AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Del Skrevet 25. januar 2022 Jeg skulle vanligvis ha vært i smittekarantene nå, men pga de nye reglene så slipper jeg det. Jeg var i et selskap på lørdag og fikk i går vite at jeg må teste meg i dag og på torsdag. Jeg testet negativ i dag, men samtidig har jeg veldig milde symptomer. Vond hals og vondt i hode. Men kan jeg gå på skolen helt til jeg får positiv test da? Og isolere meg etter det? Anonymkode: c87a3...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #2 Del Skrevet 25. januar 2022 Reglene trer ikke i kraft før 00.00 i natt... Anonymkode: 6cf9a...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Del Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Reglene trer ikke i kraft før 00.00 i natt... Anonymkode: 6cf9a...9f3 De gjelder nå. Var dette jeg fikk beskjed om i går av de som jobber med dette😊 ts Anonymkode: c87a3...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #4 Del Skrevet 25. januar 2022 Smitte i klassen til ene ungdommen i huset. Fikk beskjed om å teste på dag tre og fem. Men ingen karantene. Dette var i forrige uke. Men vi fikk også tydelig beskjed om å være obs på symptomer. Hva vi skulle gjøre dersom det oppstod symptom ble ikke sagt. Kanskje du kan ringe koronatelefonen i kommunen, de er iallefall veldig greie å snakke med her hos oss. Anonymkode: 1a8bf...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #5 Del Skrevet 25. januar 2022 Så lenge du har symptomer e du i karantene. Anonymkode: 7091f...fb5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 25. januar 2022 #6 Del Skrevet 25. januar 2022 Har du symptomer så blir du så klart hjemme selv om testen var negativ, kan godt hende det bare er vanlig halsbetennelse men om du smitter andre med det så må jo de teste seg.. eller det kan hende du ikke får utslag før på neste test. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 25. januar 2022 #7 Del Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg skulle vanligvis ha vært i smittekarantene nå, men pga de nye reglene så slipper jeg det. Jeg var i et selskap på lørdag og fikk i går vite at jeg må teste meg i dag og på torsdag. Jeg testet negativ i dag, men samtidig har jeg veldig milde symptomer. Vond hals og vondt i hode. Men kan jeg gå på skolen helt til jeg får positiv test da? Og isolere meg etter det? Anonymkode: c87a3...a63 "Hold deg hjemme hvis du er syk" gjelder vel uansett hva slags karanteneregler som gjelder? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 25. januar 2022 #8 Del Skrevet 25. januar 2022 Har man forkjølelse symptom nå må man nesten anta at det er omikron nå som det er så mye smitte i omløp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg