AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Skrevet 25. januar 2022 Noen som har prøvd det? Jeg gnisser/biter hardt sammen kjeven om nettene fordi jeg har mye ubehag, og lurer på om botox i masseter muskel vil kunne redusere belastningen/slitasjen på tennene? Vet at det finnes bittskinner som skal kunne hjelpe med dette, men synes det er vanskelig å skulle ha noe i munnen om natten. Anonymkode: 9288e...20b
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #2 Skrevet 25. januar 2022 Jeg har ikke prøvd det. Men et lite søk på Google sier: Behandling mot tanngnissing Ved å injisere riktig mengde Botox i kjevemuskulaturen kan tanngnissing og klikking som medfører smerter og anspenthet reduseres kraftig. Kjeven får en mykere form. Bare 1 uke etter behandling vil effekten kjennes ved at man blir mindre anspent i kjeven. Anonymkode: c293f...913
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke prøvd det. Men et lite søk på Google sier: Behandling mot tanngnissing Ved å injisere riktig mengde Botox i kjevemuskulaturen kan tanngnissing og klikking som medfører smerter og anspenthet reduseres kraftig. Kjeven får en mykere form. Bare 1 uke etter behandling vil effekten kjennes ved at man blir mindre anspent i kjeven. Anonymkode: c293f...913 Har søkt litt på nettet rundt det, vil bare høre om noen her har erfaringer å dele 🙂 Anonymkode: 9288e...20b
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #4 Skrevet 25. januar 2022 Jeg har det, men må fortsatt bruke bittskinne. Anonymkode: c15e5...14f
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #5 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har det, men må fortsatt bruke bittskinne. Anonymkode: c15e5...14f Ok. Hvor mye føler du det hjelper med bare botox? Er det ikke ubehagelig å ha noe i munnen om natten? Anonymkode: 9288e...20b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå