Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2005 #1 Skrevet 20. oktober 2005 Fikk en ganske meningsløs sms fra Liten i går. Hun hadde knottet vilkårlig rundt på tastene uten å se hva hun skrev, og det ble ganske morsomt. Verset hennes ble som følger: Bil smil skoge, slå hen én krø skit Jeg svarte henne med følgende vers: Kutta ihjal ola Idag har jeg kommet opp med følgende: Olav en ukvas ukloe øken kruk out uriktsv Noen som vil ta den videre og se hva det kan bli? SMS'n må altså være innstilt med T9-funksjonen slått på.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #2 Skrevet 20. oktober 2005 Litt usikker på åssen jeg skal finne ut det... :klø: for jeg vet jo ikke hva du skulle skrive, og skriver jeg det du gjorde med ordliste på vil jeg jo bare få det samme uforståelige du gjorde... Men det er mulig jeg er trøtt og dum altså
Sniglå Skrevet 21. oktober 2005 #3 Skrevet 21. oktober 2005 "Maxi på loffen" Prøv den. Vet ikke om den funker fremdeles, men..
Sniglå Skrevet 21. oktober 2005 #4 Skrevet 21. oktober 2005 Oi, jeg leste jo ikke første innlegget skikkelig engang. Overse meg da
Gjest Varg-Menja Skrevet 21. oktober 2005 #5 Skrevet 21. oktober 2005 Olav en ukvas ukloe øken kruk out uriktsv ← Dette hørtes da riktig så norrønt ut...
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2005 #6 Skrevet 21. oktober 2005 Litt usikker på åssen jeg skal finne ut det... :klø: for jeg vet jo ikke hva du skulle skrive, og skriver jeg det du gjorde med ordliste på vil jeg jo bare få det samme uforståelige du gjorde... Men det er mulig jeg er trøtt og dum altså ← Skulle ikke skrive noe som helst. Jeg lar bare fingrene fyke over tastene mens jeg ser en helt annen vei, og så vet jeg jo hvor jeg har mellomromstasten, så den er det eneste jeg styrer. Og så setter jeg igang, og så blir det som det blir. Noen ganger blir det bare møl selvfølgelig, men noen ganger kan det faktisk bli noe halvforståelig utav det. Som da jeg tastet i vei tre ord og det ble Kutta ihjal ola.. skulle ikke bli noe som helst, som sagt, men ble altså disse tre ordene
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #7 Skrevet 21. oktober 2005 hæ? :klø: Det skjønte jeg virkelig ingen verdens ting av... Men jeg kan jo svare på andre ordleker istedet jeg
Gjest gjest1 Skrevet 22. oktober 2005 #8 Skrevet 22. oktober 2005 <du er kanskje ikke alene om ikke å skjønne den heller? Hmmm... er jeg så klønete til å uttrykke meg? Hvordan var det Liten forklarte meg hva hun hadde gjort? "he he he, jeg skreiv uten å se for å se hva det blei!" Verre var det ikke... Da avslutter jeg med dette lille skriveriet før jeg legger meg: Skal økon gjær fallgru! God natt
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2005 #9 Skrevet 22. oktober 2005 Men ejg kan jo ikke vite hva du skrev...? :klø: Det blir jo vill gjetting da?
smile Skrevet 22. oktober 2005 #10 Skrevet 22. oktober 2005 Skjønner ingen ting jeg heller...og det virker ikke som du vet det selv heller siden du ser bort??? Eh....???? SKal vi tippe noe du ikke vet?
Gjest Violetta Skrevet 22. oktober 2005 #11 Skrevet 22. oktober 2005 Kupo by kunn ikk jentu? *skjønte den*
Heisan Skrevet 22. oktober 2005 #12 Skrevet 22. oktober 2005 Hehe Man skal da ikke gjette noenting, bare trykke vilt på mobilen og se hva som står.. Jeg prøver: Bekkl oki tilrå nkpinad eks
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2005 #13 Skrevet 22. oktober 2005 Hm...? :klø: Så hvis jeg nå skriver: johnve økni øknint Så betyr det...? Skjønner fortsatt ikke, ingen kan jo vite hva jeg trykket, jeg vet jo ikke selv engang - jeg trykket jo bare vilt og hemningsløst på tastene uten mål og mening
Heisan Skrevet 22. oktober 2005 #14 Skrevet 22. oktober 2005 Det skal ikke bety noen ting, det er en ordlek. Det blir ekstra artig hvis det blir en setning som betyr noe da.. Skjønner du det nå?
Gjest Violetta Skrevet 22. oktober 2005 #15 Skrevet 22. oktober 2005 Hm...? :klø: Så hvis jeg nå skriver: johnve økni øknint Så betyr det...? Skjønner fortsatt ikke, ingen kan jo vite hva jeg trykket, jeg vet jo ikke selv engang - jeg trykket jo bare vilt og hemningsløst på tastene uten mål og mening ← Det var jo det som var poenget! Det betyr ingenting!
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2005 #16 Skrevet 22. oktober 2005 Ok, nå ler jeg, men jeg skjønner fortsatt ingenting... *Hjernedød*
Gjest Virvel Skrevet 22. oktober 2005 #19 Skrevet 22. oktober 2005 Næmmen Frysepulver, da... Du skal bare trykke tilfeldig på mobilen din, og se om det kan bli noen ord ut av det! Nå trykker jeg f.eks. på noen helt tilfeldige taster, uten å se i displayet før jeg er ferdig med å skrive, og det som kom ut av det var "kna kaine lagman lue I.Ekko". Det kan vel kanskje bety noe sånt som at man ikke skal kna luene til de man er på lag med når man befinner seg på et sted hvor det er ekko.
Gjest gjest1 Skrevet 28. oktober 2005 #20 Skrevet 28. oktober 2005 Hm...? :klø: Så hvis jeg nå skriver: johnve økni øknint Så betyr det...? Skjønner fortsatt ikke, ingen kan jo vite hva jeg trykket, jeg vet jo ikke selv engang - jeg trykket jo bare vilt og hemningsløst på tastene uten mål og mening ← Det skal ikke bety noe frysepulver - man skal bare trykke vilt og hemnngsløst for å se hva det blir... Det er ikke noe å skjønne. Det enkle er ofte det beste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå