Gå til innhold

Lei av sub-damer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av og til får jeg inntrykk av at Tinder og tilsvarende er ful av sub-damer. De har knapt egen vilje, knapt et krav. De er motstandsløse, viljeløse, det er så himmelropende uspennende. Seksuelt er de altfor tilgjengelige. En date eller to, dvs. til sengs innen en uke. Og i sengen er de passive, passive og medgjørlige, med på alt - men uten et initiativ selv. Jada, det er fint å kunne gjøre det jeg vil, men gørrkjedelig å være den som har all regi. Om det skal bli et forhold eller ikke? Det er liksom opp til meg. Er det da rart at det ikke blir noe, for hvem vil ha et slikt liv? Skjerpings! Gi motstand, ha egen vilje, ha egne lyster, ta kommando! 

Anonymkode: 7c99d...2ac

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Trodde menn flest ønsket seg sub-damer, jeg.

Anonymkode: 8269a...f56

Der er kvinner som absolutt skal være sub i senga. Menn flest ønsker ikke å være den som skal gjøre alt og ta initiativ til alt. Det er ikke menn som leser 50 shades of gray...

Anonymkode: 48168...2d4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde du ikke vite selv hvordan type damer du skal gåbfor? Jeg pleier å luke ut de typene menn som jeg ikke er fan av. Eller går du på date med hvem som helst? 

Anonymkode: d28e1...b2b

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du beskriver er jo drømmedama for de aller fleste menn. 

Anonymkode: 981cd...368

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med TS. Sub er uspennende, passivt og mainstream. Få menn liker det (selv om mange later som om de gjør det).

Anonymkode: 646a3...62e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jo saken enkel, skaff deg en dominerende kvinne. Føler du innerst inne at du er en sub man som trenger at en kvinne setter deg på plass og tar all styringa så får du lete etter det. Jeg er stikk motsatt av deg, og har flere kompiser som er stikk motsatt av deg. Dette er smak og behag og jeg er ganske sikker på at minoriteten av menn er sub menn. Så det er egentlig ikke et så stort problem som du skal ha det til.

Anonymkode: ff2f5...a64

• Liker 9
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Enig med TS. Sub er uspennende, passivt og mainstream. Få menn liker det (selv om mange later som om de gjør det).

Dette stemmer ikke. Det er ikke uvanlig at menn klager over at dama ikke vil det og det i senga, ikke gjør sånn og sånn, men så er det plutselig et problem om de møter ei som gjør alt for dem? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Der er kvinner som absolutt skal være sub i senga. Menn flest ønsker ikke å være den som skal gjøre alt og ta initiativ til alt. Det er ikke menn som leser 50 shades of gray...

Huh. Trodde det var turn-off med en dame som tar initiativ og kontroll i senga. Hun skal jo helst ikke ha for mye erfaring og ikke for mange partnere, men hun skal for all del elske sex, være trygg på seg selv i senga og komfortabel med å ta regien. Det er jo litt motstridende krefter, er det ikke?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stemmer ikke. Det er ikke uvanlig at menn klager over at dama ikke vil det og det i senga, ikke gjør sånn og sånn, men så er det plutselig et problem om de møter ei som gjør alt for dem? 

Jo, det stemmer.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg har sagt lenge. Menn blir aldri fornøyde.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Av og til får jeg inntrykk av at Tinder og tilsvarende er ful av sub-damer. De har knapt egen vilje, knapt et krav. De er motstandsløse, viljeløse, det er så himmelropende uspennende. Seksuelt er de altfor tilgjengelige. En date eller to, dvs. til sengs innen en uke. Og i sengen er de passive, passive og medgjørlige, med på alt - men uten et initiativ selv. Jada, det er fint å kunne gjøre det jeg vil, men gørrkjedelig å være den som har all regi. Om det skal bli et forhold eller ikke? Det er liksom opp til meg. Er det da rart at det ikke blir noe, for hvem vil ha et slikt liv? Skjerpings! Gi motstand, ha egen vilje, ha egne lyster, ta kommando! 

Stusset litt over denne. Jeg klarer ikke helt se korrelasjonen mellom å være sub og det å være passiv og ikke vise initiativ. Hvem har bestemt at det er slik? 

Jeg er sub. Jeg viser initiativ og jeg er definitivt ikke passiv eller viljeløs.. 

Anonymkode: 9e1ee...f80

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje du er veldig attraktiv så de smelter som smør, eller du har noe som indikerer at du liker viljeløse damer på profilen din?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Huh. Trodde det var turn-off med en dame som tar initiativ og kontroll i senga. Hun skal jo helst ikke ha for mye erfaring og ikke for mange partnere, men hun skal for all del elske sex, være trygg på seg selv i senga og komfortabel med å ta regien. Det er jo litt motstridende krefter, er det ikke?

Ja det er turnoff med damer som har pult rundt, men det er og turnoff med damer som er egoistiske i senga. Det er jo to vidt forskjellige ting, ser ikke at dette skal være så rart.

Det er ikke noe problem med damer som ikke er trygg på seg selv, eller som liker A4-sex. Dette er ikke det samme som å være egoistisk. Det som er egoistisk er å være submissiv, å ønske at mannen "tar deg" mens du bare er passiv. At du er avhengig av at mannen gjør alt for at du skal tenne

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusset litt over denne. Jeg klarer ikke helt se korrelasjonen mellom å være sub og det å være passiv og ikke vise initiativ. Hvem har bestemt at det er slik? 

Jeg er sub. Jeg viser initiativ og jeg er definitivt ikke passiv eller viljeløs.. 

Anonymkode: 9e1ee...f80

Samme her. 

Ikke skjønner jeg heller om det er snakk om en dørmatte i et forholdssammenheng eller en sub i seksuell sammenheng. 

Dørmatte og sub er jo ikke det samme!!!

Anonymkode: 1bec8...d9f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du matcher feil damer for deg. 

Jeg er likestilt ellers, men sub i senga. Samboeren min kan ikke få nok av meg og vi har sex hver dag, tre år etter vi ble kjent. 

Anonymkode: cb46a...f13

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er turnoff med damer som har pult rundt, men det er og turnoff med damer som er egoistiske i senga. Det er jo to vidt forskjellige ting, ser ikke at dette skal være så rart.

Det er ikke noe problem med damer som ikke er trygg på seg selv, eller som liker A4-sex. Dette er ikke det samme som å være egoistisk. Det som er egoistisk er å være submissiv, å ønske at mannen "tar deg" mens du bare er passiv. At du er avhengig av at mannen gjør alt for at du skal tenne

De to tingene ja, men hvor vanlig er det at en uerfaren dame tar styringen i senga? Trodde usikkerhet rundt sex og egen kropp var turn-off nr.2, nest etter for mange partnere 😄

Skulle ofte ønske mannen min bare tok meg, ja. Han er i alle fall ganske passiv, det blir kjedelig i lengden. Jeg tar styringen fordi jeg må.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De to tingene ja, men hvor vanlig er det at en uerfaren dame tar styringen i senga? Trodde usikkerhet rundt sex og egen kropp var turn-off nr.2, nest etter for mange partnere 😄

Skulle ofte ønske mannen min bare tok meg, ja. Han er i alle fall ganske passiv, det blir kjedelig i lengden. Jeg tar styringen fordi jeg må.

Mannen din er passiv i senga? Du mener vel kanskje kona di? Han høres ikke ut som mye mann spør du meg

Anonymkode: 48642...1d1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...