AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #21 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Pga innlegg 4, første avsnitt. Som er feil og det var det jeg kommenterte. Anonymkode: e7926...2b5 Så hvorfor siterer du meg da? Anonymkode: 0c4f7...b72
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #22 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hun vil nok få lån i vanlig bank til en litt billigere bolig. Husbanken støtter kun nøktern bolig så tror ikke de er villige til å gi henne såpass mye at hun kan kjøpe til 3,8 uansett. Anonymkode: 0c4f7...b72 Ok, så det er mer sannsynlig å få lån hvis jeg heller vil kjøpe for 2,8? for det finnes også billigere bolig heldigvis. Anonymkode: a7d1f...7b0
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #23 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ok, så det er mer sannsynlig å få lån hvis jeg heller vil kjøpe for 2,8? for det finnes også billigere bolig heldigvis. Anonymkode: a7d1f...7b0 Det vil jeg tro. De går jo fortsatt etter 5x inntekt. Vanlig bank kan nok gi deg avslag basert på veldig lav inntekt og får du to avslag kan startlån være mulig. Når det er sagt kan det hende vanlig bank gir deg lån og, men det må du sjekke ved å be om et møte. Anonymkode: 0c4f7...b72
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #24 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): 2.2 mill for et hus?? hvor i landet er dette?? eller kjøpte dere for flere år siden da boligprisene var noe helt annet? ts Anonymkode: a7d1f...7b0 Beklager sent svar, så ikke at det ble sitert. Vi kjøpte i fjor på Sørlandet :-) Nærmere bestemt Vigeland. Man får veldig mye hus for pengene her. Verre om man skal kjøpe i en storby. Anonymkode: 02cd4...71e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå