AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Del Skrevet 25. januar 2022 Jeg skal skrive en hodepinedagbok, regner med at det finnes flere apper til dette. Har noen forslag på en god app til dette? Anonymkode: 6956e...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #2 Del Skrevet 25. januar 2022 Braintwin 🙂 Anonymkode: ff75c...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Del Skrevet 25. januar 2022 Nevrologen som følger opp min kroniske migrene vil at jeg bruker den som heter Hodepinedagboken. Den er utviklet ved St. Olavs og de fleste nevrologer er visstnok vant med å forholde seg til den. Ikonet er et hvitt hodeomriss omgitt av fire firkanter med ulike farger (det finnes flere apper med lignende navn). Anonymkode: 5dd2d...195 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 25. januar 2022 #4 Del Skrevet 25. januar 2022 Nederst her finner du omtale av - og link til de to norske: Brain Twin og Hodepinedagboken. https://hodepinenorge.no/skjemaer/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 25. januar 2022 #5 Del Skrevet 25. januar 2022 Jeg registrerer i "Head app" når jeg har migrene. Veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå