Gå til innhold

Trakkasering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg nå i 2 år har blitt trakassert av barnefar, og nå er det nok!

Han sender ufine sms: hore, ludder, du er ikke god i hodet osv, og mest når han sitter alene og drikker.

Ringer alltid på mandagen og ber om unnskyldning, og er som regel alltid min feil, enten er det noe jeg har sakt feil en gang, eller han føler seg avvist for at jeg ikke vil komme på besøk (og jeg vil ikke ha kontakt med han pga han oppførsel mot meg)

Han er en veldig flink pappa!

Jeg har prøvd familievernkontoret, prøvd å be han sende epost om det er noe ang vårt barn, eller at han kan ringe meg. Men han kan holde opp i en mnd, men så plutselig tikker en sms inn!

Nå har jeg ikke turt å ha på varsel at jeg får sms på sikkert et år, og får vondt i magen når jeg må inn å sjekke om jeg har fåptt sms, da min søster bruker kun sms.  

Jeg har sakt dette til mine 2 nærmeste og de har sakt at jeg ikke skal bry meg og jeg vet jo at han ikke mener det på mandagen, men nå har jeg ikke brydd meg lenge nok, og klarer ikke å la være og kjenne på de triste følelsene han gir meg ved å prøve og psyke meg ned.

Jeg har bestilt lege time til uken, for å ta opp dette.

Vurderer å gå til politiet, men føler at dette er ikke verdt deres tid, og er det min feil at han er sånn mot meg?

Har aldri møtt noen som kan være så stygg mot et annet menneske enn han, han kastet ying på meg, dyttet meg og slo av og til før vi fikk barn, men mot hannes venner og familie er han en annen person. Er det noe galt med meg siden han kaller meg å mener at alt i som er feil i hans liv er min skyld?

Jeg er en dame med bein i nesen og sier alltid i fra, men nå tør jeg ikke si mere i fra til han da jeg er redd for hva som blir å stå i neste sms!!

Anonymkode: d7761...5c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta vare på alt av bevis og dra til politiet. Hør med de om de har noen råd og veien videre 🙂

Anonymkode: 85a63...c33

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...