Trude29 Skrevet 20. oktober 2005 #1 Skrevet 20. oktober 2005 Må til innkjøp av ny stekepanne, oppdaget at den jeg har går i oppløsning nærmest ! Er det noe som har noen anbefalinger ? Tenkte på en med teflonbelegg e.l. Ikke i 1000 kr. klassen... Finnes det noen bra til rundt 400- 500 kr tro ?
Gjest lumina Skrevet 20. oktober 2005 #2 Skrevet 20. oktober 2005 På REMA 1000 har de høyang polaris stekepanne (favoritt) 28cm i diameter til 180 kr... råbillig. Har kjøpt, og den er fantastisk
Totalya Skrevet 20. oktober 2005 #3 Skrevet 20. oktober 2005 Scanpan sine produkter er supre, men de er dyre. Men når de er på tilbud er de ikke så ille. Har Ergonimic serien, men den tror jeg funker best for høyrehendte. Har både stekepanna og flere kjeler, og ønsker meg nå helsepanna (den firkantete med riller). Ingenting setter seg fast, eneste gangene jeg bruker smør er når jeg ønsker smaken. Og for ikke å glemme rengjøringa, selv om det blir stående, er det ingen problemer. ANBEFALES!
Mrs. K Skrevet 20. oktober 2005 #4 Skrevet 20. oktober 2005 Scanpan er super og det er utrolig bra at man kan sette dem i ovnen.
LilleBille Skrevet 20. oktober 2005 #5 Skrevet 20. oktober 2005 Har Jamie Oliver pannen - den er super (fikk den for trumfpoeng)
Trude29 Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2005 Takk for gode tips ! Det ble en Jamie Oliver på meg også, LilleBille ! Den var nedsatt til halv pris på Jernia ! Nå skal den snart testes ! Mannen var opptatt av om den kunne vaskes i oppvaskmaskinen, men det er vel uansett ikke å anbefale ? Takk og klem fra Trude
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2005 #7 Skrevet 21. oktober 2005 Scanpan er super og det er utrolig bra at man kan sette dem i ovnen. ← Gjelder dette alle produktene deres? Vi har bare scanpan produkter etter et veldig innbringene bryllup
Pasha Skrevet 21. oktober 2005 #8 Skrevet 21. oktober 2005 Takk for gode tips ! Det ble en Jamie Oliver på meg også, LilleBille ! Den var nedsatt til halv pris på Jernia ! Nå skal den snart testes ! Mannen var opptatt av om den kunne vaskes i oppvaskmaskinen, men det er vel uansett ikke å anbefale ? Takk og klem fra Trude ← Den kan godt settes i maskinen. Men det beste er jo å bruke håndkraft. Stålet mister glansheten ved mye oppvask og belegget mister fortere sliplett effekten.. men en gang i blant går greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå