Frk.Fryd40 Skrevet 25. januar 2022 #1 Del Skrevet 25. januar 2022 For 7 dager siden fikk kjærsten min påvist korona, sikkert omikron. Jeg har tre vaksiner og har testet meg hver dag. Igår kveld og idag har jeg så innmari vondt i kroppen, støl i legger (ikke trent), korsryggen verker, tilogmed fingra kjennes vonde ut. Ingen andre plager. Tester negativt. Jeg blir så himla usikker, vet jeg i utgangspunktet kan teste og «leve normalt» men er så innmari redd for å smitte andre, tenk om noen jeg smitter ikke tåler det. Blir som sagt kokko.. Har noen hatt dette som symptom? Tok det mange dager fra smitte til positiv test? Alt av tiltak blir jo lempet på nå men strever med å omstille hodet mitt like fort, å være «uforsiktig» liksom. Må bare sjekke ut dette med dere, noen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 25. januar 2022 #2 Del Skrevet 25. januar 2022 Frk.Fryd40 skrev (6 minutter siden): For 7 dager siden fikk kjærsten min påvist korona, sikkert omikron. Jeg har tre vaksiner og har testet meg hver dag. Igår kveld og idag har jeg så innmari vondt i kroppen, støl i legger (ikke trent), korsryggen verker, tilogmed fingra kjennes vonde ut. Ingen andre plager. Tester negativt. Jeg blir så himla usikker, vet jeg i utgangspunktet kan teste og «leve normalt» men er så innmari redd for å smitte andre, tenk om noen jeg smitter ikke tåler det. Blir som sagt kokko.. Har noen hatt dette som symptom? Tok det mange dager fra smitte til positiv test? Alt av tiltak blir jo lempet på nå men strever med å omstille hodet mitt like fort, å være «uforsiktig» liksom. Må bare sjekke ut dette med dere, noen ? Ville tatt PCR om mulig, evt bli hjemme til du får pos hurtigtest. Du er nok smittet i og med at du bor med smittet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fryd40 Skrevet 25. januar 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 25. januar 2022 Like greit kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 25. januar 2022 #4 Del Skrevet 25. januar 2022 Jeg hørte nylig om en som hadde lignende symptomer, jente, 18 år, to vaksiner. Hun hadde ikke andre symptomer enn veldig mye muskelverk overalt, var skikkelig preget og sengeliggende i flere dager pga det. Hun testet positivt på pcr. Kanskje det er vanskeligere å fange opp viruset på hurtigtester når man ikke har så mye utviklet "grums" i nese og hals? 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 25. januar 2022 #5 Del Skrevet 25. januar 2022 Frk.Fryd40 skrev (1 time siden): Like greit kanskje.. Hurtigtestene er ikke til å stole på. Ta en pcr test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg