AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #61 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Er du forelsket i han? Anonymkode: 7356a...23d Litt betatt kanskje, ikke forelsket nei Anonymkode: 3efe6...66f
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #62 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt betatt kanskje, ikke forelsket nei Anonymkode: 3efe6...66f Da har han fått deg der han ville. Han merker det. Nå er det å få deg til sengs. Han skjønner komplement virker på deg. Anonymkode: ddace...aa8 1
Gjest Alterego666 Skrevet 31. januar 2022 #63 Skrevet 31. januar 2022 Det er jo bare hyggelig med litt flørting.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #64 Skrevet 31. januar 2022 Alterego666 skrev (1 time siden): Det er jo bare hyggelig med litt flørting. Ja selvsagt. Men når det driver på mer enn 1 år? Litt spesielt? Ts Anonymkode: 3efe6...66f
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #65 Skrevet 31. januar 2022 I hvilken sammenheng møter du han? Du sier dere ikke jobber sammen? Anonymkode: ece35...53f 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #66 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ja selvsagt. Men når det driver på mer enn 1 år? Litt spesielt? Ts Anonymkode: 3efe6...66f opplever litt det samme her...vet heller ikke hva dette dreier seg om, men det er vel gjerne sånn at er en mann ordentlig interessert så gjør han noe i retning av det han vil og ikke bare går og erter. Kanskje han liker å se reaksjonen din, vite at han har draget. Anonymkode: 1d893...083
Gjest Alterego666 Skrevet 31. januar 2022 #67 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja selvsagt. Men når det driver på mer enn 1 år? Litt spesielt? Ts Anonymkode: 3efe6...66f Nei. Man må sette opp noen grenser, og så holde seg til de grensene. Diskutér gjerne disse grensene med med-flørteren.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #68 Skrevet 31. januar 2022 Alterego666 skrev (9 minutter siden): Nei. Man må sette opp noen grenser, og så holde seg til de grensene. Diskutér gjerne disse grensene med med-flørteren. Vil ikke det «drepe» flørtinga om vi begynner å snakke om grenser? Anonymkode: 3efe6...66f
Gjest Alterego666 Skrevet 31. januar 2022 #69 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil ikke det «drepe» flørtinga om vi begynner å snakke om grenser? Anonymkode: 3efe6...66f Jeg har ikke opplevd det, men kanskje har andre det?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #70 Skrevet 1. februar 2022 Hvor i landet holder han til? Anonymkode: 21fb5...a29
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #71 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 1.2.2022 den 2.14): Hvor i landet holder han til? Anonymkode: 21fb5...a29 Haha hva har det med saken å gjøre?🤣 Anonymkode: 3efe6...66f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #72 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 24.1.2022 den 23.51): Over tid så har jeg måtte treffe han her, og han flørter hver eneste gang. Han gir meg komplimenter, erter og flørter skikkelig, ser mye på meg - hvordan kan jeg forstå hva han vil? Han er jo opptatt selv og vet godt at jeg er gift..Og ja, selvsagt litt betatt av han.. Anonymkode: 3efe6...66f Du liker det så du ber han ikke stoppe. Når du ikke ber han om å stoppe så så er det et signal på at du er tilgjengelig for en flørt. Han hadde stoppet hvis du ikke hadde respondert på positivt. Ta et kritisk blikk på deg selv og hvilken signaler du sender ut, eller IKKE sender ut. Selv om du ikke initierer så er du ikke uskyldig. Selv om det er det du sikkert sier til deg selv, og kommer til å si til mannen din om det blir oppaget. Er unnskyldningen din, visst det blir oppdaget, "Jeg har ikke gjort noe?!". Ved å være passiv godkjenner du. Han går etter deg fordi du er mottakelig. Anonymkode: 90627...79e 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #73 Skrevet 4. februar 2022 For mange år siden traff jeg en ung kvinne med giftering på byen, og vi flørtet heftig hele kvelden. Jeg antok at hun kom til å bli med meg hjem, men da sa hun: vil være med deg, men hit og ikke lenger. Dette er hva jeg får lov til. Ble så klart litt skuffet med det samme, men i ettertid har jeg alltid tenkt at hun og mannen hadde avtale om at flørting er okay, men ikke lengre enn det. Kanskje det samme med denne mannen? Anonymkode: 1e20e...524 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #74 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 24.1.2022 den 23.51): Over tid så har jeg måtte treffe han her, og han flørter hver eneste gang. Han gir meg komplimenter, erter og flørter skikkelig, ser mye på meg - hvordan kan jeg forstå hva han vil? Han er jo opptatt selv og vet godt at jeg er gift..Og ja, selvsagt litt betatt av han.. Anonymkode: 3efe6...66f Han tror du er mer spennende enn kona, og du tror han er mer spennende enn din mann. Slik lurer dere hverandre ut på glattisen. Enkelte blir aldri voksne. Anonymkode: a1833...1f5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #75 Skrevet 4. februar 2022 You go girl, vi lever bare en gang. Anonymkode: 0e8e9...8f8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #76 Skrevet 4. februar 2022 Jeg flørter veldig med ei dame på jobben, hun er bare så nydelig og flørter litt igjenmen setter klare grenser for hvor langt vi kan gå, jeg ville gåtthele veien. Anonymkode: 2ca78...bf0
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #77 Skrevet 4. februar 2022 Vi er like delaktig begge to i denne flørten, men vi har ingen tydelig grense hva som er innafor og ikke..ts Anonymkode: 3efe6...66f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #78 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Vi er like delaktig begge to i denne flørten, men vi har ingen tydelig grense hva som er innafor og ikke..ts Anonymkode: 3efe6...66f Når hun synes flørtinga blir for intens gir hun tilbakemelding Anonymkode: 2ca78...bf0 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #79 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Når hun synes flørtinga blir for intens gir hun tilbakemelding Anonymkode: 2ca78...bf0 Det som skjer i slike jobbforhold er at folk kommer tettere og tettere. Så kommer betroelsene, etter hvert blir man avhengig komplimentene og nyforelska hormonene kommer. Man sier til seg selv at man ikke gjør noe galt siden det ikke er sex, og alle har jo venner ikke sant? Er jo derfor julebord går til helvete. Måneder med uforløst spenning, tilsett alkohol og hotellrom så klarer de ikke å holde seg igjen. Med litt flaks går det ikke så langt. Men at partneren en vakker dag får en melding fra en kollega/ sjekker sosiale medier/SMS og spør hva i helvete hun driver med. Så var tilliten i det forholdet over. Alt for litt spenning, fordi man fortjener det..... Anonymkode: 90627...79e
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #80 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det som skjer i slike jobbforhold er at folk kommer tettere og tettere. Så kommer betroelsene, etter hvert blir man avhengig komplimentene og nyforelska hormonene kommer. Man sier til seg selv at man ikke gjør noe galt siden det ikke er sex, og alle har jo venner ikke sant? Er jo derfor julebord går til helvete. Måneder med uforløst spenning, tilsett alkohol og hotellrom så klarer de ikke å holde seg igjen. Med litt flaks går det ikke så langt. Men at partneren en vakker dag får en melding fra en kollega/ sjekker sosiale medier/SMS og spør hva i helvete hun driver med. Så var tilliten i det forholdet over. Alt for litt spenning, fordi man fortjener det..... Anonymkode: 90627...79e Slike jobbforhold? Dette har ingenting med jobb å gjøre. Vi jobber ikke sammen. Man treffer da folk utenfor jobb og husets fire vegger. Ts Anonymkode: 3efe6...66f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå