AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Del Skrevet 25. januar 2022 Skal kjøpe gavekort til broren min til bursdagen. Han har kjæreste, og tenkte at kanskje en god matopplevelse ville være en fin gave. De er begge glad i kjøtt og fisk, glad i sushi (de er allerede stamgjester hos Sumo). Jeg tror de liker det meste! Jeg vet ikke hvilke restauranter som er i Bergen, men det hadde vært fint med en restaurant med særpreg og ok utvalg på menyen. Ikke noe veldig formelt der man må pynte seg, men kommer an på. Ikke gourmet! Tenker å bruke 2000-2500 kr. Tips? Anonymkode: c47e8...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #2 Del Skrevet 25. januar 2022 Fjellskål, da kan du kjøpe en let’s deal 😁 Maten der er fantastisk god. I Skostredet er det en koselig Tapas restaurant som heter Taperia. Ellers så har de også en god Mexicansk i Skostredet Poca Madre som har et fantastisk utvalg av drinker🥳 Anonymkode: 473b1...172 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Del Skrevet 25. januar 2022 Brasilia, Spisekroken, 1877, Naboen, Jaja, Taperia, Amici Miei eller Valaskjalv. Anonymkode: 6dfa0...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå