Touchofvanilla Skrevet 24. januar 2022 #1 Del Skrevet 24. januar 2022 Tok en hjemmetest på min datter på fredag. Jeg tolker denne som positiv. Tok pcr samme dag som var negativ. Har i ettertid tatt 4 tester som får tydelig strek. Hun tok ny pcr i dag. Har noen opplevd noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 24. januar 2022 #2 Del Skrevet 24. januar 2022 Touchofvanilla skrev (4 minutter siden): Tok en hjemmetest på min datter på fredag. Jeg tolker denne som positiv. Tok pcr samme dag som var negativ. Har i ettertid tatt 4 tester som får tydelig strek. Hun tok ny pcr i dag. Har noen opplevd noe lignende? Har aldri opplevd det den veien, kun motsatt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alt blir ok Skrevet 24. januar 2022 #3 Del Skrevet 24. januar 2022 Jeg tok negativ hjemmetest samme dag som pcr-testen. Jeg hadde Korona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 24. januar 2022 #4 Del Skrevet 24. januar 2022 Touchofvanilla skrev (13 minutter siden): Tok en hjemmetest på min datter på fredag. Jeg tolker denne som positiv. Tok pcr samme dag som var negativ. Har i ettertid tatt 4 tester som får tydelig strek. Hun tok ny pcr i dag. Har noen opplevd noe lignende? Guttungen hadde en positiv hjemmetest men pcr testen og alle de andre hjemmetesten han tok før og etter den positive va alle negative. Du må oppdatere oss med resultatet på pcrtesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Touchofvanilla Skrevet 24. januar 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 24. januar 2022 Forundret.. skrev (13 minutter siden): Guttungen hadde en positiv hjemmetest men pcr testen og alle de andre hjemmetesten han tok før og etter den positive va alle negative. Du må oppdatere oss med resultatet på pcrtesten. Var den tydelig positiv på han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 24. januar 2022 #6 Del Skrevet 24. januar 2022 (endret) Touchofvanilla skrev (58 minutter siden): Var den tydelig positiv på han? Nei, den var en del svakere enn den som er avbildet her. Men igjen sterkere enn den som var min som faktisk var positiv. Endret 24. januar 2022 av Forundret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 24. januar 2022 #7 Del Skrevet 24. januar 2022 Har hørt om lignende situasjon, og beskjed fra lege var da at den positive hjemmetesten var den gyldige. Hvis du tok pcr i nesen og tenker å ta en ny, bør du be om at den tas i hals. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 24. januar 2022 #8 Del Skrevet 24. januar 2022 Min sønn hadde en slik positiv test. Pcr testen som ble tatt senere samme dag var derimot negativ. Tok ny hjemmetest to dager senere og han hadde også da negativ. Lege mente at pcr testen var mer korrekt, og at hjemmetesten måtte være falsk positiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 24. januar 2022 #9 Del Skrevet 24. januar 2022 Jeg har opplevd akkurat det samme nå. 2 positive hjemmetester,men fikk negativ pcr-test I dag. Tok en ny hjemmetest i kveld og den var enda tydeligere positiv enn de to første. Pcr-testen ble bare tatt i nesa og hun som tok den stappa pinnen så vidt inn. Så jeg tror det er feil på pcr-testen, spesielt siden resten av familien har hatt korona siste uka og jeg har de fleste symptomer man kan ha på korona. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 24. januar 2022 #10 Del Skrevet 24. januar 2022 Er en sak i Bergens Tidende om dette i dag. FHI mener jenta har covid (positive hjemmetester) Smittevernoverlegen mener hun ikke er syk. Negativ pcr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 24. januar 2022 #11 Del Skrevet 24. januar 2022 Aprilis skrev (8 minutter siden): Jeg har opplevd akkurat det samme nå. 2 positive hjemmetester,men fikk negativ pcr-test I dag. Tok en ny hjemmetest i kveld og den var enda tydeligere positiv enn de to første. Pcr-testen ble bare tatt i nesa og hun som tok den stappa pinnen så vidt inn. Så jeg tror det er feil på pcr-testen, spesielt siden resten av familien har hatt korona siste uka og jeg har de fleste symptomer man kan ha på korona. Bestill en ny pcr. Hvorfor ble pcrtesten kun tatt i nesa?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 24. januar 2022 #12 Del Skrevet 24. januar 2022 Forundret.. skrev (Akkurat nå): Bestill en ny pcr. Hvorfor ble pcrtesten kun tatt i nesa?? Tror ikke jeg trenger ny pcr-test,for nå holder det med positiv hjemmetest (jeg har tre doser). I kommunen jeg tok pcr tar de bare i nesa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutselig_gravid Skrevet 25. januar 2022 #13 Del Skrevet 25. januar 2022 Er det virkelig kommuner som fremdeles tester kun i nesa? Sover de under en stein? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 25. januar 2022 #14 Del Skrevet 25. januar 2022 Ryddet for brudd på rommets retningslinjer. - Rhodiola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg