AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #1 Skrevet 24. januar 2022 Uke 38+1, slimproppen har gått i ettermiddag/kveld med en del blod. Har vært uggen i to timer, men siste timen tok deg seg opp til ekstremt kvalm. Endte opp med løs i magen, som hjalp litt på kvalmen heldigvis. Ungen er GAL i magen, mener altså rørt seg i ett kjør i to timer.. Er dette modning? Eller kan det være noe på gang? 🥴 Anonymkode: 380b4...fc6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #2 Skrevet 24. januar 2022 En del blod ?? Hvor mye, har du ringt føden? Etter slimprpppen min gikk fikk jeg diaré i 2 døgn, så gikk vannet. Anonymkode: 693c9...29d
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #3 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En del blod ?? Hvor mye, har du ringt føden? Etter slimprpppen min gikk fikk jeg diaré i 2 døgn, så gikk vannet. Anonymkode: 693c9...29d Ikke mye sånn sett, men slim med blod. Kom hver gang jeg tørket meg i tre-fire omganger etter toalettbesøk. Nå er det ikke noe mer av det. Anonymkode: 380b4...fc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå