å møte han i døra iført cocio sjokolademelk-kostyme a la Eva Mendes når han kommer hjem fra jobb om fredagen, så betyr ikke det at det er riktig for deg. Anonymkode: 3f5a8...454 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #8 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis du har problemer med det så kan du bare bla videre.. Gidder ikke spydige kommentarer ts Anonymkode: c46d2...a02 Har du problem med svaret mitt så bla videre. Gidder ikke spydige kommentarer. Anonymkode: bd863...1b4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #9 Skrevet 25. januar 2022 Slipper han inn bak 😇 Anonymkode: c1995...1c7
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #10 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Et latterlig spørsmål. I et normalt og godt forhold er det helt overflødig å «gjøre» ting for å forsikre den andre om at man fortsatt er glad i vedkommende. Det kan tvertimot virke overspent og idiotisk. Anonymkode: 0bf9b...886 Jeg tror din tankegang er grunnen til at mange forhold går "rett i dass". Et forhold må faktisk pleies. Vi kan lage et lite bilde. La oss si at kjærligheten i et forhold er et bål som dere begge er ansvarlig for. Det bålet vil ikke brenne av seg selv, en må legge ny ved på jevnlig. Og om det kun er den ene som bidrar vil den personen til slutt gå lei av at den andre aldri bidrar og bare forventer at bålet er der i morgen også. Denne veden er da ting du gjør for å holde forholdet i livet og bevare kjærligheten. Små overraskelser, fine ord, pynte deg litt for partneren og lignende. Anonymkode: 4de06...16a 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #11 Skrevet 26. januar 2022 Gir han litt vann. Gir han litt mat. Rydder doen hans hver dag. Han får sitte på fanget iblant. Anonymkode: ffe6e...8f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå