Gjest Marbelle Skrevet 25. januar 2022 #1 Skrevet 25. januar 2022 (endret) Noen her som kan kan tipse om en Tannlege i Oslo eller klinikk som sammarbeider med helfo? Som er pålitlige? Som ikke Koster alt for mye, har rimlige priser? ja alle Tannleger har samarbeid med helfo. Men jeg tenker mer på tanneleger som påminner om offentlig tannlegetjeneste fast for voxne dere Skjønner Hva jeg mener. Endret 25. januar 2022 av Marbelle
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #3 Skrevet 27. januar 2022 Smil Tannlegesenter Anonymkode: 5f3b1...eeb
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #4 Skrevet 27. januar 2022 Jeg forstår ikke helt hva du mener med at de påminner om offentlig tannlegetjeneste? Jeg er veldig fornøyd med Constance Schär på Christiania tannlegesenter på Grønland. Prisene er greie, de innkaller fast så hyppig du måtte ønske og hun er svært dyktig og hyggelig, samt at de holder til veldig sentralt. Ordner trygderefusjon når det er grunnlag for det. Anonymkode: 82724...aa1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #5 Skrevet 27. januar 2022 Helsfyr tannklinikk. De kaller deg inn så ofte som du ønsker selv. Anonymkode: 60375...1e8
Gjest Marbelle Skrevet 30. januar 2022 #6 Skrevet 30. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 27.1.2022 den 15.29): Jeg forstår ikke helt hva du mener med at de påminner om offentlig tannlegetjeneste? Jeg er veldig fornøyd med Constance Schär på Christiania tannlegesenter på Grønland. Prisene er greie, de innkaller fast så hyppig du måtte ønske og hun er svært dyktig og hyggelig, samt at de holder til veldig sentralt. Ordner trygderefusjon når det er grunnlag for det. Anonymkode: 82724...aa1 Det jeg mener er en Tannlege å stole på. Har blitt lurt av en privat Tannlege i Norge før og hen ble anmeldt for det. Fikk penger før det og for skader etc. Fler som og setter egen pris og førsjellige priser. Så ser Etter en tannlege i Oslo som er til å stole på og som minner om en som er offentlig. Men privat. Endret 31. januar 2022 av Marbelle
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #7 Skrevet 31. januar 2022 Marbelle skrev (8 minutter siden): Det jeg mener er en Tannlege å stole på, ikke privat uten offentligt. Har blitt lurt av en privat Tannlege i Norge før og han ble anmeldt for det. Mange tannleger private i Oslo vil tjene penger på folk. Med offentlig mener jeg Fex en Tannlege som en har hele livet, som går under offentlig taxt. Men slike finnes kun for folk under 18 år. Så ser Etter en tannlege i Oslo som er til å stole på Vi får jo ikke offentlig tannlege i Norge etter fylte 18 år, så jeg forstår ikke helt hva du mener. Norge mangler dette i velferdstjenestene. Med unntak av svært få og begrensede tjenester via Nav hvis man har krav på det og begrensede tjenester hvis man havner på sykehjem. Jeg har en tannlege i Oslo som jeg er svært fornøyd med, men han er privat som de fleste tannleger i Norge er. Om du har rett til offentlig tannhelsetjeneste i Sverige ville jeg dratt dit når jeg trengte det. Anonymkode: 3ace2...ff1
Gjest Marbelle Skrevet 31. januar 2022 #8 Skrevet 31. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi får jo ikke offentlig tannlege i Norge etter fylte 18 år, så jeg forstår ikke helt hva du mener. Norge mangler dette i velferdstjenestene. Med unntak av svært få og begrensede tjenester via Nav hvis man har krav på det og begrensede tjenester hvis man havner på sykehjem. Jeg har en tannlege i Oslo som jeg er svært fornøyd med, men han er privat som de fleste tannleger i Norge er. Om du har rett til offentlig tannhelsetjeneste i Sverige ville jeg dratt dit når jeg trengte det. Anonymkode: 3ace2...ff1 Klart det finner tannleger i Oslo som minner om en offentlige tjeneste. Kjeresten min Fex har hatt samme Tannlege siden barn og han går fortsatt dit og er 30. Men er ikke i Oslo da uten kongsvinger. Nei jeg vil finne en bra Tannlege i Oslo som er til å stole på. Gidder ikke å drive å pendle og ta ut ferie for å gå til tannlegen. Endret 31. januar 2022 av Marbelle
Gjest Marbelle Skrevet 31. januar 2022 #9 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 27.1.2022 den 15.29): Jeg forstår ikke helt hva du mener med at de påminner om offentlig tannlegetjeneste? Jeg er veldig fornøyd med Constance Schär på Christiania tannlegesenter på Grønland. Prisene er greie, de innkaller fast så hyppig du måtte ønske og hun er svært dyktig og hyggelig, samt at de holder til veldig sentralt. Ordner trygderefusjon når det er grunnlag for det. Anonymkode: 82724...aa1 Takk for tipset!
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #10 Skrevet 31. januar 2022 Marbelle skrev (2 minutter siden): Klart det finner tannleger i Oslo som påminner om offentlige. Kjeresten min Fex har hatt samme Tannlege siden barn og han går fortsatt dit og er 30. Men er ikke i Oslo da uten kongsvinger. Nei jeg vil finne en bra Tannlege i Oslo som er til å stole på. Gidder ikke å drive å pendle og ta ut ferie for å gå til tannlegen. Jeg aner ikke hva du mener med påminner om det offentlige Men jeg blir hos min/mine tannleger ved det samme kontoret så lenge jeg kan, hele livet hvis jeg har råd til det. Det er ikke billig der, men jeg stoler 100 prosent på dem. Det er de flinkeste jeg har gått til. Den ene er min faste tannlege og den andre rotfyllingsspesialist. Si fra hvis det er interessant så kan jeg gi deg navn. Anonymkode: 3ace2...ff1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå