AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Del Skrevet 25. januar 2022 Sånn 30-årene liksom, skjer det? Anonymkode: 2569f...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #2 Del Skrevet 25. januar 2022 Det er en ting man ikke trenger å bekymre seg for. Det skjer, men svært sjeldent. Anonymkode: fcee8...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Del Skrevet 25. januar 2022 Var 27 år. Anonymkode: 08401...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #4 Del Skrevet 25. januar 2022 Jeg var også 27. Ikke stort infarkt. Anonymkode: aee69...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #5 Del Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var 27 år. Anonymkode: 08401...d70 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var også 27. Ikke stort infarkt. Anonymkode: aee69...34a Utav det blå? Hvordan visste dere at det var infarkt og ikke bare... angst eller noe sånt? Anonymkode: 2569f...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #6 Del Skrevet 25. januar 2022 Jeg var ikke så ung da, 45 men for ungt allikevel synes jeg. Som lyn fra klar himmel, ikkeno forvarsel. Anonymkode: fcdf5...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #7 Del Skrevet 25. januar 2022 Hvorfor lurer du? Har du symptomer? Anonymkode: 2ee44...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #8 Del Skrevet 25. januar 2022 Har to venninner under 30 som begge fikk hjerteinfarkt, begge var normalt trente og slanke men det er de genene vet du. Anonymkode: 2b32a...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #9 Del Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor lurer du? Har du symptomer? Anonymkode: 2ee44...a7f Hadde stikksmerte i venstre side av brystet, så da tenker man jo fort på sånt vettu. Men har hatt helseangst før så... det er jo sannsynligvis det. Har gitt seg nå. Anonymkode: 2569f...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #10 Del Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var 27 år. Anonymkode: 08401...d70 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var også 27. Ikke stort infarkt. Anonymkode: aee69...34a Wow takk for så informative svar! Kunne dere ikke komme med litt mer info enn å bare skremme livet av folk? Er dere overvektige, røyker dere, drikker, trener dere? Har dere hjerteinfarkt i familie? Anonymkode: f6f01...af0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #11 Del Skrevet 25. januar 2022 Sjekk med familien din på både fars og mors siden om det er hjerte og kar sykdommer i familien din. Hvis det er bør du passe litt på, hvis det ikke er så er du godt beskyttet genetisk. Jeg er så heldig at ingen på mor eller far siden har hatt hjerte og kar sykdommer. Så jeg er genetisk beskyttet sa legen min, men sjekker blodtrykket og slikt forde. viktig å undersøke seg årlig hvertfall. Anonymkode: 0e4b7...a33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #12 Del Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde stikksmerte i venstre side av brystet, så da tenker man jo fort på sånt vettu. Men har hatt helseangst før så... det er jo sannsynligvis det. Har gitt seg nå. Anonymkode: 2569f...f42 Stikksmerter har jeg hatt og mange ganger, men det pleier ikke være hjerte som gjør at det blir stikksmerter sa legen. Anonymkode: 0e4b7...a33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #13 Del Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde stikksmerte i venstre side av brystet, så da tenker man jo fort på sånt vettu. Men har hatt helseangst før så... det er jo sannsynligvis det. Har gitt seg nå. Anonymkode: 2569f...f42 Har hatt slike symptomer flere ganger, men det var magen...Stress. Anonymkode: dc4fa...cb8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #14 Del Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sjekk med familien din på både fars og mors siden om det er hjerte og kar sykdommer i familien din. Hvis det er bør du passe litt på, hvis det ikke er så er du godt beskyttet genetisk. Jeg er så heldig at ingen på mor eller far siden har hatt hjerte og kar sykdommer. Så jeg er genetisk beskyttet sa legen min, men sjekker blodtrykket og slikt forde. viktig å undersøke seg årlig hvertfall. Anonymkode: 0e4b7...a33 Ingen hjertesykdom i familien bortsett fra mormor, men hun har hatt diabetes i 40 år da. Godt kontrollert men lell, ble et par hjerteinfarkt av det. Jeg er litt overvektig men fint blodtrykk og fikk ingen kommentar sist jeg tok blodprøver. Er 30. Så tenker jo at det skal litt til, men.. hvem vet. Anonymkode: 2569f...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #15 Del Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Wow takk for så informative svar! Kunne dere ikke komme med litt mer info enn å bare skremme livet av folk? Er dere overvektige, røyker dere, drikker, trener dere? Har dere hjerteinfarkt i familie? Anonymkode: f6f01...af0 Slank, ingen røyk, måteholden med alkohol, trente litt, og mye hjerteinfarkt i familie. Trange blodårer inn til hjertet, også genetisk. Anonymkode: 08401...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #16 Del Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Slank, ingen røyk, måteholden med alkohol, trente litt, og mye hjerteinfarkt i familie. Trange blodårer inn til hjertet, også genetisk. Anonymkode: 08401...d70 Uff, det må ha vært en ekkel opplevelse. Hvordan går det med deg nå? Anonymkode: 2569f...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #17 Del Skrevet 25. januar 2022 48 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde stikksmerte i venstre side av brystet, så da tenker man jo fort på sånt vettu. Men har hatt helseangst før så... det er jo sannsynligvis det. Har gitt seg nå. Anonymkode: 2569f...f42 Hvis det er til hjelp så er stikksmerter på venstre side som regel enten fra magen eller muskulært, fra mellom ribbeina. Jeg har hatt det mange ganger og har også tatt både EKG og ultralyd av hjertet - alt fint (NB det var pga helt andre ting ikke pga disse stikksmertene) Smertene når det er noe med hjertet er visst annerledes, gjerne mer trykkende og midt på brystet (likner på angstsmerter slik jeg har skjønt det uten at jeg har hatt noe annet galt enn angst 😄) Anonymkode: 93cb0...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #18 Del Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Slank, ingen røyk, måteholden med alkohol, trente litt, og mye hjerteinfarkt i familie. Trange blodårer inn til hjertet, også genetisk. Anonymkode: 08401...d70 Men hvordan merket du at du hadde Hjerteinfarkt? Var det liksom så vondt at du visste at her er det noe annet enn bare vanlig stikking som man får fra tid til annen? Anonymkode: f6f01...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #19 Del Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis det er til hjelp så er stikksmerter på venstre side som regel enten fra magen eller muskulært, fra mellom ribbeina. Jeg har hatt det mange ganger og har også tatt både EKG og ultralyd av hjertet - alt fint (NB det var pga helt andre ting ikke pga disse stikksmertene) Smertene når det er noe med hjertet er visst annerledes, gjerne mer trykkende og midt på brystet (likner på angstsmerter slik jeg har skjønt det uten at jeg har hatt noe annet galt enn angst 😄) Anonymkode: 93cb0...ded Åh, elsker at angst har så mange symptomer som kan være hva som helst av farlige ting😅🤦♀️ Uff. Det er sikkert muskulært da. Anonymkode: 2569f...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #20 Del Skrevet 25. januar 2022 Kjenner en som fikk et kraftig og måtte operere når 24 Anonymkode: 1f067...3ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå