AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Del Skrevet 25. januar 2022 Blir 40 i år, og har fått påvist en FSH på 11. Gynekologen syns det var litt høyt, og ga oss egentlig ikke mye håp.. Vi er henvist til IVF, men den prosessen kan jo ta lang tid, så jeg er veldig redd og bekymra nå.. Har ingen barn fra før, så dette betyr mye. Vi har prøvd i et år nå, uten resultat. Er det håp, eller bør vi bare belage oss på IVF og satse på det beste? Anonymkode: 613fa...5c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #2 Del Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Blir 40 i år, og har fått påvist en FSH på 11. Gynekologen syns det var litt høyt, og ga oss egentlig ikke mye håp.. Vi er henvist til IVF, men den prosessen kan jo ta lang tid, så jeg er veldig redd og bekymra nå.. Har ingen barn fra før, så dette betyr mye. Vi har prøvd i et år nå, uten resultat. Er det håp, eller bør vi bare belage oss på IVF og satse på det beste? Anonymkode: 613fa...5c2 Har du fått vite hva høy fsh betyr ??når jeg søker så kommer det opp overgangsalder osv. Jeg har hatt 6 ivf forsøk, mange innsett og aldri blitt gravid. Har fsh på 12 og jeg er 30 år. Har spørt ivf legen om det, men fikk ikke noe skikkelig svar… men det er visst fullt mulig å bli gravid med ivf, sier han, selv med fsh på 12🤷🏼♀️ Prøv ivf! 😊 Anonymkode: 4c6cd...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #3 Del Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har du fått vite hva høy fsh betyr ??når jeg søker så kommer det opp overgangsalder osv. Jeg har hatt 6 ivf forsøk, mange innsett og aldri blitt gravid. Har fsh på 12 og jeg er 30 år. Har spørt ivf legen om det, men fikk ikke noe skikkelig svar… men det er visst fullt mulig å bli gravid med ivf, sier han, selv med fsh på 12🤷🏼♀️ Prøv ivf! 😊 Anonymkode: 4c6cd...a34 Ja, høy FSH betyr at eggstokkfunksjonen er sviktende, og det har med alder å gjøre. Man er ikke nødvendigvis kommet i overgangsalderen ennå, men en stigende FSH betyr at man er på vei dit. Derfor haster det for meg å bli gravid. Ja, vi må nok bare gå for IVF nå, det virker som det er vår største/eneste sjanse.. Håper det klaffer for deg snart!!💖 TS Anonymkode: 613fa...5c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #4 Del Skrevet 28. januar 2022 Hadde fsh 11 og har født 3 friske barn etter den beskjeden spontant ☺️ Anonymkode: 2b809...477 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #5 Del Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hadde fsh 11 og har født 3 friske barn etter den beskjeden spontant ☺️ Anonymkode: 2b809...477 Så fantastisk!!!🥰 Hvor gammel var du da du fikk denne beskjeden?😊 Anonymkode: 613fa...5c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå