AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Skrevet 25. januar 2022 De nye restriksjonene sier vel at jeg kan møte opp på svangerskapskontroll, selv med en smittet i husstanden? Så lenge jeg ikke har symptomer selv og tar hurtigtest? Føles jo helt galskap, men sånn er lov nå? Anonymkode: cc48d...34d 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #2 Skrevet 25. januar 2022 Nei det er ikke lov. Det skjer lovendringer i morgen, men jeg vet ikke om det har tilbakevirkende kraft, det må du sjekke. Men i dag kan du ikke dra på svangerskapskontroll, du er jo i karantene. Anonymkode: 5ba6b...e89
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det er ikke lov. Det skjer lovendringer i morgen, men jeg vet ikke om det har tilbakevirkende kraft, det må du sjekke. Men i dag kan du ikke dra på svangerskapskontroll, du er jo i karantene. Anonymkode: 5ba6b...e89 Det er snakk om tre dager frem i tid, og da har jeg jo lov? Om jeg faktisk kommer til å gjøre det er jo en annen sak Anonymkode: cc48d...34d
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #4 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er snakk om tre dager frem i tid, og da har jeg jo lov? Om jeg faktisk kommer til å gjøre det er jo en annen sak Anonymkode: cc48d...34d Ja, om tre dager finnes ikke karantene mer Bare ta test så kan man gjøre som normalt. Det blir så deilig! Anonymkode: 6fb5c...65f 1
Amatariel Skrevet 25. januar 2022 #5 Skrevet 25. januar 2022 De nye reglene trer i kraft ved midnatt i natt. Etter det tar du bare en test, og er den negativ kan du dra på kontroll. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #6 Skrevet 25. januar 2022 Takk for svar Anonymkode: cc48d...34d
Dame1989 Skrevet 25. januar 2022 #7 Skrevet 25. januar 2022 Hør alltid med stedet du skal. Er kontrollen på sykehuset feks kan de ha strengere regler enn samfunnet ellers. Jeg har korona og har 6 døgn med isolasjon. Jeg får ikke dratt på en kontroll på sykehuset 2 dager etter at isolasjonstiden er over fordi sykehuset opererer med 10 dagers isolasjon
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #8 Skrevet 25. januar 2022 Jeg hadde ringt dem å sagt ifra i det minste. Hør hva de sier.. Anonymkode: 2735f...dbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå