Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

-Jeg passer veldig godt på huden min ved å bruke riktige kremer til min type hud.
-Jeg trener yoga og styrketrening 3 dager i uka og jogger hver søndag morgen.
-Jeg passer også på og alltid være vellstelt når han kommer hjem fra jobb og skal se meg etter en slitsom dag på kontoret.
-Jeg er også veldig påpasselig med å holde på idealvekten.

Tror nok vi damer er litt avhengig av komplimenter for utseendet vårt. Det er ihvertfall jeg.

Hva gjør du for å holde deg pen for mannen din og deg selv?

• Liker 2
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ingenting. :ler: 

Det jeg gjør for min egen del, derimot, er:

-Farge håret nå og da.

-Sørge for at garderoben inneholder flatterende plagg i gode materialer.

-Sminker meg når jeg føler for det. 

🤷‍♀️

Anonymkode: bedf5...9fb

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Trener hver eneste dag og spiser små måltider for å holde meg slank.

Hudpleie og sminke.

Pent undertøy, ofte kjoler.

Smører hud og bruker MYE tid på hårfjerning 😆

Anonymkode: b320f...848

• Liker 3
Skrevet

Jeg gjør litt (trening, kosthold), han gjør lite. Så vi er bare stygge sammen.

Anonymkode: 0413e...c4b

• Liker 9
  • Hjerte 2
Skrevet

Nå fikk jeg litt dårlig samvittighet, men svaret er vel absolutt ingenting.

Vi har vært sammen i mange år. Nå er jeg gravid og har vel akkurat nok overskudd til å ta en dusj for min egen del, langt mindre surre og ordne meg for mannens del.

Anonymkode: ca7f6...614

• Liker 1
Skrevet

Ikke spesielt mye.

Han syns jeg er vakker på mitt værste, men selvfølgelig liker jeg jo å pynte meg litt nå og da. Ikke bare for han men også meg selv. Jeg sminker meg sjeldent men nå er han typen som syns det er fint. 

Prøver også å ta vare på meg selv så godt jeg kan, selv om jeg ikke er slank så er jeg relativt aktiv. Er bare litt for glad i mat 😅❤️ Men igjen er det vell noe jeg gjør mest for min egen del. 

Jeg tror han bare syns det er sexy generelt at jeg føler meg komfortabel, om det så måtte være i kjole og sminke eller en utvaska hettegenser og pyjamas bukse 😂

Anonymkode: 5d51e...ff5

• Hjerte 1
Skrevet

Herregud. Man holder seg i form for seg selv. 

....... for mannen din? 

Man velger jo hverandre. Hva gjør dere for hverandre. Han for deg og du for han?

Dette er internaliserte misogyny på høyt nivå. Ganske trist. 

Anonymkode: 5badd...eb3

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Gjør ikke noe for mannen spesifikt, for han gjør ikke en dritt for å vedlikeholde seg selv eller se bra ut foran meg. Når han skal ut og møte gutta gjør han derimot en innsats. 

Jeg gjør dette for meg selv: Passer vekten, spiser sunt og trener. Bruker solkrem for å holde huden bra lenger, bruker retinal på kveldene og c vitamin om morgenene. Prøver å få nok søvn, noe som er vanskelig med småbarn i hus. 

Anonymkode: 81cbb...db5

• Liker 3
Skrevet

Jeg lever ikke på 50-tallet og det jeg gjør for utseendet gjør jeg for min egen del.

Skrevet

9

Høysesongen skrev (16 minutter siden):

-Jeg passer veldig godt på huden min ved å bruke riktige kremer til min type hud.
-Jeg trener yoga og styrketrening 3 dager i uka og jogger hver søndag morgen.
-Jeg passer også på og alltid være vellstelt når han kommer hjem fra jobb og skal se meg etter en slitsom dag på kontoret.
-Jeg er også veldig påpasselig med å holde på idealvekten.

Tror nok vi damer er litt avhengig av komplimenter for utseendet vårt. Det er ihvertfall jeg.

Hva gjør du for å holde deg pen for mannen din og deg selv?

I og med at du har vært hjemmeværende i over 30 år så er jeg ikke overrasket over ditt enkle og naive syn på livet. Hvor hudpleie og ektemannens hjemkomst fra jobb er det mest spennende som skjer i løpet av en dag 😊 Du skal være takknemlig for at mannen din er såpass overfladisk at han setter utseende over en spennende og likeverdig samtalepartner. 

Anonymkode: 62311...f58

• Liker 15
Skrevet

Jeg holder meg slank.

Jeg sminker meg hver dag.

Jeg kler meg i klær han liker.

Jeg bruker retinol.

Jeg fjerner uønsket hårvekst.

Jeg holder neglene pene.

Jeg bruker solkrem ute.

Og selvfølgelig gjør jeg det for ham, og ikke for meg selv.

Hadde det ikke vært for kjærligheten, så hadde jeg sett ut som et troll😂

Anonymkode: a3ada...345

• Liker 2
Skrevet

Huff, nei, fint lite. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg holder ikke på sånn i forhold. Og menn som lar seg sjarmere av meg er heller ikke veldig opptatt av sånne ting. De vet hva de får og jeg utgir meg ikke for å være noen jeg ikke er. Det hender selvfølgelig jeg pynter meg, hvis vi skal ut. Min eneste regel er at man ikke alltid går i jogge- eller pysjbukse foran partner, men faktisk også går i vanlige klær hjemme.

Dette gjør jeg, uavhengig av forhold: Har et bra kosthold og trener. Sminker meg innimellom, men sjeldent.

Anonymkode: ec437...3be

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

9

I og med at du har vært hjemmeværende i over 30 år så er jeg ikke overrasket over ditt enkle og naive syn på livet. Hvor hudpleie og ektemannens hjemkomst fra jobb er det mest spennende som skjer i løpet av en dag 😊 Du skal være takknemlig for at mannen din er såpass overfladisk at han setter utseende over en spennende og likeverdig samtalepartner. 

Mannen min er ikke overfladisk. Han sender meg egenlagde kjærlighetsdikt, bestiller ofte blomster og sjokolade 🙂

Han er veldig flink til å lytte og masserer føttene mine hver søndag mens jeg prater om mine følelser.

Tror jeg har verdens beste mann 🥇

• Hjerte 1
Skrevet

Ingenting. Sminker meg innimellom og tar på pene/sexy klær.

Anonymkode: a4f06...5ac

Skrevet

Som mann så holder jeg meg noenlunde vellstellt og bruker klær jeg vet hun liker, og som fremhever spesielle ting som hun liker bedre enn andre. 

Anonymkode: 4a04d...c10

Skrevet
Høysesongen skrev (3 minutter siden):

Mannen min er ikke overfladisk. Han sender meg egenlagde kjærlighetsdikt, bestiller ofte blomster og sjokolade 🙂

Han er veldig flink til å lytte og masserer føttene mine hver søndag mens jeg prater om mine følelser.

Hvis du virkelig hadde hatt verdens beste mann hadde du ikke bruke tiden din på KG med alle disse klisse-trådene dine. De som virkelig er fornøyd med mannen sin trenger ikke å drive å skryte på et forum.

Anonymkode: 63492...224

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du virkelig hadde hatt verdens beste mann hadde du ikke bruke tiden din på KG med alle disse klisse-trådene dine. De som virkelig er fornøyd med mannen sin trenger ikke å drive å skryte på et forum.

Anonymkode: 63492...224

Kan du ikke bare la henne være i fred? Du viser full forakt her - det er ikke pent, og brukeren har ikke gjort deg noe. 

Anonymkode: ec437...3be

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Høysesongen skrev (1 minutt siden):

Ja han har deg virkelig i sin hule hånd både økonomisk og intellektuelt. Jeg hadde følt meg fanget og hjelpeløs, men vi er alle forskjellige 😊 Jeg har altfor masse ambisjoner, selvtillit og selvrespekt til å kunne leve av andres almisser 😊 Jeg ser bra ut, jeg trener og passer på meg selv, fordi det får MEG til å føle meg bra - uavhengig av mannen 😊 I motsetning til deg så bidrar jeg i tillegg i samfunnet, med en svært meningsfylt og spennende jobb og står for 50 % av økonomien i hjemmet vårt. Med mindre du er ufør så klarer jeg ikke å fatte hvordan du orker å bare tasse rundt hjemme og lakke neglene mens Mannen er på jobb.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg gjør det vel minst like mye for min egen del, men det jeg gjør er å holde vekten, har langt hår og farger det innimellom en litt finere nyanse, barberer kroppshår ganske ofte, kler meg i fine klær (har koseklær hjemme, men de er ikke utvasket og sitter flatterende) sminker meg når vi skal ut blant folk.

Anonymkode: f002b...f73

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...