AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #1 Skrevet 24. januar 2022 Hei. Jeg har hatt mirena spiral i snart 2 år, og har hele tiden hatt en liten blødning 1 gang i mnd, men nå så fikk jeg pms og humørsvingninger som hører til pms, bare at i stedenfor å få blødning har jeg hatt en lyse brun utflod i ca 3-4 dager, hatt endel halsbrann de siste dagene også. Har også fått dilla på vanilje is, det hadde jeg sist jeg var gravid. Er det mulig å bli gravid med spiral? Noen som har blitt det? Og hvilke symptomer hadde du? Anonymkode: dfb28...3b7
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #2 Skrevet 24. januar 2022 Ja så klart det er mulig, skjer ikke så ofte, men det skjer. Anbefaler teste deg for sikkerhets skyld, men kan også være at hormoner generelt spiller inn Anonymkode: 68afc...8ac
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #3 Skrevet 24. januar 2022 Har ei venninne som ble gravid på hormonspiral. Hun viste det ikke, men fikk store blødninger som senere ble påvist å ha vært spontan abort. Anonymkode: d3ec6...758
Anonym678954 Skrevet 24. januar 2022 #4 Skrevet 24. januar 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Har ei venninne som ble gravid på hormonspiral. Hun viste det ikke, men fikk store blødninger som senere ble påvist å ha vært spontan abort. Anonymkode: d3ec6...758 Ja det er vel kanskje fort at det ender i det da spiral gjør "jobben" sin
Anonym678954 Skrevet 24. januar 2022 #5 Skrevet 24. januar 2022 22 minutter siden, AnonymBruker said: Ja så klart det er mulig, skjer ikke så ofte, men det skjer. Anbefaler teste deg for sikkerhets skyld, men kan også være at hormoner generelt spiller inn Anonymkode: 68afc...8ac Ja mulig hormonene som tuller med meg. Tenker at jeg tar en test og ser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå