AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Skrevet 25. januar 2022 Jeg veit ikke hvem jeg skal kontakte. Udir kunne ikke svare på spørsmålet mitt, det står ingenting på samordna opptak om de kan svare på spørsmålet, derfor spør jeg her.. Hvem kan svare på dette spørsmålet? Jeg gikk ut fra vgs i 2009 og har MAT1003 som da både er p1 og p2 matte, på vitnemålet er det påført 224 timer. Denne emnekoden er ifølge udirs nettsider erstattet med mat1015 og neste år mat1023. Problemet er at en av disse emnekodene vil kun påføre vitnemålet 84 timer. En av kravene til lærerutdanningen er feks 3 eller 4 i matematikk, og 224 timer. Det er flere matematikkemnekoder å velge mellom, men hvilken blir da riktig når du skal "forbedre karakter" i MAT1003 og timeantallet ikke stemmer? Jeg ser for meg at jeg kanskje måtte tatt s1 og p1 matte, men vil det bli riktig? Gudene veit, for ingen kan svare meg og da jeg ringte udir, visste de ikke selv engang, og det er de som lager det... Jeg gidder virkelig ikke betale for en eksamen i matematikk når jeg ikke vet om det blir riktig eller godkjent. Jeg liker ikke engang matematikk. Har noen peiling hvem man kontakter? Eller har vært borti det samme? Prøvde å kontakte lærestedet, men har ikke fått noe svar foreløpig. Anonymkode: fcd3b...29b
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #2 Skrevet 25. januar 2022 Hvis du består 1P og S1 oppfyller du kravet til lærerutdanningen. Vet ingenting om det med fagkoder, men å bestå de to fagene (du kan få 2 i begge) skal oppfylle kravet. Anonymkode: ea25b...14b
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Skrevet 25. januar 2022 [email protected] Kan du sende mail til, de kan garantert svare deg😊 Anonymkode: f872c...31f 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #4 Skrevet 25. januar 2022 Tusen takk for svar 😊❤️ Anonymkode: fcd3b...29b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå