Gå til innhold

Benektelse av fetisjer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har fetisjer som dere ikke ville  innrømme for en eller annen grunn, for dere selv eller partner. Hva var det som hjalp med å forsone dere med den side av deres seksualitet? 

Hvilken råd hadde dere gitt til en som sliter med å innrømme hen har en fetisj — og om noen har en artikkel på lur som handler om negative sider om folk nedtrykker sine fetisjer. Hadde det vært interessant å lese 🙏 

Håper dere kan hjelpe ❤️

Hilsen, en rådvill 🙃

Anonymkode: 1a9b4...2da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjon. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Har ingen spesielle fetisher selv, men mannen har det. Det hjelper å ha et solid forhold og introdusere den gradvis ;) Pluss gi litt tid til å tenke over det. Snakk masse sammen, snakk om følelser, tanker, drømmer, fantasier osv.

Anonymkode: 46e77...11e

• Hjerte 2
Skrevet

Mine er uskyldige, så null problem. Tenner på hvite sporty sokker, aldri hatt noe problem med en partner som ikke er villig til å ha på seg det hjemme, eller i senga. Mange bruker det jo uansett. Ikke ankelsokker, da sier jeg som Jenny Skavlan, de er jo hverken eller. Men søte hvite Adidas eller Nikesokker er deilig. Og mange liker jo å bruke dem. 

Om jeg hadde tent på grisebanke, pisk og lær vet jeg ikke om jeg hadde funnet det lett å innrømme det. Men heldigvis ikke så komplekst det jeg tiltrekkes av. 

Anonymkode: 45760...e84

Skrevet

Jeg har en fetisj som jeg aldri har delt med noen. Men ettersom tiden har gått har jeg fått mindre og mindre behov for å dele med andre, men aksepterer den bare slik den er for meg.

Anonymkode: 92b1b...618

Skrevet (endret)

Det er veeeldi mange typer av fetisher og grader av behov. Noen er det naturlig å dele med partner, noen ikke. Sjulte fetisher som en egentlig har lyst og kan dele er trist for den ene. 
Desverre er det ikke ofte at det blir mottatt med åpne armer. Grunnen til at en holder det inne er redsel for å bli avvist. Øhh liker du det, veldig merkelig og rart og det interserer meg absolutt ingenting. Gir meg ingen ting så ikke snakk om det igjen. 

En kan og få respons. OK, rart.

Eller respons, Det har jeg ikke hørt om. Hva går det ut på? Vi kan prøve noe slikt en gang om du har lyst. Vet jo ikke om jeg synes det er noe for meg men vi kan jo prøve å se. 

Gjør oppmerksom på at fetish gjelder ting vis noen ikke har fått det med seg.

Det er klart partneren kan ha negative følelser for emner fra før. Liksom sex og regntøy, blit heeelt feil for meg. Jeg liker oss nakne. 
klart den ene parten vil ha et savn og den andre føle alt er helt fint. Eller at paret utfolder seg sammen av og til hvor den ene ikke får ut av det noe spesielt tilleggs krydderet.

Jeg liker at du plutselig tar trusa di eller strømpene dine over ansiktet mitt eller i munnen min. Er ikke sikkert at partneren liker det, eller ikke vil gjør det. Og iallefall ikke uten å bli spurt hver gang. 
Eller naken, ta på dunkåpa eller partnerens dunjakke inne i stua og be om å bli slikket eller å suge han om det er hetro par. 

Så hvor er vi? Skal vi prøve?  Nei takk,   Vil ikke prøve.

Eller vi har prøvd det nå, holdt for meg. 

Nå blir jeg vel hakke kylling, men men.

Endret av Tummy
Skrevet

Jo mer sær en fetish er, jo verre er det å innrømme det. Det er nok av innlegg her på kg hvor damer sier at de hadde løpt dersom det skulle vise seg at mannen hadde en litt spesiell fetish. Derfor kan det lønne seg å ligge lavt. Trygge ting tenker jeg bruk av visse typer klesplagg, litt lett dominans, etc. Selvfølgelig burde man kunne diskutere det aller meste, men det viser deg at en del ikke tåler dette og da heller vil avslutte forholdet.

Anonymkode: b651a...cbb

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jo mer sær en fetish er, jo verre er det å innrømme det. Det er nok av innlegg her på kg hvor damer sier at de hadde løpt dersom det skulle vise seg at mannen hadde en litt spesiell fetish. Derfor kan det lønne seg å ligge lavt. Trygge ting tenker jeg bruk av visse typer klesplagg, litt lett dominans, etc. Selvfølgelig burde man kunne diskutere det aller meste, men det viser deg at en del ikke tåler dette og da heller vil avslutte forholdet.

Anonymkode: b651a...cbb

Enig! Så lenge fetisjen er "uskyldig" så aksepteres de lettere men blir det drøyt er det ofte vanskelig å akseptere, ganske forståelig. Så er jo spørsmålet hvor grensen går, med tanke på "uskyldig" vs. "altfor drøyt". 

For egen del har jeg noen små fetisjer, den sterkeste er vel følgende. Gitt at dama har føtter jeg liker, ikke svetter for mye på dem, men bare litt - jeg blir veldig tent av pene føtter i nylonstrømper som aller helst har vært i tette sko slik at det det "litt" duft av henne, i stedet for nylonstrømpefabrikk :)

Skrevet

Alle har fetisher og fetisher er mest gøyale hvis ingen vet om dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...