AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #21 Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du skjønte ikke sammenligningen altså.. Anonymkode: 05db8...8c5 Ordet "faktiske" er her essensielt. Anonymkode: c27ff...090
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #22 Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvorfor er det det? Månen påvirker flo og fjære. Hvorfor skulle elektromagnetisme IKKE påvirke celler? Celler påvirkes av det meste rundt oss og det vi får i oss. Hvorfor skulle stråling ikke ha virkning, ut fra din «logikk»? Anonymkode: 6a1e9...4e4 Hva i himmelens navn har månen med elektromagnetisme å gjøre? Anonymkode: c27ff...090
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #23 Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hva i himmelens navn har månen med elektromagnetisme å gjøre? Anonymkode: c27ff...090 Ingenting, såvidt jeg vet, men du begrunner ikke svarene dine, du bare avfeier alle andres. Hvorfor er det ulogisk for deg at elekromagnetisk stråling kan påvirke celler? Anonymkode: 6a1e9...4e4 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #24 Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingenting, såvidt jeg vet, men du begrunner ikke svarene dine, du bare avfeier alle andres. Hvorfor er det ulogisk for deg at elekromagnetisk stråling kan påvirke celler? Anonymkode: 6a1e9...4e4 Jeg sier ikke at de ikke kan det. Jeg sier at magneter random plassert i et teppe er svada. Anonymkode: c27ff...090
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #25 Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg sier ikke at de ikke kan det. Jeg sier at magneter random plassert i et teppe er svada. Anonymkode: c27ff...090 Jeg vet ikke hvor du får tak i slike tepper som du snakker om her, men det trådstarter snakker om er BEMER-madrasser. Det er EU-godkjent medisinsk utstyr som gjennom flere kontrollerte studier har påvist effekt på muskel og leddsmerter. Anonymkode: 6a1e9...4e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå