AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Skrevet 25. januar 2022 Jeg ser det overalt, på treningssenteret, jobben, på bussen og hos samboer. De lukter mer svette, driter i å vaske treningsapparatene etter seg, legger seg med svett t-skjorte på matter uten å bruke håndduk eller sprite. Retter/klør på ballene/pikken både utenpå og nedi buksa, raper høylydt også gjerne ved bordet mens andre spiser, lar hårene vokse fritt på øyenbryn, i nesen og ører. Pisser stående og skvetter på kanten men tørker ikke opp etter seg og lager bremsespor i toalettskålen Hvorfor? Mange menn er ikke sånn men det er jaggu meg mange som oppfører seg som om de er på huleboerstadiet, og forstår ikke når de får kritikk. Anonymkode: 06bba...9d8 12
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #2 Skrevet 25. januar 2022 Er de egentlig det ? Anonymkode: 4978c...e36 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Skrevet 25. januar 2022 Fordi folk er forskjellige. Anonymkode: d5868...ca3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #4 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er de egentlig det ? Anonymkode: 4978c...e36 Ja jeg synes det. De fleste kvinner lukter ikke svette, raper ikke høylydt, vasker etter seg på treningssenteret, rydder opp etter seg og stikker ikke fingrene nedi buksa om vi klør i underlivet. Vi sitter ikke å skrever på bussen og de fleste prøver å fjerne uønskede hår som dukker opp i ansiktet når vi blir eldre. Ts Anonymkode: 06bba...9d8 9
Isambard Skrevet 25. januar 2022 #5 Skrevet 25. januar 2022 Jeg er enig i at det er litt sånn. Vet ikke hvorfor. 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #6 Skrevet 25. januar 2022 Damer vasker ikke buksene sine på flere mnd det putter de i frysa, så tror egentlig ikke menn er så mye mer skitten. Anonymkode: 958cb...694
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #7 Skrevet 25. januar 2022 Fordi menn er mer dyriske og har beveget seg mindre bort fra slik vi biologisk er. Kvinner har idag et "renslighetssans" som langt overgår behovet - i betydningen"hva som skal til for ikke å bli syk" Kvinner har større behov for å være "midt i flokken" Derfor påvirkes man til å tørke/sprite alle overflater, vaske håndklær etter en gangs bruk osv av sine medsøstre fordi noen har sagt at alt annet er ekkelt Anonymkode: fdf0b...6c0
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #8 Skrevet 25. januar 2022 Samfunnet har vel egentlig bestemt at mannfolk ikke skal være feminine, og være opptatt av ting som personlig stell. Da utgår ting som napping av bryn / nesehår / ørehår, manikyr og pedikyr, osv. Alt utover det å få en regelmessig hårklipp, blir vel dessverre sett på som "metroseksuell" og feminint. Ellers kan det vel være at mange mannfolk enten bare gir faen i slikt, eller ikke vet hvor de skal starte. Ingen går fra å være slask til velfrisert over natta. Anonymkode: 3d93c...850
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #10 Skrevet 25. januar 2022 Alterego666 skrev (3 minutter siden): Dere elsker oss like fullt. Jeg vet ikke jeg altså, den fjorten tusende gangen jeg måtte si til eksen hva en dobørste var til for, hadde jeg lyst til å slå ham i hodet med den 😄 Anonymkode: 8f5f3...491 11
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #11 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja jeg synes det. De fleste kvinner lukter ikke svette, raper ikke høylydt, vasker etter seg på treningssenteret, rydder opp etter seg og stikker ikke fingrene nedi buksa om vi klør i underlivet. Vi sitter ikke å skrever på bussen og de fleste prøver å fjerne uønskede hår som dukker opp i ansiktet når vi blir eldre. Ts Anonymkode: 06bba...9d8 Hva har dette med å være grisete å gjøre? Anonymkode: d5868...ca3 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #12 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er de egentlig det ? Anonymkode: 4978c...e36 Ja. Det så vi jo i begynnelsen av pandemien hvor man stusset over hvorfor flere menn enn kvinner ble rammet. Etter hvert som det ble prentet inn at det var viktig med håndhygiene jevnet tallene seg ut mellom kjønnene. Så mange menn hadde åpenbart ikke lært seg vanlig håndhygiene før pandemien. La oss håpe de ikke glemmer hva de har lært de siste par årene når pandemien er over. Anonymkode: bafb0...1bb 8
Gjest Alterego666 Skrevet 25. januar 2022 #13 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg vet ikke jeg altså, den fjorten tusende gangen jeg måtte si til eksen hva en dobørste var til for, hadde jeg lyst til å slå ham i hodet med den 😄 Anonymkode: 8f5f3...491 Jeg forstår det. Men du gjorde det ikke.☺️
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #14 Skrevet 25. januar 2022 Alterego666 skrev (2 minutter siden): Jeg forstår det. Men du gjorde det ikke.☺️ Nei, jeg har en viss selvkontroll 😄 Jeg er enig altså, vi er faktisk glade i dere uansett! Men jeg synes like fullt det er et interessant spørsmål, selv om det absolutt finnes grisete kvinner og renslige menn også. Anonymkode: 8f5f3...491
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #15 Skrevet 25. januar 2022 Skjønner hva du mener. Føler det gjelder mest eldre generasjoner. Kjenner ikke mange yngre menn som ikke tar vare på sin egen hygiene. I vært fall det som vises/luktes. Sikkert fordi det er mer aksept for å ta vare på seg selv uten at det blir sett på som feminint. Kan si at min far og alle brødrene hans er litt mer sånn typisk stereotypisk mann. Kan gå med samme klær litt for lenge. Eier ikke luktesans i forhold til svette og bare generelt dårligere til å se skitt og rot 😅 Når jeg ble kjent med min nåværende samboer fikk jeg nesten litt sjokk over hvor renslig han var. Dusjer så og si hver dag og veldig nøye på hvordan klesvasken skal taas osv. Syns det kan bli litt vell mye dusjing men det skader meg ikke at han er skinnende ren til en hver tid Det vell heller en ting jeg er veeeldig glad for ❤️ Anonymkode: 8d056...14d 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #16 Skrevet 25. januar 2022 Mener jeg så en undersøkelse en gang om hvor få menn som vasker hender etter dobesøk. Men gidder ikke å finne frem link, så ikke mas 😉 Anonymkode: 70de0...c46 2
Gjest BrittEkeberg Skrevet 25. januar 2022 #17 Skrevet 25. januar 2022 Syns det finnes mange ekle og grisete kvinner. Mamma har en venninne som i all offentlighet grafser nedi skrittet innenfor buksa og lukter på fingrene etterpå. Det kan være på restaurant eller på treningssenteret. Samme person vasker heller aldri hendene. Og på offentlige toaletter ser jeg alltid kvinner som ikke vasker hendene. Eller at de kommer ut fra toalettet, fikser sminken, tar seg i håret og tar på krana før og etter de at skylt fingertuppene. Og så tørker de seg kanskje litt på papir, og gnir vekk sminke og klæsjer på litt leppestift og gnir av de de deilige henda sine. Kvinner er like ekle. Glad jeg ble oppdratt annerledes.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #18 Skrevet 25. januar 2022 Vasket blant annet på kommunens rådhus når jeg var yngre, og herretoalettene var alltid griset ned, men det var omtrent ikke noe papir i søpla, mens det på dametoalettet var like pent men søppelbøtta rant nesten over… Anonymkode: 60c28...dd7 8
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #19 Skrevet 25. januar 2022 38 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ser det overalt, på treningssenteret, jobben, på bussen og hos samboer. De lukter mer svette, driter i å vaske treningsapparatene etter seg, legger seg med svett t-skjorte på matter uten å bruke håndduk eller sprite. Retter/klør på ballene/pikken både utenpå og nedi buksa, raper høylydt også gjerne ved bordet mens andre spiser, lar hårene vokse fritt på øyenbryn, i nesen og ører. Pisser stående og skvetter på kanten men tørker ikke opp etter seg og lager bremsespor i toalettskålen Hvorfor? Mange menn er ikke sånn men det er jaggu meg mange som oppfører seg som om de er på huleboerstadiet, og forstår ikke når de får kritikk. Anonymkode: 06bba...9d8 Fordi ikke damer liker homofile menn som er feminine og submissive. Da avles slike mannfolk frem... Anonymkode: a2716...db6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #20 Skrevet 25. januar 2022 Jeg er damegris, og bryr meg ikke om hva folk synes om det ☺️🐷 Anonymkode: 49a3c...ffd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå