AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #1 Skrevet 24. januar 2022 Herrefred så driiiiit lei jeg er nå. Jobber i kommunehelsetjenesten og har hatt EN fraværsdag siden mars 2020. NULL juleferie, påskeferie, osvosv. Da "alle" gikk i lockdown og gossa seg hjemme, holdt jeg på å jobbe meg forderva. Overtid, merarbeid, masse dager med null pauser. Et _helvetes_ kjør. Nå gidder jeg ikke late som lenger, la meg få denne omikrongreia. Gud bedrrre så godt det hadde vært med noen dager på sofaen. Orker ikke dette koketteriet lengre, å neeeeiii så kjipt atte, å få korona! For noe bullshit, dette er ei forkjølelse og ikke mer. I fjor fikk nå søren meg folk ei uke med fri hvis de hadde vært i samme ROM som en med korona. Anonymkode: 71bf8...96a 10
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #2 Skrevet 26. januar 2022 Du får håpe du ikke får Long Covid da. Anonymkode: a6867...305 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #3 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 24.1.2022 den 19.25): Herrefred så driiiiit lei jeg er nå. Jobber i kommunehelsetjenesten og har hatt EN fraværsdag siden mars 2020. NULL juleferie, påskeferie, osvosv. Da "alle" gikk i lockdown og gossa seg hjemme, holdt jeg på å jobbe meg forderva. Overtid, merarbeid, masse dager med null pauser. Et _helvetes_ kjør. Nå gidder jeg ikke late som lenger, la meg få denne omikrongreia. Gud bedrrre så godt det hadde vært med noen dager på sofaen. Orker ikke dette koketteriet lengre, å neeeeiii så kjipt atte, å få korona! For noe bullshit, dette er ei forkjølelse og ikke mer. I fjor fikk nå søren meg folk ei uke med fri hvis de hadde vært i samme ROM som en med korona. Anonymkode: 71bf8...96a Haha, jeg skjønner deg så godt😆 Håper nesten selv på både covid og long covid bare for å få være i fred på sofaen en liiiten stund🙈 Anonymkode: 4d6d8...d36 8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #4 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Haha, jeg skjønner deg så godt😆 Håper nesten selv på både covid og long covid bare for å få være i fred på sofaen en liiiten stund🙈 Anonymkode: 4d6d8...d36 🙄😡 Anonymkode: 500eb...b36
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #5 Skrevet 26. januar 2022 Tro du meg, jeg har ikke gossa meg mye hjemme med hjemmekontor og barn som har vært borte fra barnehagen halvparten av tiden. Anonymkode: 24091...add 5
PITTY Skrevet 26. januar 2022 #6 Skrevet 26. januar 2022 Et merkelig ønske... spør du meg. Masochist? 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #7 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 24.1.2022 den 19.25): Herrefred så driiiiit lei jeg er nå. Jobber i kommunehelsetjenesten og har hatt EN fraværsdag siden mars 2020. NULL juleferie, påskeferie, osvosv. Da "alle" gikk i lockdown og gossa seg hjemme, holdt jeg på å jobbe meg forderva. Overtid, merarbeid, masse dager med null pauser. Et _helvetes_ kjør. Nå gidder jeg ikke late som lenger, la meg få denne omikrongreia. Gud bedrrre så godt det hadde vært med noen dager på sofaen. Orker ikke dette koketteriet lengre, å neeeeiii så kjipt atte, å få korona! For noe bullshit, dette er ei forkjølelse og ikke mer. I fjor fikk nå søren meg folk ei uke med fri hvis de hadde vært i samme ROM som en med korona. Anonymkode: 71bf8...96a Det skremmende med dette er at du jobber innen helse! Å være så uvitende og i tillegg en sofagris - ja da er det merkelig du har en slik utdanning! For din egen del håper jeg dette er trolling - om ikke så lykke til med 'forkjølelsen"! Du får krysse av på både Omikron og Long Covid! Anonymkode: 7195b...602
bluedot Skrevet 26. januar 2022 #8 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 24.1.2022 den 19.25): Herrefred så driiiiit lei jeg er nå. Jobber i kommunehelsetjenesten og har hatt EN fraværsdag siden mars 2020. NULL juleferie, påskeferie, osvosv. Da "alle" gikk i lockdown og gossa seg hjemme, holdt jeg på å jobbe meg forderva. Overtid, merarbeid, masse dager med null pauser. Et _helvetes_ kjør. Nå gidder jeg ikke late som lenger, la meg få denne omikrongreia. Gud bedrrre så godt det hadde vært med noen dager på sofaen. Orker ikke dette koketteriet lengre, å neeeeiii så kjipt atte, å få korona! For noe bullshit, dette er ei forkjølelse og ikke mer. I fjor fikk nå søren meg folk ei uke med fri hvis de hadde vært i samme ROM som en med korona. Anonymkode: 71bf8...96a Det kan jeg faktisk forstå. Takk for jobben du gjør. ❤️ 8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #9 Skrevet 26. januar 2022 Du har ikke barn, har du vel? Anonymkode: 01b23...c0f 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #10 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det skremmende med dette er at du jobber innen helse! Å være så uvitende og i tillegg en sofagris - ja da er det merkelig du har en slik utdanning! For din egen del håper jeg dette er trolling - om ikke så lykke til med 'forkjølelsen"! Du får krysse av på både Omikron og Long Covid! Anonymkode: 7195b...602 Hun er ikke en sofagris når hun har hatt en fraværsdag på to år! Jeg kan faktisk forstå TS her, hun er nok bevisst på at det kan være farlig å få covid, men i hennes situasjon og om jeg også hadde 2 vaksiner, hadde jeg nok også bare ønsket å få omikron da det er utrolig liten risiko for å bli alvorlig syk med to vaksiner og omikron. Jeg sender deg en styrkeklem TS! Anonymkode: 5e540...674 13
Paulinetta Skrevet 26. januar 2022 #11 Skrevet 26. januar 2022 Forstår dette så utrolig godt! Selv om man har feber og er dårlig, er det sannsynligvis noen dager mot slutten hvor det bare er digg og avslappende. Ønsker deg korona ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #12 Skrevet 26. januar 2022 Synes ikke du bør spøke om det. Alle snakker nå om at Omicron er så mild, men en nabo er syk nå, og sist jeg så henne utenfor hjemmet sitt så hun ut som en halvdød zombie. Det var skikkelig skummelt! Anonymkode: 9c70d...dc9
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #13 Skrevet 26. januar 2022 Jeg hadde covid tidligere i Januar. Det var veldig digg å bli ferdig med det. Mine eneste symptomer var en mild forkjølelse. Bittelitt rusk i halsen og en tett nese. Gikk over på 3 dager. Nå er jeg motstandsdyktig og trenger ikke bekymre meg noe særlig i noen måneder. Er fullvaksinert med booster, og kommer til å fortsette med boostere fremover. Ble så lite syk at det åpenbart fungerer. Anonymkode: f3ab0...666 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #14 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Synes ikke du bør spøke om det. Alle snakker nå om at Omicron er så mild, men en nabo er syk nå, og sist jeg så henne utenfor hjemmet sitt så hun ut som en halvdød zombie. Det var skikkelig skummelt! Anonymkode: 9c70d...dc9 Haha, jeg har all respekt for Covid, men man ser ut som en halvdød Zombie om man har en skikkelig influensa også eller jævlig menssmerter. Anonymkode: 5e540...674 8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #15 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde covid tidligere i Januar. Det var veldig digg å bli ferdig med det. Mine eneste symptomer var en mild forkjølelse. Bittelitt rusk i halsen og en tett nese. Gikk over på 3 dager. Nå er jeg motstandsdyktig og trenger ikke bekymre meg noe særlig i noen måneder. Er fullvaksinert med booster, og kommer til å fortsette med boostere fremover. Ble så lite syk at det åpenbart fungerer. Anonymkode: f3ab0...666 Men jeg er uvaksinert og hadde ikke symptomer i det hele tatt, testet meg bare fordi halve familien som jeg tilbrakte jula med ble sjuke like etter vi kom hjem (de er vaksinerte). Veldig fornøyd med å endelig være ferdig med dette tullet, så kan folk roe seg ned litt med frykten sin for den skumle uvaksinerte dama. 🙄🙄🙄 Anonymkode: 316ad...39a 8
Paulinetta Skrevet 26. januar 2022 #16 Skrevet 26. januar 2022 Klart man sannsynligvis blir dårlig, men derfra til å være bekymret for graden av dårlighet er det langt. Milevis unna en sykehusinnleggelse, for eksempel.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #17 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det skremmende med dette er at du jobber innen helse! Å være så uvitende og i tillegg en sofagris - ja da er det merkelig du har en slik utdanning! For din egen del håper jeg dette er trolling - om ikke så lykke til med 'forkjølelsen"! Du får krysse av på både Omikron og Long Covid! Anonymkode: 7195b...602 Hehe skjønner TS. Har faktisk tenkt tanken selv etter et hardkjør i januar med ørten dobbeltvakter og 2 fridager på 4 uker. Litta koronapause hadde ikke vært å forakte 🤣🤣 Men, så er jeg jo livredd for å smitte pasientene mine med noe, så mener det egentlig ikke. Anonymkode: eb0d6...6ea 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #18 Skrevet 26. januar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Men jeg er uvaksinert og hadde ikke symptomer i det hele tatt, testet meg bare fordi halve familien som jeg tilbrakte jula med ble sjuke like etter vi kom hjem (de er vaksinerte). Veldig fornøyd med å endelig være ferdig med dette tullet, så kan folk roe seg ned litt med frykten sin for den skumle uvaksinerte dama. 🙄🙄🙄 Anonymkode: 316ad...39a Ikke alle uvaksinerte som bllir syke, nei. Sjangsen er bare mye, mye høyere. Anonymkode: f3ab0...666
Lovis Fenja Skrevet 27. januar 2022 #19 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ikke alle uvaksinerte som bllir syke, nei. Sjangsen er bare mye, mye høyere. Anonymkode: f3ab0...666 Det er mye annet som gir større sjangse også. 3
Tuba Skrevet 27. januar 2022 #20 Skrevet 27. januar 2022 Jeg tror alle vil få Omikron, så jeg skjønner tanken om at man vil bli ferdig med det, Jeg hadde covid i forrige uke. Har 3 doser vaksine og hadde nesten ikke symptomer i det hele tatt.
Anbefalte innlegg