AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Skrevet 25. januar 2022 Har fått jobb på en bensinstasjon i en 55 %-stilling. Det innebærer jobbing ca. 2-3 ganger i uken for meg. Grunnet en medfødt skade har jeg ikke kapasitet til å jobbe noe mer. Jeg har nå fått vite hvordan jeg jobber fremover og stusser veldig over antall dager jeg jobber. I de neste ukene jobber jeg 4 og noen ganger 5 dager i uken, noe som ikke er etter arbeidskontrakten jeg signerte. Jeg har heller ikke «langfri» sånn som enkelte andre jobber, for eks at man jobber 50 % og jobber 5 dager på rad, også har man fri/jobber 1 dag uken etter . Bør jeg spørre sjefen om dette? Anonymkode: b2eb6...efb
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #2 Skrevet 25. januar 2022 Nei du bør spørre KG. Vi ordner turnusen din, vi! 🤡 Anonymkode: aebc7...2c2 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei du bør spørre KG. Vi ordner turnusen din, vi! 🤡 Anonymkode: aebc7...2c2 Jeg forstår at du ikke har det så bra med deg selv når du klarer å lire av deg slike unødvendige fraser, men jeg søker råd fra de som er interesserte i å svare skikkelig Anonymkode: b2eb6...efb 4
Whistler Skrevet 25. januar 2022 #4 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har fått jobb på en bensinstasjon i en 55 %-stilling. Det innebærer jobbing ca. 2-3 ganger i uken for meg............... Anonymkode: b2eb6...efb 55% kan jo også være 4,5 timer fem dager i uka. Snakk med sjefen din, eller timeplanleggeren om dette om du ønsker at det skal være annerledes enn det du opplever nå. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #5 Skrevet 25. januar 2022 Ja, du bør spørre hva han/hun har tenkt. Du bør regne ut om antall vakter oppsatt stemmer overens med stillingsprosenten din, så du har noe konkret å vise til. Når det gjelder "langfri" så er jeg ikke så sikker på om du kan be om slik tilrettelegging. Det er ikke barebare å få en vaktliste til å gå opp, og som deltidsansatt er man mer utsatt for å få elendige vaktplaner med korte vakter spredt utover uka. Anonymkode: 2001f...539 1 1
nordlending Skrevet 25. januar 2022 #6 Skrevet 25. januar 2022 Hvis dere avtalte jobb 2-3 ganger i uka, er det bare å forhøre seg om hvorfor du har fått så mye mer. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #7 Skrevet 25. januar 2022 Takk til dere som har svart! Jeg jobber vakter på 8 timer, så det er dessverre ikke slik at det er kortere vakter over flere dager i uken. Det var smart å regne ut antall timer Anonymkode: b2eb6...efb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå