AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Skrevet 25. januar 2022 Har i ca et døgn hatt litt stikkende smerter nederst til venstre i magen. Ikke veldig vondt, men kjenner det. Kommer og går litt, ingen blødning. Har et par ganger også kjent en litt lignende følelse på høyre side. Er i uke 6 og har symptomer som ømme bryst, trøtthet og kvalme. Noen som kan kjenne seg igjen? Er det normalt? Skjønner at det beste er å snakke med helsepersonell, men føler ikke det er en sak for legevakten, så blir tidligst i morgen og hadde vært greit å høre noen erfaringer i mellomtiden. Anonymkode: 20daa...1f3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #2 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har i ca et døgn hatt litt stikkende smerter nederst til venstre i magen. Ikke veldig vondt, men kjenner det. Kommer og går litt, ingen blødning. Har et par ganger også kjent en litt lignende følelse på høyre side. Er i uke 6 og har symptomer som ømme bryst, trøtthet og kvalme. Noen som kan kjenne seg igjen? Er det normalt? Skjønner at det beste er å snakke med helsepersonell, men føler ikke det er en sak for legevakten, så blir tidligst i morgen og hadde vært greit å høre noen erfaringer i mellomtiden. Anonymkode: 20daa...1f3 Hadde også stikking i perioder. Alt var fint her. Jeg hadde tidlig ul i uke 8 og syns det var veldig betryggende 🥰 Det er jo mye som skjer i kroppen, så veldig mye er normalt, men du må jo vurdere selv♥️ Anonymkode: ccb07...aaa
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Skrevet 25. januar 2022 Jeg hadde stikkingen og ble sendt fra legekontoret og rett til sykehus. Var ikke exu i mitt tilfelle, men ta kontakt i kveld for en sjekk. Anonymkode: 99426...d77
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #4 Skrevet 25. januar 2022 Jeg ble sjekket for exu jeg også, de var helt sikre mtp at jeg kun hadde smerter og stikninger i venstre side. Men det var heldigvis en vanlig gravidtet 😄 Anonymkode: bf7c6...89d
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #5 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde stikkingen og ble sendt fra legekontoret og rett til sykehus. Var ikke exu i mitt tilfelle, men ta kontakt i kveld for en sjekk. Anonymkode: 99426...d77 Det er på grensen til hysteri. Med mindre ts får sterke smerter, bør hun avvente til i morgen. Anonymkode: c88d4...583
Mdy98 Skrevet 26. januar 2022 #6 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har i ca et døgn hatt litt stikkende smerter nederst til venstre i magen. Ikke veldig vondt, men kjenner det. Kommer og går litt, ingen blødning. Har et par ganger også kjent en litt lignende følelse på høyre side. Er i uke 6 og har symptomer som ømme bryst, trøtthet og kvalme. Noen som kan kjenne seg igjen? Er det normalt? Skjønner at det beste er å snakke med helsepersonell, men føler ikke det er en sak for legevakten, så blir tidligst i morgen og hadde vært greit å høre noen erfaringer i mellomtiden. Anonymkode: 20daa...1f3 Hei! Jeg hadde også stikkinger venstre side på dette tidspunktet. Men så lenge det ikke var stort ubehag så prøvde jeg å ikke tenke så mye over det. Har også hørt at stikkinger kan oppstå på den siden egget slapp pga det er der det gule legemet dannes. Jeg var på tul 6+3 og alt bra så dette kan du ta det med ro med mindre du får veldig sterke smerter, tenker jeg. De fleste som har hatt exu som jeg har hørt sier jo at det er forferdelig vondt 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #7 Skrevet 26. januar 2022 Valgte å se an til idag. Smertene ga seg sent i går kveld og har ikke vært tilstede idag. Magen sto som et trommeskinn i går, men mye bedre idag så lurer på om det rett og slett kan ha vært luftsmerter 🤪 TS Anonymkode: 20daa...1f3 1
EmilieH Skrevet 26. januar 2022 #8 Skrevet 26. januar 2022 Ja, har det og legen sier det er helt ufarlig. Mye som skjer i kroppen nå
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #9 Skrevet 26. januar 2022 Jeg har litt vondt nede i høyre hjørne. Ut fra det jeg har forstått så er det noen som kan kjenne litt der embryo har fester seg og ikke noe farlig. Anonymkode: 8a765...197
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå