AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #21 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 25.1.2022 den 10.49): For ditt bruk hadde jeg helt klart valgt garmin. Har selv byttet til Apple Watch fordi jeg synes de er penere og har bedre smartfunksjoner siden jeg har iPhone, men tør ikke svømme med den slik jeg gjorde med garmin sine. Pulsmålingen på Apple er heller ikke kontinuerlig, den sjekker litt nå og da. Anonymkode: 150f1...3b9 Det går helt fint å svømme med Apple Watch. Jeg kjøpte også den pga jeg har iPhone, og jeg liker at alt snakker sammen. Jeg er fornøyd, men jeg er enig i at batteritiden er altfor dårlig i forhold til konkurrentene. Den må lades en gang i døgnet, og den holder i godt under 24 timer. Anonymkode: 51835...929
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #22 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 28.1.2022 den 19.45): Bra batteri? Anonymkode: dfa21...f35 Ikke meg du siterer, men min Fenix 5S Plus med GPS lader jeg kanskje en gang i uka, og da bruker jeg den døgnet rundt. Trener 3-5 ganger i uka, men på senter nå på vinteren så GPS er ikke VELDIG mye o bruk for øyeblikket. 😅 Anonymkode: b5013...b0d
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #23 Skrevet 3. februar 2022 Jeg er kjempefornøyd med Garmin Vivoactive 4S 😊 Brukt den nesten hver dag i snart to år. Anonymkode: 2f4ae...5df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå