Gå til innhold

V for Vendetta - verdt å se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns den både ser skummel og spennendes ut. Er den verdt å sette av nesten to timer for å se? :P Føler jeg er en av få som ikke har sett den filmen. 

Anonymkode: ebf4b...574

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefilm. Les gjerne om Guy Fawkes og kruttsammensvergelsen før filmen, det er dette filmen baserer seg på, selv om handlingen er lagt til moderne tid. 

Anonymkode: 799fb...5f4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjempefilm. Les gjerne om Guy Fawkes og kruttsammensvergelsen før filmen, det er dette filmen baserer seg på, selv om handlingen er lagt til moderne tid. 

Anonymkode: 799fb...5f4

Takk for tipset, skal gjøre det :) 

Skrevet

Jeg synes filmen er verdt å se.

• Liker 2
Skrevet

Den er definitivt verdt å se

Anonymkode: f4df6...54d

Skrevet

den er grei, men ikke forvent å sette popcornet i halsen.

Skrevet

Så lenge du ikke blir en av dem som siterer filmen for å virke veldig kul og sånn, så... 

Anonymkode: e8a08...e2f

Skrevet

Jeg liker den, men den er ikke skummel.

Anonymkode: cc7aa...fd1

Skrevet

Den er fantastisk. Ikke skummel. 

Anonymkode: 65f0f...f1e

Skrevet

veldig bra film!     

Anonymkode: 0ac49...cb8

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Filmen er verdt å se, ja. En fantastisk god film, en av de beste i sin sjanger. 

Skrevet

Absolutt en god film 🙂

Anonymkode: 3d966...4fe

Skrevet

Jeg har sett filmen, men husker den ikke..😄

Skrevet
ostekaker skrev (1 time siden):

Jeg har sett filmen, men husker den ikke..😄

Samme her. Ikke så godt tegn.. men husker jeg likte den. 15 år siden ca

Anonymkode: 56e9a...55a

Skrevet
On 1/25/2022 at 12:12 AM, AnonymBruker said:

Syns den både ser skummel og spennendes ut. Er den verdt å sette av nesten to timer for å se? :P Føler jeg er en av få som ikke har sett den filmen. 

Super film og ikke skummel. 

Anonymkode: d8ef6...59b

Skrevet

Vel, som med Watchmen, greier ikke regissørene å fange alle dimensjonene av tegneseriene. Begge blir litt overfladiske, selv om alt annet enn historiefortellingen er bra, skuespillere/scenografi/lyd/musikk, osv. 

Tegneserien anbefales på det høyeste, sammen med Watchmen, som av  mange regnes som den beste voksentegneserien som er laget: https://www.goodreads.com/author/show/3961.Alan_Moore

Gladnyheten er jo at Moore nettopp i et intervju sa at han hadde fornyet inspirasjon til å begynne å skrive igjen.

• Liker 1
Skrevet
Lurium skrev (22 timer siden):

Vel, som med Watchmen, greier ikke regissørene å fange alle dimensjonene av tegneseriene. Begge blir litt overfladiske, selv om alt annet enn historiefortellingen er bra, skuespillere/scenografi/lyd/musikk, osv. 

Tegneserien anbefales på det høyeste, sammen med Watchmen, som av  mange regnes som den beste voksentegneserien som er laget: https://www.goodreads.com/author/show/3961.Alan_Moore

Gladnyheten er jo at Moore nettopp i et intervju sa at han hadde fornyet inspirasjon til å begynne å skrive igjen.

:hoppe::danse::hoppendeglad::bolledeig:

Anonymkode: 891bf...944

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...