AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Skrevet 25. januar 2022 Fikk en sms i dag om kommende supertilbud. Men fra å være for alle, så gjelder dette nå kun for de som er med i et av DNB sine kundeprogram og betaler en årlig avgift på et Visa kort. Synes dette er dårlig gjort av DNB, men føyer seg inn i rekken av grådighet fra den banken. Anonymkode: 25aba...53e 1
nordlending Skrevet 25. januar 2022 #2 Skrevet 25. januar 2022 La ikke merke til det, har selv kredittkort uten kundeprogram. Det står imidlertid at man skal få rabatten hos butikken? Hvis det er endret til direkte rabatt, skal man vel bare vise kortet...?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Skrevet 25. januar 2022 nordlending skrev (7 minutter siden): La ikke merke til det, har selv kredittkort uten kundeprogram. Det står imidlertid at man skal få rabatten hos butikken? Hvis det er endret til direkte rabatt, skal man vel bare vise kortet...? Det står mastercard programkort. Oppfatter dette som et annet kredittkort en det med gullfarge? Anonymkode: 25aba...53e
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #4 Skrevet 25. januar 2022 Er ikke alle med i et av kundeprogrammene da? Det mest vanlige er vel plus? Anonymkode: 2997d...efb 1
Million Skrevet 25. januar 2022 #5 Skrevet 25. januar 2022 nordlending skrev (2 timer siden): La ikke merke til det, har selv kredittkort uten kundeprogram. Det står imidlertid at man skal få rabatten hos butikken? Hvis det er endret til direkte rabatt, skal man vel bare vise kortet...? Nei, du må betale med det kortet også, ikke bare vise det. Mitt Pluss Mastercard fra Dnb er mørkegrønt, men Visa kortet fra samme bank er sølvfarget og det står ikke noe om pluss på det. Det burde det jo ha gjort, for er man pluss kunde, så er man det vel på alt? Jaja, jeg bruker ikke de tilbudene uansett. Det passer aldri med når jeg har bruk for noe. Jeg kjøper jo ikke ny sofa bare fordi jeg får 20% på den.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #6 Skrevet 25. januar 2022 Million skrev (20 minutter siden): Jaja, jeg bruker ikke de tilbudene uansett. Det passer aldri med når jeg har bruk for noe. Jeg kjøper jo ikke ny sofa bare fordi jeg får 20% på den. Siden tilbudene kommer i en viss syklus,har vi ventet og planlagt kjøp utifra dette. Bruker det ikke hver gang,men Power og Farmasiet har vi brukt en del. Nå vil DNB tydeligvis tvinge til seg noen kunder, etter å ha tapt en del gratispassasjerer siden oppkjøpet av sbanken ikke gikk igjennom. Anonymkode: 25aba...53e
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #7 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Er ikke alle med i et av kundeprogrammene da? Det mest vanlige er vel plus? Anonymkode: 2997d...efb Du må ha vanlig visakort og betale årsavgift for å være blant DNB sine fordelskunder. Vi andre,for min del både med kredittkort og pensjonsforsikring,er tydeligvis ikke verdt deres tilbud. Anonymkode: 25aba...53e
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #8 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fikk en sms i dag om kommende supertilbud. Men fra å være for alle, så gjelder dette nå kun for de som er med i et av DNB sine kundeprogram og betaler en årlig avgift på et Visa kort. Synes dette er dårlig gjort av DNB, men føyer seg inn i rekken av grådighet fra den banken. Anonymkode: 25aba...53e Gjelder det ikke SAGA-kunder? Jeg fikk i hvert fall Mail om det i dag og har SAGA Anonymkode: c8bbd...940 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #9 Skrevet 25. januar 2022 Det gjelder saga. Anonymkode: 0fdc6...abf 1
enkefru Skrevet 25. januar 2022 #10 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gjelder det ikke SAGA-kunder? Jeg fikk i hvert fall Mail om det i dag og har SAGA Anonymkode: c8bbd...940 Trodde jeg og, men de sender vel ikke ut til de som ikke er SAGA-kunder…? 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #11 Skrevet 25. januar 2022 Fjugur skrev (4 minutter siden): Trodde jeg og, men de sender vel ikke ut til de som ikke er SAGA-kunder…? Skulle tro de lot vær med det, men det er kanskje for å opplyse de andre om at kun SAGA-kunder får slike tilbud fremover, ikke vet jeg. Anonymkode: c8bbd...940
Million Skrevet 25. januar 2022 #12 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det gjelder saga. Anonymkode: 0fdc6...abf Jeg er ikke Saga-kunde (som jeg vet om i hvert fall) men har fått emailene med disse supertilbudene i årevis. Senest i dag. Kan ikke huske jeg har sett ordet saga-kunde i dem heller.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #13 Skrevet 25. januar 2022 Million skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke Saga-kunde (som jeg vet om i hvert fall) men har fått emailene med disse supertilbudene i årevis. Senest i dag. Kan ikke huske jeg har sett ordet saga-kunde i dem heller. Tror du hadde visst det om du var SAGA-kunde... Anonymkode: c8bbd...940
enkefru Skrevet 25. januar 2022 #14 Skrevet 25. januar 2022 (endret) Jeg er SAGA-kunde og får jo sånne støtt. Mener jeg har sett saga nevnt i mailene, men ser ikke lenger så nøye på disse mailene.. 🙈 Endret 25. januar 2022 av Fjugur
Million Skrevet 25. januar 2022 #15 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror du hadde visst det om du var SAGA-kunde... Anonymkode: c8bbd...940 Ja, det tror jeg garantert. Sjekket gjennom dagens epost fra Dnb med dette supertilbudet til pluss kunder med Visa eller Mastercard, og ikke et ord om saga. Kanskje saga kundene også får samme tilbud, men en litt annen epost-ordlyd rettet mot seg.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #16 Skrevet 25. januar 2022 https://www.dnb.no/kundeprogram/fordeler/supertilbud Anonymkode: 25aba...53e
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #17 Skrevet 25. januar 2022 Jeg fikk sms med supertilbud i dag, men linken virket ikke. Vært inne på siden å lest, og ser dessverre ut som man ikke får brukt supertilbudene med vanlig mastercard i gull lenger. Anonymkode: d87f6...f7a
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #18 Skrevet 25. januar 2022 Jeg har vanlig MasterCard (sølvfarget), og fikk mail om at jeg er Pluss-kunde (noe jeg ikke er, har kun gratis kredittkort for disse tilbudene), og at jeg derfor har tilgang til tilbudene. Anonymkode: 241c5...e40
nordlending Skrevet 25. januar 2022 #19 Skrevet 25. januar 2022 Hvis det ikke er tilstrekkelig å ha kredittkort fra dem lenger blir jeg å si det opp. Byttet bank, men beholdt kredittkortet for å kunne benytte det på supertilbud, hvis det var noe interessant. Nå får man vel sikkert beskjed om å betale tilbake rabatten, om man bruker kortet på en av butikkene 🤔
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #20 Skrevet 27. januar 2022 On 1/25/2022 at 3:18 PM, AnonymBruker said: Fikk en sms i dag om kommende supertilbud. Men fra å være for alle, så gjelder dette nå kun for de som er med i et av DNB sine kundeprogram og betaler en årlig avgift på et Visa kort. Synes dette er dårlig gjort av DNB, men føyer seg inn i rekken av grådighet fra den banken. Anonymkode: 25aba...53e Koster da ikke noe å være med i kunde program? Anonymkode: 95303...a15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå