Gå til innhold

Fikk du bivirkninger etter booster? Hvilken booster tok du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags bivirkninger fikk du av dose 3?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok moderna. Lå rett ut samme kvelden og dagen etterpå. Hadde vond arm og hodepine i en uke ca

Skrevet (endret)

Vond arm tre dager, pfizer

Endret av trøndermann38
Skrevet (endret)

Jeg fikk like mye bivirkninger av boosteren som av dose 1 og 2, det vil si feber og influensasymptomer i ca 2 døgn. Fikk AstraZeneca, Pfizer, Pfizer.

Endret av youcancallmejune
Skrevet (endret)

Pfizer her. Vond arm dagen etter alle gangene 🙂

Endret av Applehead
Skrevet

Moderna. Foreløpig samme bivirkninger som etter dose 2: feber, smerter i arm og føler meg generelt dårlig. Bivirkningene kom mye kjappere enn etter dose 2 da, armen var øm fra stikket var unnagjort, og har blitt vondere utover dagen. 

Skrevet

Minimalt med bivirkninger. Litt ekstra trøtt dag 2 etter stikket. Ellers ingenting. Fikk Pfizer, Moderna, Pfizer. 

Skrevet

Ingen bivirkninger. Ikke øm i armen engang. Tok Pfizer. 

Skrevet

Prizer her: litt slapp, lett hodepine, pluss lav feber dagen etter. Det var det eneste. 

Skrevet

Moderna booster etter to Pfizer. Litt frossen samme kveld, uten feber, og øm arm et knapt døgn. 

Mye mindre bivirkninger av Modernabooster enn av de to Pfizerne....

Skrevet

Fikk modena på 2 dose og også på booster. Jeg fikk samme da som nå. Hodepine, ekstrem tannverk( men i kjevebenet ) hjerteklapp. Armen kan jeg knapt røre

Skrevet

Har hatt litt vondt i armen etter alle tre vaksinene. Ellers ingen bivirkninger. 

Har fått: moderna, pfizer, moderna

Gjest mariama
Skrevet

Moderna: Frøs en del samme kveld og dagen etter, ble veldig trøtt og litt kvalm halve dagen etter også. Helt fin igjen med unntak av vond arm på dag to etter. 

Skrevet

Moderna, ble dårlig på kvelden etter vaksine og var dårlig dagen etter. 2 dager etter var jeg tilbake på både jobb og trening.

Tok Pfizer som de to første, da fikk jeg bare vondt i armen. 

Skrevet

Litt lett feber, slapp, sliten og hodepine. Varte i 1,5 døgn. Større bivirkninger etter dose 2.

Fikk moderna på alle 3 dosene. 

Skrevet

Trippel Pfizer. Merket ingenting på de to første, men ble ganske dårlig etter boosteren (kvalme, hodepine, utmattelse). Varte vel i knappe 24 timer så var jeg helt fin igjen.

Skrevet

Absolutt ingenting. Moderna.

• Opprett ny...