AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Del Skrevet 25. januar 2022 Og hva er deres bmi? Hvor i løpet er dere? Er det slik at dere nettopp har startet med vektnedgang, eller er det julekiloene som skal bort, eller gjenstår det noen kg til ønsket vekt, osv. Si gjerne også noe om hvor motivert dere er for tiden og om det vises i kosthold og aktivitet. Anonymkode: 18f4d...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #2 Del Skrevet 25. januar 2022 Alt fra 0,3-0,6 kilo. BMI på 25, startet på nesten 42 og fra 42-35 gikk jeg ned over kiloet i uka. Nå går det saktere selv om jeg har økt på med trening. Veier 65 kilo og ønsker meg ned på 55, satser på å være der i løpet av året, men motivasjonen daler selvfølgelig når det går treigere, spesielt når jeg har blitt bortskjemt med at kiloene har rast av Spiser ganske greit og trener 2-4 ganger i uka avhengig av hvor mye det er å gjøre på jobben og i hjemmet. Anonymkode: a3616...fff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChaseDurer Skrevet 25. januar 2022 #3 Del Skrevet 25. januar 2022 185 cm og 110 kg, 32 i bmi. Før jeg startet på zyprexa veide jeg 67 kg, helt utrolig. Men da skal sies at jeg ikke trener, har ingen motivasjon pluss angst og depresjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #4 Del Skrevet 25. januar 2022 Går nå ned mellom 0-0,8 kilo i uka. Går mye treigere nå. Startet med en BMI på 42 og er nå på 30. Det gikk greit ned til BMI på rundt 35, men så begynte det å gå saktere. Jeg startet i februar 2021 og har gått ned 30 kilo til nå. Skal ned ca. 7-8 til, så får jeg se hva jeg gjør. Har motivasjon for å fortsette, men kjenner det er litt tyngre nå enn i starten. Anonymkode: 5c481...7c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #5 Del Skrevet 25. januar 2022 ChaseDurer skrev (5 minutter siden): 185 cm og 110 kg, 32 i bmi. Før jeg startet på zyprexa veide jeg 67 kg, helt utrolig. Men da skal sies at jeg ikke trener, har ingen motivasjon pluss angst og depresjon Trening har ikke SÅ mye med vektnedgang å gjøre. For "normale" har kostholdet aller mest å si, medisiner osv. kan også ha stor innvirkning å da hjelper det ikke alltid hvor mye/lite man spiser.. Anonymkode: aaca8...ffd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #6 Del Skrevet 25. januar 2022 Startet med BMI 34,5 og gikk ned ca. en kg i uken i hele høst. Tok bevisst en pause fra ca. november, og startet opp igjen nå i januar. Motivasjonen er sånn middels, men putler nå på og har lagt på 0-0,5 i uken siden nyttår. I morges noterte jeg laveste vekt med BMI 26,1 og 3,1 kg igjen til normalvektig. Har som mål å komme dit før påske og har god tid. Anonymkode: a2919...b8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #7 Del Skrevet 25. januar 2022 ChaseDurer skrev (1 time siden): 185 cm og 110 kg, 32 i bmi. Før jeg startet på zyprexa veide jeg 67 kg, helt utrolig. Men da skal sies at jeg ikke trener, har ingen motivasjon pluss angst og depresjon Zyprexa øker appetitten noe voldsomt, man bør egentlig følge en kostplan når man går på den. For da kan man absolutt ikke stole på sulten. Men håper den har virket godt på deg, psykisk helse må på plass først, og da er medisinert ofte veldig viktig. God bedring<3 Anonymkode: 4adcc...6fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #8 Del Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Og hva er deres bmi? Hvor i løpet er dere? Er det slik at dere nettopp har startet med vektnedgang, eller er det julekiloene som skal bort, eller gjenstår det noen kg til ønsket vekt, osv. Si gjerne også noe om hvor motivert dere er for tiden og om det vises i kosthold og aktivitet. Anonymkode: 18f4d...2d2 Jeg gikk opp 3 kilo i høst, og er på vei ned igjen til min normalvekt 58 kg. Jeg er motivert, trener daglig (gjør det alltid) og spiser 1200 kalorier hver dag. Har gått ned 2,5 kilo på 25 dager. Anonymkode: a6133...73f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #9 Del Skrevet 25. januar 2022 Absolutt ingenting. Ligger på i underkant av 1500 kalorier, trener styrke 3-4 x i uka. Startet 1.jan og mista vannvekt fort, men etter det har det stoppet opp. Jeg er kanskje litt utålmodig 😅 Anonymkode: 61dd7...d96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #10 Del Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Absolutt ingenting. Ligger på i underkant av 1500 kalorier, trener styrke 3-4 x i uka. Startet 1.jan og mista vannvekt fort, men etter det har det stoppet opp. Jeg er kanskje litt utålmodig 😅 Anonymkode: 61dd7...d96 Hvor mye veier du da? Anonymkode: a6133...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #11 Del Skrevet 25. januar 2022 Veide 100,7 kilo da jeg veide meg for en uke siden. Nå veier jeg 98 kilo, 176 høy. Så har gått ned 2,5 kilo på en uke, Jeg skal ned til 80 i første omgang. Så da er det bare 18 kilo igjen...🙄. Tenker at jeg skal gå ned 4,5 kilo i måneden i snitt fram til juni. Regner med at det forsvinner mest kilo i begynnelsen da og kjører hardt mens motivasjonen enda er på topp.. Så øker jeg med trening etter en stund. Har levert sykkelen til fiksing, men det er surt og kaldt ute, så da er det bare full fokus på hvilken mat jeg spiser fram til været blir varmere og noen kilo er forsvunnet. Spiser grønnsaker og kylling, fisk, svin og egg. Fyller på med masse blomkål, brokkoli og kinakål, ca 1200-1300 kalorier om dagen. Har fasteperiode mellom middag og lunch. Føler lite sult nå og det var ingen problem å unngå sjokolade i helga. Det var straks verre forrige helg. Men nå er jeg heldigvis i en fase der det glir lett- så lenge det varer. Anonymkode: 29c7e...61f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #12 Del Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvor mye veier du da? Anonymkode: a6133...73f 72,5 ish Anonymkode: 61dd7...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #13 Del Skrevet 26. januar 2022 Bmi 26. Går ned ca 250g i uka, men oftest står jeg stille i sånn 3 uker og så går 1 kg. Eller står stille første uke, går 1 kg opp neste uke, stille på uke 3 og ned 2 kilo siste uke. Langtidstrenden sier ca 250g i uka, men realiteten er litt mer ustabil fra uke til uke. Anonymkode: fbc6a...83e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #14 Del Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bmi 26. Går ned ca 250g i uka, men oftest står jeg stille i sånn 3 uker og så går 1 kg. Eller står stille første uke, går 1 kg opp neste uke, stille på uke 3 og ned 2 kilo siste uke. Langtidstrenden sier ca 250g i uka, men realiteten er litt mer ustabil fra uke til uke. Anonymkode: fbc6a...83e Jeg er på mitt tyngste og har vært der i noen år (studiekilo). Er veldig motivert kostholdsmessig og synes det er lett, men aktivitet er vanskeligere så derfor går det tregt. Anonymkode: fbc6a...83e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #15 Del Skrevet 27. januar 2022 Jeg hadde bmi på 25 når jeg startet. Gikk ned 0-0,5 i uka, men oftest 0,2. Tok meg 6 mnd å gå ned 8 kg, til bmi på 22. Så det tok sin tid Kunne ikke spise mindre heller, jeg gjorde dette kun med kosthold pga sykdom og måtte derfor holde meg på minimum bmr for å ha det ok mens jeg holdt på. Anonymkode: d4cdd...6db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #16 Del Skrevet 27. januar 2022 Jeg går fort ned i vekt om jeg bare spiser salater med avokado, kylling eller fisk i. Er så mye gode og næringsrike grønsaker man kan ha i salaten, og man blir jo mett av å ha protein og litt fett i. Tar en liten dæsj av sitron og olivenolje i og litt Himalayasalt. Og har alltid noen grønne bladgrønsaker som spinat, ruccula, grønnkål eller urter som bladpersille, dill, koriander osv. Er viktig å få i seg det mørkegrønne pga det inneholde mye jern og kalsium. Så spiser jeg frukt og bær istedenfor godteri. Og jeg spiser litt nøtter og dadler om jeg trenger energi. Drikker bare vann og drikker farris om jeg trenger å kose meg litt. Jeg legger lett på meg av for mye karbohydrater som potet, ris, pasta, brød, kaker, kjeks, boller, så det må jeg ikke spise om jeg skal gå ned. Ønsker å gå ned 15 kg til påske. Jeg veier 90 kg, og begynte idag. Så får jeg se hvor fort det går. Gjør yoga for å holde kroppen stram, og går meg en tur for hver dag. Variere om jeg går rolig eller raskt, men jeg har alltid med meg nøtter og dadler hvis jeg trenger energi. Banan hjelper også. Anonymkode: 67f6a...dab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #17 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg hadde bmi på 25 når jeg startet. Gikk ned 0-0,5 i uka, men oftest 0,2. Tok meg 6 mnd å gå ned 8 kg, til bmi på 22. Så det tok sin tid Kunne ikke spise mindre heller, jeg gjorde dette kun med kosthold pga sykdom og måtte derfor holde meg på minimum bmr for å ha det ok mens jeg holdt på. Anonymkode: d4cdd...6db Dette er motiverende å høre. Skal selv under bmi 22, og føler det er lite motiverende å gå ned 0,2 kg på en uke. Men det er fint å se at du gikk ned ønsket selv om det tok 6 mnd. Jeg har 8-10 kg igjen å gå ned. Anonymkode: 18f4d...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #18 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Dette er motiverende å høre. Skal selv under bmi 22, og føler det er lite motiverende å gå ned 0,2 kg på en uke. Men det er fint å se at du gikk ned ønsket selv om det tok 6 mnd. Jeg har 8-10 kg igjen å gå ned. Anonymkode: 18f4d...2d2 Jeg føler at kiloene sitter hardt når du kommer på normalvektig. Du må bare ikke gi deg, 0,2 ned er ned, og jeg hadde flere uker med helt platå, en måned en gang også. Så lenge du fortsetter vil det gå Ville bare ikke forventet at det skal ta 2 mnd. Anonymkode: d4cdd...6db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #19 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg føler at kiloene sitter hardt når du kommer på normalvektig. Du må bare ikke gi deg, 0,2 ned er ned, og jeg hadde flere uker med helt platå, en måned en gang også. Så lenge du fortsetter vil det gå Ville bare ikke forventet at det skal ta 2 mnd. Anonymkode: d4cdd...6db Forstår det kan være flere tunge uker. Men da er det fint å ha hørt av slike som deg, at man bare må fortsette, så ordner alt seg til slutt! Anonymkode: 18f4d...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå