AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #61 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Anonymkode: a448e...b4a Herregud Anonymkode: b3829...364
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #62 Skrevet 26. januar 2022 Fra naturens side er det mannen som skal ta kvinnen. Anonymkode: 16e59...2df 2
Pippi Lotta Skrevet 26. januar 2022 #63 Skrevet 26. januar 2022 (endret) Har ikke lest helle tråden, menTS du høres slitsom ut. Et forhold med mye motstand og «egen vilje» høres ut som drama for meg. Poenget med å date er vel å finne noen man kan trives med? Jeg ønsker i det minste ikke noen jeg kan «krangle» meg sammen med. Å hvorfor går du til sengs på andre date om du synes det er kjedelig? Damer kan jo ikke lese tankene dine, så ønsker du ikke sex må du ta ansvar for dine egne ønsker å unngå sex. Med mindre du prøver å skrive at «alle» damer voldtar deg etter to dater? Endret 26. januar 2022 av Pippi Lotta 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #64 Skrevet 26. januar 2022 Hva mener dere spesifikt med passive damer og subdamer? Viser de ingen lyst selv? Må dere be dem om å gjøre alt? Ligger de helt stille? Jeg blir oppriktig nysgjerrig. Anonymkode: 542b9...4af 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #65 Skrevet 26. januar 2022 ClausSaus skrev (4 timer siden): Dominant i senga har ikke i seg selv noe nødvendigvis med resten av BDSM å gjøre. Og lykke til med å finne deg en dominant mannlig feminist. 🙂 Hm. Menn fra aller ytre venstre kan være i overkant macho, viljesterke og dominerende, spør du meg. Har litt erfaring med det Såpass at jeg helst velger noen litt mer mot sentrum av skalaen. Men egentlig tror jeg at det bor mye mer i folk enn akkurat overflate, politisk tilhørighet, og sosial funksjon. Har blitt overrasket en del ganger, for eksempel på hvilke menn som ønsker å bli dominert i senga. Anonymkode: 388a3...fb3 1
nisselue Skrevet 26. januar 2022 #66 Skrevet 26. januar 2022 21 hours ago, AnonymBruker said: Trodde menn flest ønsket seg sub-damer, jeg. Anonymkode: 8269a...f56 Klart det finnes menn som vil ha et kjærledyr på to bein akkurat som de finnes blant kvinner også. Selv skygger jeg langt unna disse damene som helt og totalt mangler substans. Lyset er på men det er ingen hjemme, som det heter seg. Nei takke meg til noen som har egne meninger og egne syn på verden rundt seg.
nisselue Skrevet 26. januar 2022 #67 Skrevet 26. januar 2022 19 hours ago, AnonymBruker said: Ja det er turnoff med damer som har pult rundt, men det er og turnoff med damer som er egoistiske i senga. Det er jo to vidt forskjellige ting, ser ikke at dette skal være så rart. Det er ikke noe problem med damer som ikke er trygg på seg selv, eller som liker A4-sex. Dette er ikke det samme som å være egoistisk. Det som er egoistisk er å være submissiv, å ønske at mannen "tar deg" mens du bare er passiv. At du er avhengig av at mannen gjør alt for at du skal tenne Anonymkode: 48168...2d4 Dette bare minnet meg på en kommentar av komikeren Jim Jeffries: Om du ikke har fått orgasme enda når du har blitt 40 er det kanskje på tide å ta litt ansvar selv snart. 3
nisselue Skrevet 26. januar 2022 #68 Skrevet 26. januar 2022 17 hours ago, AnonymBruker said: Er det noen som tvinger deg til å ha sex med dem eller? Anonymkode: d28e1...b2b Det er som med sjokolade. Selv den dårligste er spislig.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #69 Skrevet 27. januar 2022 20 hours ago, nisselue said: Klart det finnes menn som vil ha et kjærledyr på to bein akkurat som de finnes blant kvinner også. Selv skygger jeg langt unna disse damene som helt og totalt mangler substans. Lyset er på men det er ingen hjemme, som det heter seg. Nei takke meg til noen som har egne meninger og egne syn på verden rundt seg. Vet ikke hvor jeg skal starte. Så fordi jeg liker å kjenne en mann virkelig ta meg, så har jeg ingen substans? Jeg har ikke lov til å nyte å kjenne at han er sterkere enn meg, eller at han er bestemt med meg? For deg er det da en automatisk korrelasjon til at lyset er ikke på? For meg var sex noe jeg synes var helt ok, der jeg sjeldent kom og til tider synes sex til og med var kjedelig. Noe som igjen resulterte i en potetsekkdame som ikke var særlig på, for å si det mildt. Det største kjennetegnet for mitt sexliv gjennom 20-årene var at jeg nærmest ikke var en del av det, og at jeg var veldig passiv. Det var noe jeg gjorde for samboeren min, egentlig. Og det var min feil, altså. Etter at jeg gikk ut av et langt forhold, der jeg hadde mistet helt lysten på sex - møtte jeg en mann som likte å dominere. Alt sa bare klikk, og gnisten hos meg (som jeg trodde var borte) gikk over til å bli en svær brann. Jeg kunne ikke få nok av denne mannen. Potetsekkdama var fullstendig vekk. og hun kommer aldri tilbake. Jeg tar masse initiativ til sex, jeg kunne begynne å suge han helt plutselig når vi så en film, eller våkne om natten og bare ha lyst på han. Vi kunne være med venner, der jeg slang en ertende kommentar til noen - og han sa med et lurt smil at jeg må oppføre meg. Det gjorde meg klissvåt resten av kvelden, siden jeg visste hva det betydde. Vi har rett og slett samme tenningsmønster. Han liker å dominere, og jeg liker å bli dominert. Det betyr ikke at han ønsker seg en hjernedød, meningsløs dame uten substans. Vi har skikkelig røff sex, ekstremt intim og nær sex, alt følger humøret. Dersom du ikke liker å dominere skal du selvsagt ikke gjøre det Men at du dømmer alle oss med det tenningsmønsteret synes jeg er ganske fordomsfullt av deg. - Hilsen kvinne i lederstilling, som får betalt for å ha egne meninger, men som også er sub for min mann (og elsker det!) Anonymkode: 9e1ee...f80 2 2
sicario Skrevet 27. januar 2022 #70 Skrevet 27. januar 2022 Litt typisk KG. Skulle tro at man enten er sub/passiv eller dominant/aktiv. Den virkelige verden på soverommene rundt om kring er ikke like sort/hvitt som KG heldigvis. I den virkelige verden er man langt mer variert. En dag kan man være den som bare «tar i mot/nyter», den neste er man den som tar initiativ og tar for seg, neste gang er begge aktive og man spiller ut et stort repertoar sammen osv osv.
nisselue Skrevet 27. januar 2022 #71 Skrevet 27. januar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Vet ikke hvor jeg skal starte. Så fordi jeg liker å kjenne en mann virkelig ta meg, så har jeg ingen substans? Jeg har ikke lov til å nyte å kjenne at han er sterkere enn meg, eller at han er bestemt med meg? For deg er det da en automatisk korrelasjon til at lyset er ikke på? For meg var sex noe jeg synes var helt ok, der jeg sjeldent kom og til tider synes sex til og med var kjedelig. Noe som igjen resulterte i en potetsekkdame som ikke var særlig på, for å si det mildt. Det største kjennetegnet for mitt sexliv gjennom 20-årene var at jeg nærmest ikke var en del av det, og at jeg var veldig passiv. Det var noe jeg gjorde for samboeren min, egentlig. Og det var min feil, altså. Etter at jeg gikk ut av et langt forhold, der jeg hadde mistet helt lysten på sex - møtte jeg en mann som likte å dominere. Alt sa bare klikk, og gnisten hos meg (som jeg trodde var borte) gikk over til å bli en svær brann. Jeg kunne ikke få nok av denne mannen. Potetsekkdama var fullstendig vekk. og hun kommer aldri tilbake. Jeg tar masse initiativ til sex, jeg kunne begynne å suge han helt plutselig når vi så en film, eller våkne om natten og bare ha lyst på han. Vi kunne være med venner, der jeg slang en ertende kommentar til noen - og han sa med et lurt smil at jeg må oppføre meg. Det gjorde meg klissvåt resten av kvelden, siden jeg visste hva det betydde. Vi har rett og slett samme tenningsmønster. Han liker å dominere, og jeg liker å bli dominert. Det betyr ikke at han ønsker seg en hjernedød, meningsløs dame uten substans. Vi har skikkelig røff sex, ekstremt intim og nær sex, alt følger humøret. Dersom du ikke liker å dominere skal du selvsagt ikke gjøre det Men at du dømmer alle oss med det tenningsmønsteret synes jeg er ganske fordomsfullt av deg. - Hilsen kvinne i lederstilling, som får betalt for å ha egne meninger, men som også er sub for min mann (og elsker det!) Anonymkode: 9e1ee...f80 Det kan jeg forstå, Det jeg svarte på var altså post number to som da selvfølgelig svarte første post, og første post skrev at: "De har knapt egen vilje, knapt et krav. De er motstandsløse, viljeløse, det er så himmelropende uspennende. Seksuelt er de altfor tilgjengelige. En date eller to, dvs. til sengs innen en uke. Og i sengen er de passive, passive og medgjørlige, med på alt - men uten et initiativ selv. Jada, det er fint å kunne gjøre det jeg vil, men gørrkjedelig å være den som har all regi." Mulig det var feil av meg, men jeg antok at den første biten ikke var kun om sex, og spesielt ikke siden det ble spesifikt nevnt i andre del hvor "i sengen" ble poengtert - som da peker på at den første delen er noe annet. Damer uten egen vilje eller krav er ikke det samme som en dame som liker at mannen har styringa i senga. Beklager om det ikke kom godt nok frem. Damer uten vilje eller krav er vel hva man på godt norsk vil kalle armcandy og absolutt intet mer enn det. Nei takk.
BethB Skrevet 27. januar 2022 #72 Skrevet 27. januar 2022 On 1/25/2022 at 1:25 PM, AnonymBruker said: Av og til får jeg inntrykk av at Tinder og tilsvarende er ful av sub-damer. De har knapt egen vilje, knapt et krav. De er motstandsløse, viljeløse, det er så himmelropende uspennende. Seksuelt er de altfor tilgjengelige. En date eller to, dvs. til sengs innen en uke. Og i sengen er de passive, passive og medgjørlige, med på alt - men uten et initiativ selv. Jada, det er fint å kunne gjøre det jeg vil, men gørrkjedelig å være den som har all regi. Om det skal bli et forhold eller ikke? Det er liksom opp til meg. Er det da rart at det ikke blir noe, for hvem vil ha et slikt liv? Skjerpings! Gi motstand, ha egen vilje, ha egne lyster, ta kommando! Anonymkode: 7c99d...2ac Som innebærer at damer må gjøre som du si altså? 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #73 Skrevet 27. januar 2022 On 1/25/2022 at 3:37 PM, AnonymBruker said: Huh. Trodde det var turn-off med en dame som tar initiativ og kontroll i senga. Hun skal jo helst ikke ha for mye erfaring og ikke for mange partnere, men hun skal for all del elske sex, være trygg på seg selv i senga og komfortabel med å ta regien. Det er jo litt motstridende krefter, er det ikke? Anonymkode: 8269a...f56 Jeg trur du snakker om to helt forskjellige typer menn. Anonymkode: c55a4...58b 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #74 Skrevet 27. januar 2022 nisselue skrev (22 minutter siden): "De har knapt egen vilje, knapt et krav. De er motstandsløse, viljeløse, det er så himmelropende uspennende. Seksuelt er de altfor tilgjengelige. En date eller to, dvs. til sengs innen en uke. Og i sengen er de passive, passive og medgjørlige, med på alt - men uten et initiativ selv. Jada, det er fint å kunne gjøre det jeg vil, men gørrkjedelig å være den som har all regi." Kunne ikke vært sagt på en bedre måte. Har hatt meg med et dusinvis av denne sorten kvinner. I tidlig tyveårene var det spennende, i tredveårene hadde jeg et litt ambivalent forhold til det. Nå i førtiårene kjeder de meg grønn. De nyskilte subene i førtiårene er verst. Har ikke tall på hvor mange ganger de har nevnt at de har vært misfornøyd med sexlivet med sin tidligere mann, og at de nå lever på en rosa sky som sub.. Tenker for meg selv at jeg forstår deres eksmann godt, tenk å leve et liv hvor partneren er så til de grader passiv. Trendordet er Responsiv Sexlyst. De responderer på det partneren gjør for å få de kåte. Uten at de bidrar en millimeter selv. Mitt råd til menn som ønsker et aktivt sexliv. Hold lang avstand fra kvinner som snakker om responsiv sexlyst kombinert med at de er sub. Anonymkode: 34f0c...fed 3
ClausSaus Skrevet 27. januar 2022 #75 Skrevet 27. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): […] Mitt råd til menn som ønsker et aktivt sexliv. Hold lang avstand fra kvinner som snakker om responsiv sexlyst kombinert med at de er sub. Anonymkode: 34f0c...fed Helt riktig. Sub må kombineres med spontant tenningsmønster. En dame som må "dras" i gang for så å være sub i senga blir det bare masse slit med. Ønsker hun å bli tatt og dominert får hun i det minste legge opp til det selv. Endret 27. januar 2022 av ClausSaus
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #76 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 25.1.2022 den 13.25): Av og til får jeg inntrykk av at Tinder og tilsvarende er ful av sub-damer. De har knapt egen vilje, knapt et krav. De er motstandsløse, viljeløse, det er så himmelropende uspennende. Seksuelt er de altfor tilgjengelige. En date eller to, dvs. til sengs innen en uke. Og i sengen er de passive, passive og medgjørlige, med på alt - men uten et initiativ selv. Jada, det er fint å kunne gjøre det jeg vil, men gørrkjedelig å være den som har all regi. Om det skal bli et forhold eller ikke? Det er liksom opp til meg. Er det da rart at det ikke blir noe, for hvem vil ha et slikt liv? Skjerpings! Gi motstand, ha egen vilje, ha egne lyster, ta kommando! Anonymkode: 7c99d...2ac Det er jo slik kvinner er når fyren er low price. Gjør deg litt kostbar. Anonymkode: b20d2...3a6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #77 Skrevet 27. januar 2022 ClausSaus skrev (2 minutter siden): Helt riktig. Sub må kombineres med spontant tenningsmønster. En dame som må "dras" i gang for så å være sub i senga blir det bare masse slit med. Ønsker hun å bli tatt og dominert får hun i det minste legge opp til det selv. Fikk meg til å tenke på en kvinne jeg hadde meg med for noen år siden, hun var som en gammel gråtass som har stått på et fjøs i 40 år og som eieren ønsker å få start på. Og det må du stå til ansvar for flere ganger i uken. Anonymkode: 34f0c...fed 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #78 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 25.1.2022 den 21.05): 😂🤣😂 Voksne menn som kaller seg «dominante», og som i tillegg tilhører den hjernedøde høyresiden, er bare utstyrtelig komiske🤣😂🥴 Anonymkode: 646a3...62e Lol, er nok menn fra den hjernedøde venstresiden som er ustyrtelig komiske - og de kan jo heller ikke være ekte dominante, det blir bare fake og svakt.🤣 Anonymkode: bc6d6...04a 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #79 Skrevet 27. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Trendordet er Responsiv Sexlyst. De responderer på det partneren gjør for å få de kåte. Uten at de bidrar en millimeter selv. 51 minutter siden, ClausSaus said: En dame som må "dras" i gang for så å være sub i senga blir det bare masse slit med. Dette er mye av essensen. Det er så utrolig lite givende med damer som er avhengig av at mannen gjør ditt og datt for å lyst. Som ikke har en indre, selvgående sexlyst. Ansvaret for hennes lyst, sexliv og orgasmer faller på mannen, og det er bare helt uaktuelt for meg. Mulig noen liker slikt, men det er neppe mange Anonymkode: 48168...2d4 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #80 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vet ikke hvor jeg skal starte. Så fordi jeg liker å kjenne en mann virkelig ta meg, så har jeg ingen substans? Jeg har ikke lov til å nyte å kjenne at han er sterkere enn meg, eller at han er bestemt med meg? For deg er det da en automatisk korrelasjon til at lyset er ikke på? For meg var sex noe jeg synes var helt ok, der jeg sjeldent kom og til tider synes sex til og med var kjedelig. Noe som igjen resulterte i en potetsekkdame som ikke var særlig på, for å si det mildt. Det største kjennetegnet for mitt sexliv gjennom 20-årene var at jeg nærmest ikke var en del av det, og at jeg var veldig passiv. Det var noe jeg gjorde for samboeren min, egentlig. Og det var min feil, altså. Etter at jeg gikk ut av et langt forhold, der jeg hadde mistet helt lysten på sex - møtte jeg en mann som likte å dominere. Alt sa bare klikk, og gnisten hos meg (som jeg trodde var borte) gikk over til å bli en svær brann. Jeg kunne ikke få nok av denne mannen. Potetsekkdama var fullstendig vekk. og hun kommer aldri tilbake. Jeg tar masse initiativ til sex, jeg kunne begynne å suge han helt plutselig når vi så en film, eller våkne om natten og bare ha lyst på han. Vi kunne være med venner, der jeg slang en ertende kommentar til noen - og han sa med et lurt smil at jeg må oppføre meg. Det gjorde meg klissvåt resten av kvelden, siden jeg visste hva det betydde. Vi har rett og slett samme tenningsmønster. Han liker å dominere, og jeg liker å bli dominert. Det betyr ikke at han ønsker seg en hjernedød, meningsløs dame uten substans. Vi har skikkelig røff sex, ekstremt intim og nær sex, alt følger humøret. Dersom du ikke liker å dominere skal du selvsagt ikke gjøre det Men at du dømmer alle oss med det tenningsmønsteret synes jeg er ganske fordomsfullt av deg. - Hilsen kvinne i lederstilling, som får betalt for å ha egne meninger, men som også er sub for min mann (og elsker det!) Anonymkode: 9e1ee...f80 Hvordan kommer man dit? Tror jeg hadde trivdes bedre med en slik dynamikk mellom oss. Anonymkode: 8269a...f56
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå