Gjest Violetta Skrevet 20. oktober 2005 #1 Skrevet 20. oktober 2005 En liten jente , syv-åtte kanskje, trener som besatt, til tross for brudd i ankelen! Og både foreldre og trener presser henne til å fortsette! Heretter boikotter jeg OL. Sånn er det. For det er det hun trener til. At det går an! Jeg fatter bare ikke at foreldre kan tillate slikt... :evil:
Heisan Skrevet 20. oktober 2005 #2 Skrevet 20. oktober 2005 Heisan Helt sykt, vet om ei jente på 11, trente 2 timer 4 dager i uka, økte til 4 timer 4 dager i uka pga NM. Hun fikk beskjed om at hun var for svak til å være med likevel det året, hun måtte trene styrke 2 timer i uka i tillegg!! Hvordan kan foreldre være med på dette?!!
Gjest Purple Skrevet 20. oktober 2005 #3 Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Startet visst trådene våre omtrent samtidig. Som jeg skrev i min tråd, så blir jeg utrolig provosert av slike foreldre. Er så glad mamma og pappa ikke var sånn! Endret 20. oktober 2005 av Purple
Gjest Violetta Skrevet 20. oktober 2005 #4 Skrevet 20. oktober 2005 Blir kvalm jeg. Barnemishandling er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå