Gå til innhold

Lei av sub-damer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oppfattet egentlig ikke trådens første innlegg til å handle om bdsm i det hele tatt, men at han treffer så mange kvinner som ikke gjør noe eller mener noe og som bare jatter med. Det er jo noe helt annet en sub i bdsm, slik jeg har forstått det. Eller tar jeg feil her? 

Anonymkode: e7090...06c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 25.1.2022 den 13.25):

Av og til får jeg inntrykk av at Tinder og tilsvarende er ful av sub-damer. De har knapt egen vilje, knapt et krav. De er motstandsløse, viljeløse, det er så himmelropende uspennende. Seksuelt er de altfor tilgjengelige. En date eller to, dvs. til sengs innen en uke. Og i sengen er de passive, passive og medgjørlige, med på alt - men uten et initiativ selv. Jada, det er fint å kunne gjøre det jeg vil, men gørrkjedelig å være den som har all regi. Om det skal bli et forhold eller ikke? Det er liksom opp til meg. Er det da rart at det ikke blir noe, for hvem vil ha et slikt liv? Skjerpings! Gi motstand, ha egen vilje, ha egne lyster, ta kommando! 

Anonymkode: 7c99d...2ac

Det er mange damer som er her desverre. Så undrer de på hvorfor de blir dumpet eller bare får rundbrennere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg TS, men det er faktisk ikke kjønnet. Det er alderen vår, mener jeg bestemt. Det er vi som blir mer vant og krevende og trenger mer spenning og futt for å syns det er gøy. 
For jeg syns AKKURAT det samme om menn, det var gøy med inn ut action i mange år men nå, når jeg er over 40 syns jeg det er kjedelig og det må litt mer til for at jeg gidder å ha sex. Og mange menn er utrolig fantasiløse, ukreative, lite lekne og vant med  flippe frem kuken også er det suging også er det puling, og thats it. Boooooring. 

k43

Anonymkode: 683a9...5fc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oppfattet egentlig ikke trådens første innlegg til å handle om bdsm i det hele tatt, men at han treffer så mange kvinner som ikke gjør noe eller mener noe og som bare jatter med. Det er jo noe helt annet en sub i bdsm, slik jeg har forstått det. Eller tar jeg feil her? 

Anonymkode: e7090...06c

Det tror jeg også er noe av poenget her. De som har et mer bevisst forhold til hva det innebærer å definere seg som sub vet at det ikke innebærer å bare være passiv og vente på at mannen skal tenne dem. Sub damer vil ha et ønske om å tilfredsstille manne, gjøre seg pen for mannen, å ville tenne mannen slik at han skal få lysten nok til å "ta for seg". Sub damer vil tenne på små ting mannen gjør i hverdagen, og være tent lenge før man kommer til sengen. Sub-samspillet innebærer et forspill og en hverdags-lek som bygger opp til god sex og det som skjer i sengen. Det å være sub i den rette definisjonen handler ikke om det som ts beskriver. Dersom disse damene kategoriserer seg selv på den måten så har de også en feilaktig bruk av dette ordet. Sexen jeg og min mann har kan aldri betegnes som tiltaksløs, kjedelig, dårlig eller passiv i alle fall selv om jeg i ordets rette forstand er sub. Ikke er den grenseløs heller, vi har noen helt tydelige grenser og det er på ingen måte slik at alt er ok i vårt samliv. 

Det at TS og flere andre menn er lei av tiltaksløse damer som maskerer sin tiltaksløshet og sitt eget manglende eierskap over sin egen seksualitet  med en feilaktig definisjon på at de er sub kan jeg jo ha forståelse for. Tiltaksløse damer, der mannen må gjøre all jobben høres selvsagt kjedelig ut - men det har ingenting med å være sub å gjøre. 

Men jeg kan jo forstå forvirringen, dersom damer selv benytter dette ordet for å forklare tiltaksløshet, manglende grenser for egen seksualitet osv. 

Anonymkode: 113cd...131

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Lol, er nok menn fra den hjernedøde venstresiden som er ustyrtelig komiske - og de kan jo heller ikke være ekte dominante, det blir bare fake og svakt.🤣

Anonymkode: bc6d6...04a

😂🤣😄»Ekte dominante», herregud så teit.

Anonymkode: 646a3...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.1.2022 den 13.25):

Av og til får jeg inntrykk av at Tinder og tilsvarende er ful av sub-damer. De har knapt egen vilje, knapt et krav. De er motstandsløse, viljeløse, det er så himmelropende uspennende. Seksuelt er de altfor tilgjengelige. En date eller to, dvs. til sengs innen en uke. Og i sengen er de passive, passive og medgjørlige, med på alt - men uten et initiativ selv. Jada, det er fint å kunne gjøre det jeg vil, men gørrkjedelig å være den som har all regi. Om det skal bli et forhold eller ikke? Det er liksom opp til meg. Er det da rart at det ikke blir noe, for hvem vil ha et slikt liv? Skjerpings! Gi motstand, ha egen vilje, ha egne lyster, ta kommando! 

Anonymkode: 7c99d...2ac

Du synes noen er for tilgjengelige seksuelt, men er like tilgjengelig selv? 

Uansett, jeg tenker at hvis du ikke liker en viss type kvinner så godt er det helt greit, men hvorfor lage en tråd hvor du hakker på personligheten deres? Det er ikke verre enn å bare droppe å være med de du ikke liker så godt. 

Anonymkode: d5e0d...525

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner er ikke nødvendigvis sub slik du beskriver dem. Mitt inntrykk innenfor bdsm verden er at Subkvinner er damer med mye ansvar, struktur, ledelse og tunge krav ellers i hverdagen, som ønsker å overlate alt dette til mannen når det gjelder det seksuelle. Men hun er likevel bestemt på hva hun liker og vil gå med på, som ikke å gå med på. 

Måten du beskriver damer du har møtt, er derfor ikke nødvendigvis sub.

Anonymkode: 596ff...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1/25/2022 den 13.46):

Trodde menn flest ønsket seg sub-damer, jeg.

Anonymkode: 8269a...f56

Nei de fleste menn jeg kjenner er dritt lei sub damer. Vil ha en likeverdig partner som tar like mye initativ som meg og som ikke er redd for å ta styringen iblant. 

Anonymkode: b7ef5...9e7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1/26/2022 den 9.06):

Fra naturens side er det mannen som skal ta kvinnen.

Anonymkode: 16e59...2df

Fra naturens side skal damer amme, passe barna, være hjemme å ha maten klar. Just saying😂

Anonymkode: b7ef5...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.1.2022 den 17.54):

Du føler deg vist truffet.

Anonymkode: c686c...97a

Er det kun mannens oppgave det å gjøre det hele til en høydare?

AnonymBruker skrev (På 25.1.2022 den 17.59):

La oss bare si at gutter som tror de er så fortreffelige i senga ofte har et stykke igjen. 

Anonymkode: 97cae...ded

Det kan jeg trøste deg med gjelder damer også. 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.1.2022 den 18.13):

Jeg er sub i senga, men absolutt ikke i hverdagen. Det er ikke to sider av samme sak. 

Som sub passer jeg alltid på å være stelt, jeg kler meg fint for ham, kler meg uten bh for det liker han, gjerne uten undertøy på eget initiativ siden siden både jeg og han liker det. Jeg pynter meg med lange øredobber, smykker som har (percing frie) fester i brystvortene, sexy undertøy, sender ham uoppfordret nakenbilder og viser at jeg ønsker at han skal se på meg (feks kle av meg og vise meg frem for ham). Bruker så ofte jeg kan sexy klær som fremhever rumpe og pupper, legger meg i søte nattkjoler hver kveld osv. Dette gjør vi ikke hver dag for vi har barn, men med en gang vi har anledning. 

Jeg er ikke passiv i senga. Jeg lar ham vite hvor kåt jeg er, hvor våt han gjør meg, jeg stikker rompa i været til ham, gir ham lange blow jobs og snakker ofte dirty om hvor mye jeg liker ham, det han gjør og deler fantasier. Det at jeg er sub handler om at jeg liker å kjenne at han tenner på meg og at han vil ha kontroll. Liker å kjenne hans lyst og hans kåthet på meg. For å få frem denne dominerende lysten hos ham må JEG passe på å tenne ham, vise ham hvor mye jeg bryr meg om ham osv. Så jeg må også være aktiv i hverdagen for å holde hans tenning oppe siden det som tenner meg er når hans dyriske tenning kommer frem. 

Jeg ser absolutt at dette ikke er for alle, men jeg kjenner meg ikke igjen i at det å være sub er å være en dørmatte uten vilje for jeg må absolutt være en aktiv del

Anonymkode: 2b33a...5e1

Dette gjenspeiler ikke majoriteten av damene desverre. De fleste bare ligger der som en slags madrass med beina til sides for å bli penetrert. 

Det rare her er at de tilsynelatende ønsker å fortsette relasjonen om de er så åpenbart missfornøyde som det for meg her synes. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.1.2022 den 14.46):

Dette stemmer ikke. Det er ikke uvanlig at menn klager over at dama ikke vil det og det i senga, ikke gjør sånn og sånn, men så er det plutselig et problem om de møter ei som gjør alt for dem

Anonymkode: 981cd...368

Jeg tror det er det uthevede her som er problemet. Hun skal nemlig ville det samme som ham, men for sin egen skyld. 

(Det virker i alle fall slik på samboeren min. Han er ikke fornøyd med at jeg sier ja til ting ene og alene for hans skyld, han vil at vi begge skal få like mye utbytte av det. Ikke så lett å få til når han straks går videre til hva han vil gjøre "neste gang", gjerne mens vi  tester ut noe. Selv er jeg veldig fornøyd slik vi allerede har det, og er egentlig ikke spesielt gira på å tvinge diverse kroppsreflekser til å føye seg etter hans lyster. Han syns at jeg er kjedelig sånn sett.)

Anonymkode: 60f6b...f34

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.1.2022 den 10.42):

Trendordet er Responsiv Sexlyst. De responderer på det partneren gjør for å få de kåte. Uten at de bidrar en millimeter selv. 

Mitt råd til menn som ønsker et aktivt sexliv. Hold lang avstand fra kvinner som snakker om responsiv sexlyst kombinert med at de er sub. 

Anonymkode: 34f0c...fed

Mannen min har responsiv sexlyst i kombinasjon med at han er sub. Jeg er motsatt. Det er enten en dynamikk som funker for paret, eller ikke. Mange middels dominante menn tror de liker ei dame som meg som alltid har lyst og tar masse initiativ. Men i realiteten er det subben min og jeg som går best i spann. 

Anonymkode: b3829...364

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...