AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #1 Skrevet 24. januar 2022 Har sett på en leilighet jeg har lyst på. Er litt usikker hva som er lurt når man byr. Har noen gode tips? Anonymkode: abfe3...19b
Akkar Skrevet 24. januar 2022 #2 Skrevet 24. januar 2022 Jeg ble rådet til å gå opp med 50 000 på hvert bud. Det virket for meg den gangen. Men var kanskje heldig med den som bød mot at han stoppet før min grense var nådd. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #3 Skrevet 24. januar 2022 Trekk pusten og hold hodet kaldt, sørg for at du er tilgjengelig sånn at du får med deg hva som skjer. Be om å holdes oppdatert og dersom du ikke vinner budrunden så be om å få vite hva leiligheten ble solgt for. Da har du en idé om hva du kan regne med på en tilsvarende leilighet. Hold deg innenfor budsjettet ditt, sørg for å ha finansene i orden før budrunden starter sånn at du vet hva du kan gi. Lykke til Anonymkode: cb7f3...bc0 1
DrueSmoothie Skrevet 25. januar 2022 #4 Skrevet 25. januar 2022 Det jeg har gjort i de budrundene jeg har vært med i er at jeg har aldri lagt inn første bud (dersom ingen hadde lagt inn bud dagen etter visningen og jeg gjerne ville ha leiligheten hadde jeg nok lagt inn bud påfølgende dag). Videre har jeg gjerne "sittet på gjerdet" og latt de andre by seg i mellom, uten at jeg har blandet meg inn. Jeg tenker at jeg trenger ikke å være med på å dra opp prisen mer enn nødvendig Når så de andre har gitt seg og jeg ser at budene går opp mindre og mindre, eller megler kanskje sier det er bare 1 budgiver igjen, så har jeg lagt inn ett bud noe over det som da ser ut til å være siste, i håp om å ta det siste stikket. Sist fungerte det fint. Jeg fikk ett motbud, men da var det slutt fra motparten sin side. Det som dog er viktig er å være åpen ovenfor megler at du faktisk er intr, slik at du blir involvert i budrunden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå