AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Skrevet 25. januar 2022 Jeg har en sterk fantasi om at en mann bruker meg når vi er i senga uten tanke for annet enn sin egen tilfredsstillelse. At han tar skikkelig for seg. Ikke noe BDSM, slavegreier eller vold, men at han herjer skikkelig med meg. Tanken tenner meg veldig. Men kan dette være like opphissende i virkeligheten? Eller blir det klønete, kleint og nedverdigende? Erfaringer eller synspunkter tas imot med stor takk. Anonymkode: a341f...bb9 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #2 Skrevet 25. januar 2022 Det du beskriver er å ha sex som om du blir brukt. Altså er det noe du ønsker og samtykker til. Det kan sikkert være helt supert. Det er noe annet å faktisk bli brukt av en mann du ikke vil ha sex med. Ikke like stas. Beklager kveruleringen, og takk for meg. Anonymkode: 24260...ff6 9
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Skrevet 25. januar 2022 Hva tror du ligger bak denne fantasien? At du vil ha sex med noen som bare bryr seg om seg selv? At din egen nytelse ikke er viktig? Hvis du blir brukt vil du føle deg brukt etterpå. Uansett om det er avtalt og du har sagt ja så skjer det jo faktisk. Og det er ikke en god følelse å bli brukt. Det du beskriver er å onanere inn i andre, ikke sex. Anonymkode: 0149c...e02 5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #4 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva tror du ligger bak denne fantasien? At du vil ha sex med noen som bare bryr seg om seg selv? At din egen nytelse ikke er viktig? Hvis du blir brukt vil du føle deg brukt etterpå. Uansett om det er avtalt og du har sagt ja så skjer det jo faktisk. Og det er ikke en god følelse å bli brukt. Det du beskriver er å onanere inn i andre, ikke sex. Anonymkode: 0149c...e02 Så du mener at av de som regelmessig har sex på denne måten så har ikke kvinnen noe igjen for dette og at hun faktisk sitter igjen med en dårlig følelse? Anonymkode: 34a01...346
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #5 Skrevet 25. januar 2022 29 minutter siden, AnonymBruker said: Tanken tenner meg veldig. Men kan dette være like opphissende i virkeligheten? Eller blir det klønete, kleint og nedverdigende? Erfaringer eller synspunkter tas imot med stor takk. Anonymkode: a341f...bb9 Neppe nedverdigende for du har jo samtykket til det og kan stoppe når du vil. Om virkeligheten blir som fantasien kommer an på deg og mannen. Andres erfaringer tror jeg ikke er så relevant. Jeg liker å bli "brukt", for å gi min erfaring. Anonymkode: 34be6...997 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #6 Skrevet 25. januar 2022 Å bli brukt tenker jeg på som å bare kjøre på uten å ta hensyn til noe. Dvs. at det ikke er rom for innspill, bryr seg ikke om jeg sier au eller spør om han kan ta på glid. At han driter i om jeg er varmet opp nok, om han lugger, om han bunner og treffer livmorhalsen så det gjør vondt, om jeg får vondt i ryggen av stillingen eller kraften han bruker. Rett og slett hensynsløs. Det tenner meg litt i fantasien, men hadde ikke vært bra i praksis. Anonymkode: b2cb3...6f8
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #7 Skrevet 25. januar 2022 30 minutter siden, AnonymBruker said: Hva tror du ligger bak denne fantasien? At du vil ha sex med noen som bare bryr seg om seg selv? At din egen nytelse ikke er viktig? Det er da vel så egoistisk å ønske å bli brukt, da er man jo passiv og slipper å gjøre annet enn å eksistere Anonymkode: 1c271...9f2
Klokkeren Skrevet 25. januar 2022 #8 Skrevet 25. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tror du ligger bak denne fantasien? At du vil ha sex med noen som bare bryr seg om seg selv? At din egen nytelse ikke er viktig? Hvis du blir brukt vil du føle deg brukt etterpå. Uansett om det er avtalt og du har sagt ja så skjer det jo faktisk. Og det er ikke en god følelse å bli brukt. Det du beskriver er å onanere inn i andre, ikke sex. Anonymkode: 0149c...e02 Ikke hør på dette. Det du forteller om er en helt vanlig fantasi som i likhet med det meste annet kan være morsom og deilig hvis du har en partner som forstår deg og respekterer deg. Så skal det også sies at mange fantasier forblir fantasier Endret 25. januar 2022 av Klokkeren Viktig nyansering 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #9 Skrevet 25. januar 2022 Tennende fantasi, men ikke tennende i virkeligheten for meg. Anonymkode: fd6c7...08c
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #10 Skrevet 25. januar 2022 Veldig tennende, så lenge det er med en mann som tar vare på deg etterpå Anonymkode: d328b...e56 3
Master1 Skrevet 25. januar 2022 #11 Skrevet 25. januar 2022 Husk aftercare. Det er viktig. M@ster 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #12 Skrevet 25. januar 2022 Elsker å bli "brukt". Det skjer dessverre ikke i mitt nåværende forhold, men eksen min var klar for sex hele tiden. Noen ganger var jeg ikke så tent selv, men ble det kjapt når jeg "lot meg brukes". Som f.eks en gang jeg hadde dårlig tid og skulle ut med bilen for å hente en venninne. Han var kåt, så han bare la meg ned over sofaenkanten, dro ned bukse og undertøy på meg og pulte meg kjapt og primitivt. Så måtte jeg vare dra på meg klærne og skynde meg av gårde. Digg. Min egen sexlyst er veldig linket opp mot min partners lyst og behov for meg. Derfor fungerer det dårlig med menn som vil glede meg og fokusere på min nytelse. Jeg føler meg egentlig som en slags sexparasitt som næres på partners lyst mer enn min egen. Anonymkode: 6b55c...05f 6
Tennplugg Skrevet 25. januar 2022 #13 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har en sterk fantasi om at en mann bruker meg når vi er i senga uten tanke for annet enn sin egen tilfredsstillelse. At han tar skikkelig for seg. Ikke noe BDSM, slavegreier eller vold, men at han herjer skikkelig med meg. Tanken tenner meg veldig. Men kan dette være like opphissende i virkeligheten? Eller blir det klønete, kleint og nedverdigende? Erfaringer eller synspunkter tas imot med stor takk. Anonymkode: a341f...bb9 Ble skikkelig brukt av min unge elsker i kveld, han herjet med meg i nesten to timer og etterlot meg øm, tilfredsstilt og særdeles fornøyd, rumpa er rød og det svir i kinnene etter klaps og klask. Helt rått! Nå venter jeg bare på at min mann skal komme hjem og gi meg en omgang slik han mener en uskikkelig og ulydig kone fortjener det, gjett om jeg gleder meg😀😎 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #14 Skrevet 8. februar 2022 Nå har jeg matchet med en som jeg har chattet litt med. Så langt har jeg bare positive opplevelser med vår kontakt, og jeg skal møte ham på fredag. Jeg har fortalt ham at jeg har noen seksuelle fantasier som jeg kanskje vil teste, men har ikke sagt hva det er. Bør jeg si til ham hva det er med en gang, eller er det lurt å vente? TS Anonymkode: a341f...bb9
Doktor Dyregod Skrevet 8. februar 2022 #15 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nå har jeg matchet med en som jeg har chattet litt med. Så langt har jeg bare positive opplevelser med vår kontakt, og jeg skal møte ham på fredag. Jeg har fortalt ham at jeg har noen seksuelle fantasier som jeg kanskje vil teste, men har ikke sagt hva det er. Bør jeg si til ham hva det er med en gang, eller er det lurt å vente? TS Anonymkode: a341f...bb9 Det kan være greit å opplyse om. Og det om å ha et sikkerhetsord. Lykke til
Jentadi Skrevet 8. februar 2022 #16 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nå har jeg matchet med en som jeg har chattet litt med. Så langt har jeg bare positive opplevelser med vår kontakt, og jeg skal møte ham på fredag. Jeg har fortalt ham at jeg har noen seksuelle fantasier som jeg kanskje vil teste, men har ikke sagt hva det er. Bør jeg si til ham hva det er med en gang, eller er det lurt å vente? TS Anonymkode: a341f...bb9 Jeg tenker det er lurt å bli litt bedre kjent før du våger deg ut i ukjent terreng. Du har ikke prøvd dette ut før? Han er ny, settingen er ny. Det kan fort bli dumt og ikke sånn som du drømte om. 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #17 Skrevet 8. februar 2022 10 minutter siden, Doktor Dyregod said: Det kan være greit å opplyse om. Og det om å ha et sikkerhetsord. Lykke til Ikke enig i dette, jeg synes hun bør bli bedre kjent med mannen før hun forteller at hun fantaserer om å bli brukt. Hvis det gjaldt andre ting, som wetsex eller noe, da bør det nevnes med det samme. Hennes fantasi kan jo dessverre gjøre feil mann giret på feil grunnlag. Hun må finne ut om hun kan være komfortabel med han i en seksuell setting først, før hun gir ham kontrollen til å kunne bruke henne på måten hun ønsker. Men ja, et sikkerhetsord er alltid lurt å ha! Det må snakkes om grenser og stoppord i forkant av en slikrøff økt, absolutt. Anonymkode: f0d24...2dd 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #18 Skrevet 8. februar 2022 Doktor Dyregod skrev (16 minutter siden): Det kan være greit å opplyse om. Og det om å ha et sikkerhetsord. Lykke til Manger ignorerer sikkerhetsordet. Det er en falsk trygghet. Anonymkode: 0149c...e02
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #19 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Manger ignorerer sikkerhetsordet. Det er en falsk trygghet. Anonymkode: 0149c...e02 Hvis noen ignorerer sikkerhetsordet så er det det samme som å ignorere et 'nei'. Det vil at det endrer seg fra sex med samtykke, til et overgrep. Anonymkode: 1f323...e53 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #20 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 25.1.2022 den 14.33): Elsker å bli "brukt". Det skjer dessverre ikke i mitt nåværende forhold, men eksen min var klar for sex hele tiden. Noen ganger var jeg ikke så tent selv, men ble det kjapt når jeg "lot meg brukes". Som f.eks en gang jeg hadde dårlig tid og skulle ut med bilen for å hente en venninne. Han var kåt, så han bare la meg ned over sofaenkanten, dro ned bukse og undertøy på meg og pulte meg kjapt og primitivt. Så måtte jeg vare dra på meg klærne og skynde meg av gårde. Digg. Min egen sexlyst er veldig linket opp mot min partners lyst og behov for meg. Derfor fungerer det dårlig med menn som vil glede meg og fokusere på min nytelse. Jeg føler meg egentlig som en slags sexparasitt som næres på partners lyst mer enn min egen. Anonymkode: 6b55c...05f Jeg er "skrudd sammen" på helt samme måte som deg, og synes det er deilig at en kjæreste bare tar for seg. Blir så kåt av å tenke på at jeg er et verktøy for hans nytelse. Kjappiser er gull sånn sett, og selv om jeg kanskje ikke er superkåt i utgangspunktet selv, så blir jeg gjerne det underveis og spesielt etter han har kommet i meg. Anonymkode: 4b69a...3c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå