Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere i helger og ferier? 

Vi er flinke til å lage mat sammen og se på film, men blir fort kjedelig. 

Synes det morsomste er å kunne gjøre ting sammen med andre. Hvor ofte gjør dere det? Hva gjør dere da? 

Jeg bor nesten hos han, men har et behov for å dra hjem om dagene også møtes senere på dagen. Er det flere som har det slik? 

Er du sammen med kjæresten hele dagen? Er nysgjerrig på hvordan andre har det.  

Videoannonse
Annonse
Gjest AnomynBruker
Skrevet

Jeg er asosial og min mann hypersosial. Så han sosialiserer stort sett på egenhånd. Det irriterer han litt, men sånn er det bare. Han er fri til å dra til og ut med vennene sine når han vil. 

Når vi gjør noe sammen drar vi på kino, konsert, tar noen drinker ute på byen, drar å bader, sykler oss en tur, griller, fisker og alt mulig egentlig. Han skravler hull i hodet på alle han treffer, også fremmede. Det er greit for meg så lenge jeg slipper. 

I feriene drar vi til familie eller til utlandet. Han finner seg ofte en annen feriefamilie å henge med. Så når han utfører sin godt utviklede evne på small talk stikker jeg å svømmer eller løper meg en tur. Jeg kan ta meg ei øl med feriefolka hans en kveld eller to, for å være grei med han. 

Vi har aldri vært sammen hele dagen. Begge har behov for å være litt alene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...