Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Over tid så har jeg måtte treffe han her, og han flørter hver eneste gang. Han gir meg komplimenter, erter og flørter skikkelig, ser mye på meg - hvordan kan jeg forstå hva han vil? 
Han er jo opptatt selv og vet godt at jeg er gift..Og ja, selvsagt litt betatt av han..

Anonymkode: 3efe6...66f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil flørte med deg.

Anonymkode: fe5b1...745

• Liker 2
Skrevet

Han søker vel spenning og vil ha i pose og sekk da, kanskje? Hvordan skal vi vite? Du må nesten spørre han.

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Du velger selv. 

Hvor vanskelig kan det være? 

Ønsker du en elsker så flørter du tilbake. Ønsker du å være tro til din mann så ignorer du all slik flørt. Vedvarer flørten (uønsket) så gir du vedkommende beskjed. 

Gud brutle så tafatt 

Anonymkode: 89714...fe0

• Liker 14
  • Hjerte 1
Skrevet

🤢🤮

Gjør mannen din en tjeneste og gjør det slutt. Det eller så legger du i litt arbeid i å fikse hva enn det er du mangler i ditt nåværende forhold. 

Anonymkode: 67b4d...d12

• Liker 2
Skrevet

Jeg har flørta tilbake jeg, men jeg blir ikke klok på hva han vil 🤷🏼‍♀️ Uansett hvor mye han flørter og jeg føler han bryr seg..Har tenkt på å spørre han, men føles jo kleint det å..men kanskje det som må til 😆 ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har flørta tilbake jeg, men jeg blir ikke klok på hva han vil 🤷🏼‍♀️ Uansett hvor mye han flørter og jeg føler han bryr seg..Har tenkt på å spørre han, men føles jo kleint det å..men kanskje det som må til 😆 ts

Er vel ikke så mange alternativer vel. Enten er det uskyldig flørt og han vil ikke pule, eller så er det det han vil.

Anonymkode: 9dc93...9f4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du velger selv. 

Hvor vanskelig kan det være? 

Ønsker du en elsker så flørter du tilbake. Ønsker du å være tro til din mann så ignorer du all slik flørt. Vedvarer flørten (uønsket) så gir du vedkommende beskjed. 

Gud brutle så tafatt 

Anonymkode: 89714...fe0

Ja tenk om man hadde evnen til å tenke selv 🤦🏽‍♀️

Skrevet
Løvejenten skrev (9 minutter siden):

Ja tenk om man hadde evnen til å tenke selv 🤦🏽‍♀️

Men siden du klarer å tenke for meg så har du kanskje en kommentar jeg kunne sagt til han neste gang?😆 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men siden du klarer å tenke for meg så har du kanskje en kommentar jeg kunne sagt til han neste gang?😆 

Den lyder slik : Jeg er gift, du har kjæreste (samboer?), kutt ut med det tullet ditt, jeg er ikke interessert 😉 …. Men noe i meg sier at du ikke har baller nok til å si det, for innerst inne liker du at han liker deg, og du leker med tanken om dere.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Løvejenten skrev (1 minutt siden):

Den lyder slik : Jeg er gift, du har kjæreste (samboer?), kutt ut med det tullet ditt, jeg er ikke interessert 😉 …. Men noe i meg sier at du ikke har baller nok til å si det, for innerst inne liker du at han liker deg, og du leker med tanken om dere.

Baller har jeg ikke nei, siden jeg er dame 😉 men jeg syns helt ærlig at det er vanskelig, jeg har ikke opplevd slik oppmerksomhet før, siden jeg er gift. Da har jeg heller ikke særlig erfaring med hva menn vil når de flørter sånn over tid 😆 hvis han bare ville i buksa på meg så hadde han vel prøvd allerede? Det er slike ting som gjør meg forvirra 🥴

Skrevet

Han kjeder seg og liker å få deg nysgjerrig på seg.

Anonymkode: fe5b1...745

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Over tid så har jeg måtte treffe han her, og han flørter hver eneste gang. Han gir meg komplimenter, erter og flørter skikkelig, ser mye på meg - hvordan kan jeg forstå hva han vil? 
Han er jo opptatt selv og vet godt at jeg er gift..Og ja, selvsagt litt betatt av han..

Det er vel opplagt at han legger opp til litt sidesex. Mange menn gjør det.

Anonymkode: 69ebd...c63

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er vel opplagt at han legger opp til litt sidesex. Mange menn gjør det.

Anonymkode: 69ebd...c63

Men er det ikke rart at han ikke har prøvd seg da? Bare spør jeg, jeg syns ikke det er så lett å skjønne 😆

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Gud brutle så tafatt 

Enig !   Er vel bare skøy og oppfriskende med en liten flørt vel ?   Alt skal tas i verste mening nå for tiden.

• Liker 2
Skrevet

hvor lenge har det pågått ?

jeg flørter selv, men tar ikke initiativ til mer før den jeg flørter med viser interesse.

Anonymkode: 2ca78...bf0

• Liker 1
Skrevet
bullehurk skrev (1 minutt siden):

Enig !   Er vel bare skøy og oppfriskende med en liten flørt vel ?   Alt skal tas i verste mening nå for tiden.

Har ikke sagt noe om at jeg tar det i verste mening nei. Og har heller ikke sagt noe om at jeg ikke syns det er oppfriskende? Så nei, tar det ikke i verste mening nei..

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hvor lenge har det pågått ?

jeg flørter selv, men tar ikke initiativ til mer før den jeg flørter med viser interesse.

Anonymkode: 2ca78...bf0

En god stund kan man jo si 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En god stund kan man jo si 

Du får si "velkommen inn" da, da er han sikkert raskt på pletten.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du får si "velkommen inn" da, da er han sikkert raskt på pletten.

Velkommen inn faktisk 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...