AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Del Skrevet 25. januar 2022 Jeg føler det er mye fokus på at PMS-symptomer og graviditetssymptomer er de samme. Men er det noen som har opplevd at det sterkeste graviditetssymptomet var at man ikke fikk de vanlige PMS-symptomene? Jeg er ca 10 DPO (fikk ikke positiv EL-test denne måneden, så litt usikker), og har syklus på 29-32 dager. Pleier å få ømme pupper noen dager etter eggløsning, men har ikke ømme pupper i det hele tatt nå. Kan det care et symptom? Anonymkode: cedd9...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #2 Del Skrevet 25. januar 2022 Ja, alt kan vel i grunnen være et symptom😅 Jeg pleier ikke å få noen symptomer på PMS før akkurat dagen jeg begynner å blø, så for min del var gravid-symptomet at jeg hadde veldig ømme pupper 1 uke nesten før forventet mens. Men ja, kan jo være et symptom at det føles annerledes enn det pleier Lykke til. PS: jeg har fått positivt graviditetstest 10 DPO alle de 3 gangene jeg har vært gravid Anonymkode: eeffb...4f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Del Skrevet 25. januar 2022 Jeg for min del hadde akkurat samme symptomer som før mensen den måneden jeg ble gravid. Jeg har også hatt 0 symptomer i uken før mensen skulle komme, men da viste det seg at eggløsningen hadde kommet senere enn forventet og dermed også forskyvet mensen. Anonymkode: 4f90b...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #4 Del Skrevet 25. januar 2022 Jeg forstod at jeg var gravid nettopp fordi jeg ikke fikk PMS-symptomene jeg pleier å ha. Dog sovnet jeg på sofaen hvert minutt, og det var liksom spikeren i kosta. Trengte ikke ta en test for å få graviditeten bekreftet, for å si det sånn, men gjorde det allikevel og fikk en svak strek fem dager før forventet menstruasjon. Anonymkode: bc055...048 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #5 Del Skrevet 25. januar 2022 Kan du ikke bare kjøpe en graviditetstest og teste i morgen tidlig? Får du negativt resultat, kan du vente noen dager og ta en ny test. Anonymkode: 931d4...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 25. januar 2022 #6 Del Skrevet 25. januar 2022 Av alle 6 prøveperiodene våre, har jeg aldri kjent så lite gravidsymptomer som den måneden jeg faktisk ble gravid. 😅 Hadde haugevis av "PMS". Merket ikke noe før uti 5 (selv om jeg hadde testet og visste, 12 dpo) at noe var på gang i kroppen. Da var det sult. Neste uke kom kvalme og spy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #7 Del Skrevet 25. januar 2022 mingus skrev (5 timer siden): Av alle 6 prøveperiodene våre, har jeg aldri kjent så lite gravidsymptomer som den måneden jeg faktisk ble gravid. 😅 Hadde haugevis av "PMS". Merket ikke noe før uti 5 (selv om jeg hadde testet og visste, 12 dpo) at noe var på gang i kroppen. Da var det sult. Neste uke kom kvalme og spy. Takk for at du delte! Jeg krysser fingrene. Vil ikke teste ennå, er så redd for å bli skuffa hvis den er falsk negativ. Anonymkode: cedd9...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #8 Del Skrevet 25. januar 2022 Varierer fra kvinne til kvinne. Jeg testet positivt for to uker siden, og mine symptomer var identisk omtrent til hva jeg kjenner på før mensen kommer. Trodde mensen skulle komme hvert øyeblikk. Stikninger/murringer i eggstokkene, litt vondt i magen, føltes som om mensblod kom hver gang jeg skulle på do. Ble jo redd for å se på papiret. 😅 Positiv test på 12dpo. Anonymkode: b2f46...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå