AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Skrevet 25. januar 2022 Sitter nå og gruer meg til å diskutere sommerferie med kjæresten. Vi har begge barn fra før. Han og eksen hans har fast fordeling av sommerferie hvert år. Mens min eks og bytter på ukene annethvert år, blant annet fordi vår sønn har bursdag i fellesferien og vi begge vil få feiret med ham. Men det innebærer selvsagt at det annethvert år er kræsj mellom kjæresten og mine barneuker. Når jeg har barn er han alene og omvendt. Vi pleier å være litt sammen likevel, men ikke hele tiden - jeg har en sønn som ikke er altfor begeistret for kjæresten. Og kjæresten blir så frustrert av det! For meg er det ikke så ille. Det er snakk om få uker annethvert år, og vi har mulighet til å reise bort en uke eller to tidligere på sommeren, bare vi to for å få tid alene. I tillegg har vi jo tid alene annenhver uke året gjennom. Kjæresten min er derimot lei seg for det. Uten at jeg får gjort så mye med det, jeg skjønner jo at min eks vil ha vår sønn på bursdagen hans i blant og at jeg ikke kan kreve å ha de samme ukene alltid. Innspill? Anonymkode: 3c758...db3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #2 Skrevet 25. januar 2022 Det viktigste er at sønnen din får ferie sammen med deg og ferie sammen med sin far. Kjæresten din overlever å ikke få ha ferie sammen med sønnen din. Etterhvert får de nok et bedre forhold. Det er bare å ta tiden til hjelp. Her må gjerne kjæresten din gjøre en bedre innsats uten å pushe og uten å bli fornærmet og uten å fokusere så mye på sine egne følelser. Det er gjerne like greit at det ikke er noe lang ferie med sønnen din og kjæresten din nå når de ikke går så godt sammen. Start gjerne med noen helgeturer etterhvert som dere ser at de går bedre sammen. Hvis forholdet ikke blir bedre, så må dere gjerne spørre dere hva det kan komme av. Anonymkode: e8755...af4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det viktigste er at sønnen din får ferie sammen med deg og ferie sammen med sin far. Kjæresten din overlever å ikke få ha ferie sammen med sønnen din. Etterhvert får de nok et bedre forhold. Det er bare å ta tiden til hjelp. Her må gjerne kjæresten din gjøre en bedre innsats uten å pushe og uten å bli fornærmet og uten å fokusere så mye på sine egne følelser. Det er gjerne like greit at det ikke er noe lang ferie med sønnen din og kjæresten din nå når de ikke går så godt sammen. Start gjerne med noen helgeturer etterhvert som dere ser at de går bedre sammen. Hvis forholdet ikke blir bedre, så må dere gjerne spørre dere hva det kan komme av. Anonymkode: e8755...af4 Gutten min er ikke så glad i forandringer, men vil helst at alt skal være som det alltid har vært. Jeg tror nok også dessverre at faren hans lar det skinne gjennom at det ikke er noe positivt med kjæresten min. Han er fremdeles sint på meg fordi jeg forlot ham. Anonymkode: 3c758...db3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå