Gå til innhold

ny kjæreste. Men han har blitt så negativ og merkelig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å flytte og har lært meg å kjøre bil i en fei. Kjøpt meg bolig som jeg maler og pusser opp. Han er en god og snill fyr som jeg møtte for noen måneder siden, og synes han har blitt så negativ. Jeg er utrolig stressa og har masse å gjøre, og maler og fikser i boligen. kjører flyttelass og jobber hele kvelden. Sender han et bilde og så svarer han bare sånn "hvorfor gjør du xx." og så ikke noe mer svar når jeg forklarer. Og så sier han at boligen ikke har så stor ditt og datt som han synes det så ut.  

Savner at han har litt mer sånn futt i seg sånn, Det skal jeg hjelpe med. Må dra det ut av han. Han er som regel bare hjemme å chiller, eller gamer. Noen ganger sier han nei om jeg spør. Kritiserer kjøringa mi og retter på meg og, noe som er helt ok, fint å ta imot råd, men han har jo ikke lappen.  Kan feks si glad i deg, og så ikke få svar.  :(  Æsj det er kjedelig å skrive dette ned, ser jo nå at det ikke er så bra. Eller kanskje jeg forventer for mye, at han liksom kunne vært med å malt litt sammen med meg? skal male en hel leilighet. Han sier ikke at han vil hjelpe, men at jeg kan komme en kveld på middag. Og da bare sitter vi der å ser TV. Må liksom dra han ut med meg.

Anonymkode: baaba...bd9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg holder på å flytte og har lært meg å kjøre bil i en fei. Kjøpt meg bolig som jeg maler og pusser opp. Han er en god og snill fyr som jeg møtte for noen måneder siden, og synes han har blitt så negativ. Jeg er utrolig stressa og har masse å gjøre, og maler og fikser i boligen. kjører flyttelass og jobber hele kvelden. Sender han et bilde og så svarer han bare sånn "hvorfor gjør du xx." og så ikke noe mer svar når jeg forklarer. Og så sier han at boligen ikke har så stor ditt og datt som han synes det så ut.  

Savner at han har litt mer sånn futt i seg sånn, Det skal jeg hjelpe med. Må dra det ut av han. Han er som regel bare hjemme å chiller, eller gamer. Noen ganger sier han nei om jeg spør. Kritiserer kjøringa mi og retter på meg og, noe som er helt ok, fint å ta imot råd, men han har jo ikke lappen.  Kan feks si glad i deg, og så ikke få svar.  :(  Æsj det er kjedelig å skrive dette ned, ser jo nå at det ikke er så bra. Eller kanskje jeg forventer for mye, at han liksom kunne vært med å malt litt sammen med meg? skal male en hel leilighet. Han sier ikke at han vil hjelpe, men at jeg kan komme en kveld på middag. Og da bare sitter vi der å ser TV. Må liksom dra han ut med meg.

Mulig dere er to helt forskjellige personer...virker ikke som dere passer sammen.

Virker som det er dårlig kommunikasjon, forskjellig livsstil etc... Er han noe du virkelig vil fortsette med??... 

Anonymkode: acfe0...bb8

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Høres ut som om han er sjalu på deg for at du gjør det bra for deg selv. Synes oppførselen hans er et rødt flagg, og jeg hadde dumpa han om jeg var deg. Har du virkelig lyst til å være med en som forsurer livet ditt? Hvis han viser denne siden av seg selv så tidlig inn i et forhold så vil det jo ikke bli bedre spør du meg.

Anonymkode: af4d9...15d

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han er jo ganske (over)tydelig lunken. Dette        handler nok ikke primært om kommunikasjon.

Anonymkode: b4a46...9a8

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Høres ut som om han er sjalu på deg for at du gjør det bra for deg selv. Synes oppførselen hans er et rødt flagg, og jeg hadde dumpa han om jeg var deg. Har du virkelig lyst til å være med en som forsurer livet ditt? Hvis han viser denne siden av seg selv så tidlig inn i et forhold så vil det jo ikke bli bedre spør du meg.

Vi har hatt det veldig fint tidligere, men vi var stillesittende fra dag en. Jeg har blitt helt hodestups forelska så det er så vondt at han er sånn nå. Vil jo gjerne ha en person i livet mitt som vil ut og gjøre ting med meg, ikke bare sitte inne og stirre selv om det er koselig på en fredagskveld. Og så har jeg jobbet masse med meg selv om å bli mer lyttende og positiv til andre, men føler ofte at han kan si skikkelig vonde ting. Feks at mitt barn kommer til å bli mobbet og outsider fordi han ikke kan det og det. 

Skrevet

He's just not that into you

Anonymkode: 28d58...5cf

• Liker 3
Skrevet

Høres ut som han ubevisst prøver å advare deg mot seg selv.

