Gledesbarna Skrevet 25. januar 2022 #1 Del Skrevet 25. januar 2022 Har et barn på 8 år som viser tegn til astma ved anstrengelse i kulden og ved forkjølelse. Blir så tett at h*n må ha ventoline ved forkjølelse med hoste. Det er så mye smitte for tiden, at det er bare et tidsspm.når den kommer til å ramme oss. Blir bekymret for barnet for h*n er jo i risikogruppen. Hvordan taklet dere koronamed astma? Evt.barna deres? På forhånd takk for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mhmjadda Skrevet 25. januar 2022 #2 Del Skrevet 25. januar 2022 Så vidt jeg kan se av litt rask googling er ikke barn med astma i risikogruppen, siden det har vist seg at det ikke har noe å si for forløpet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutselig_gravid Skrevet 25. januar 2022 #3 Del Skrevet 25. januar 2022 Tror ikke barn med astma er i risikogruppe. Vi har i hvert fall ikke fått noe beskjed om det. Datter med astma hadde få/ingen symptomer da hun hadde delta. Med omikron hadde hun pusteproblemer (i anfall) gjennom ett døgn pga mye slim. Men det har hun også med all annen type forkjølelser. Det var ikke verre enn at vi hadde dialog med helsepersonell og så det an. Jeg har selv astma og nedsatt lungekapasitet. Ble ganske syk av omikron, men hadde ingen pusteproblemer (omikron). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 25. januar 2022 #4 Del Skrevet 25. januar 2022 Ingen problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zokutine Skrevet 25. januar 2022 #5 Del Skrevet 25. januar 2022 Jeg har astma, ofte blir jeg veldig tett ved luftveisinfeksjoner og må ha ekstra medisiner. Nå har jeg fått korona, og er egentlig ikke noe særlig tett, er i dårlig form men det virker som om omikron (som jeg regner med jeg har) ikke går så veldig på lungene 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg