Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli sprø. Det klør så fælt PÅ nesa. Altså ikke inni nesa, men på huden utenpå. Det føles som typisk et hårstrå kommer borti nesa og irriterer litt, og så klør jeg det bort. Men to sekunder senere er det irritasjon der igjen og jeg må klø.

Dette har pågått nå i noen timer, helt ut av det blå såvidt jeg vet. Og jeg holder på å bli fullstendig sprø! Jeg klør og klør, og det er åpenbart ingenting på nesa som tilsier «hårstrå»-følelsen. 

Har dere opplevd noe lignende? Hva i alle dager kan dette være? Og hvordan bli kvitt det? 

Anonymkode: 9792b...85c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.1.2022 den 15.01):

Jeg holder på å bli sprø. Det klør så fælt PÅ nesa. Altså ikke inni nesa, men på huden utenpå. Det føles som typisk et hårstrå kommer borti nesa og irriterer litt, og så klør jeg det bort. Men to sekunder senere er det irritasjon der igjen og jeg må klø.

Dette har pågått nå i noen timer, helt ut av det blå såvidt jeg vet. Og jeg holder på å bli fullstendig sprø! Jeg klør og klør, og det er åpenbart ingenting på nesa som tilsier «hårstrå»-følelsen. 

Har dere opplevd noe lignende? Hva i alle dager kan dette være? Og hvordan bli kvitt det? 

Anonymkode: 9792b...85c

Har hatt det sånn i snart 1mnd nå! Blir gal!! Har det HELT likt. Skjønner ikke hva det er😳 fikk sår, pga jeg klødde sånn, men er blitt litt bedre nå etter jeg har smørt meg mye med fuktighetskrem. Men er kun nesen, ingen andre plasser i ansiktet 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: fb88f...e87

• 5 måneder senere...
Skrevet

Kom dere frem til hva det var? Klør sinnsykt mye på nesen selv nå. Det startet bare helt ut av det blå. Kjennes ut som jeg har et hår på nesen, men det er absolutt ingenting der.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Har noen av dere funnet ut hva dette er?

Sliter med det samme. Alt starta 3 dager siden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...