Synes du skal la denne guttungen gå.. han høres IKKE moden ut..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi har hatt det veldig fint tidligere, men vi var stillesittende fra dag en. Jeg har blitt helt hodestups forelska så det er så vondt at han er sånn nå. Vil jo gjerne ha en person i livet mitt som vil ut og gjøre ting med meg, ikke bare sitte inne og stirre selv om det er koselig på en fredagskveld. Og så har jeg jobbet masse med meg selv om å bli mer lyttende og positiv til andre, men føler ofte at han kan si skikkelig vonde ting. Feks at mitt barn kommer til å bli mobbet og outsider fordi han ikke kan det og det. 

Dette er ikke liv laga. 

Dere passer ikke til hverandre, like greit å finne ut av det nå. Og jeg skal love deg, han blir ikke bedre og bedre med tiden. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Synes du er blind av kjærlighet som ikke ser at dette er en giftig oppførsel. Jeg var sammen med en liknende type, og jeg forstod ikke hvor giftig han var før han gjorde det slutt.

• Liker 3
Skrevet

Han virker veldig kald. Samboeren min er veeeldig opptatt av gaming og bruker en del timer på dette men han prioriterer meg hvis jeg vil finne på noe. 

Syns det virker veldig rart å oppføre seg slik i starten av et "forhold". Det jo helt da man vil aller mest møtes og finne på ting. Alt er jo spennende i den fasen. 

Liker ikke hvordan han oppfører seg... 

Anonymkode: ee735...732

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Sier meg enig med denne kommentaren.

Han er tydelig sjalu og prøver å dra med seg deg ned i søla. Og jeg skjønner godt at du ikke ønsker å bare sitte inne dagen lang TS.

Han høres ut som eksen min. Han ble plutselig så kald og hissig når jeg gjorde noe bra. Glad det ble slutt, for han ville sjeldent være med på noe sosialt. Jeg var deprimert store deler av forholdet da han bare la begrensninger på meg..

Anonymkode: aa3ca...638

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Har du virkelig lyst til å være med en som forsurer livet ditt?

Nei, jeg vil jo ha en person som er skikkelig god og snill. som stiller opp når jeg er helt kjørt og får meg fremover. Jeg er jo sterk og kan holde på alene, men tror faktisk at om vi skulle pussa opp sammen, så hadde han ikke vært så gira. 

Føler kommentarene egentlig er værst. Det kan være ganske kjipe kommentarer. Han er en smarting, og det er jo bra, men trenger jo noen som er godhjertet først og fremst.

• Liker 1
Skrevet

Mann som ikke har lappen og bare vil sitte i sofaen?

Hørtes givende ut.

Hva trodde du dere hadde felles?

Begge trenger middag?

Han var nok hyggeligere når dere var mer på samme nivå. Nå er han passasjer, og er nedgradert. Istedenfor å oppgradere seg selv, prøver han dra deg ned igjen.

Du ble blind av forelskelse, men nå ser du klart. Vær glad du ikke kasta bort ennå mer tid på han.

• Liker 5
Skrevet

Hva er det du er så forelsket i? 

Han er jo bare negativ og giftig.

Anonymkode: eaa45...62f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Kanskje han føler at du vil han skal hjelpe deg å pusse opp? DET hadde vært uaktuelt for meg i allefall

Anonymkode: 1c211...cf3

• Liker 2
Skrevet

Tenkt deg om før du involverer deg seriøst vil jeg nok si. Folk som er negative og hele tiden skal kritisere bør man være litt var mot, særlig når det skjer så tidlig i forholdet. 

Anonymkode: 6fee4...656

• Liker 1
Skrevet

Han føler vel på hvor udugelig han er, du er en sterk og selvstendig kvinne som ikke har behov for hans hjelp. For han er jo en mann og kan dermed alt bedre enn kvinner 🙄 

Han er da ikke noe å samle på. Han spiser og gamer, ikke særlig attraktivt spør du meg. 

Anonymkode: d2a95...c58

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kanskje han føler at du vil han skal hjelpe deg å pusse opp? DET hadde vært uaktuelt for meg i allefall

Anonymkode: 1c211...cf3

Ja, jeg tror det er uaktuelt for han også. Han virker litt allergisk mot sånt.  Nå har han avlyst ene dagen han skulle hjelpe meg å flytte så jeg lurer på å prøve å få noen andre til å hjelpe meg i stedet. 

• Liker 2
Skrevet

Det er for tidlig å ha det så kjipt! Gå videre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, jeg vil jo ha en person som er skikkelig god og snill. som stiller opp når jeg er helt kjørt og får meg fremover. Jeg er jo sterk og kan holde på alene, men tror faktisk at om vi skulle pussa opp sammen, så hadde han ikke vært så gira. 

Føler kommentarene egentlig er værst. Det kan være ganske kjipe kommentarer. Han er en smarting, og det er jo bra, men trenger jo noen som er godhjertet først og fremst.

Gjør det slutt! Han tilfører jo ca ingenting positivt i livet ditt. Jeg ville heller vært alene enn sammen med denne fyren

Anonymkode: 80e02...e64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...