Gå til innhold

Ser du ned på andre mennesker i så fall hvilke og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser på alle mennesker som likeverdige uavhengig av sosial og økonomisk status. Men jeg ser ned på mennesker som mobber funksjonshemmede mennesker i rullestol.

Ser du ned på noen?

• Liker 4
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ned på unge uføre. Folk som aldri har bidratt til samfunnet.

Anonymkode: a577c...031

• Liker 7
Skrevet

Nei.

Det måtte i så fall være dem som ser ned på andre det da. 

AnonymBruker skrev (På 24.1.2022 den 18.44):

Du kunne også skrevet det slik: "Folk som aldri har kunnet/fått/hatt mulighet til å bidra til samfunnet økonomisk". Men da hadde du vel mistet grunnen til å se ned på dem... hmm🤔

Anonymkode: 95dc4...272

• Liker 16
  • Hjerte 1
Skrevet

Må innrømme at jeg ser litt ned på foreldre som velger disse typiske lavstatusnavnene til barna sine. Typ Matheo, Liam, Leander..

Anonymkode: 6a401...919

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg som er ung ufør blir faktisk litt såret av sånne kommentarer.  Jeg er ufør av en grunn og har ikke valgt det selv. Er jeg liksom ikke verdt noe jeg da?

Anonymkode: f094f...0f5

• Liker 21
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg som er ung ufør blir faktisk litt såret av sånne kommentarer.  Jeg er ufør av en grunn og har ikke valgt det selv. Er jeg liksom ikke verdt noe jeg da?

Det var sikkert en annen ufør som skrev det. Du trenger ikke andres annerkjennelse for å vite at du er verdifull på samme måte som alle andre.

• Liker 8
Skrevet

Jeg ser ikke ned på noen sånn generelt sett, men jeg kan føle forakt for mobbere og folk som er slemme mot andre.

Anonymkode: a1589...fb3

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Må innrømme at jeg ser litt ned på foreldre som velger disse typiske lavstatusnavnene til barna sine. Typ Matheo, Liam, Leander..

Jeg ser ned på arrogante folk som deg som bryr seg om noe så tåpeligt. Lavstatus du ... Wow

Anonymkode: d2a83...793

• Liker 4
Skrevet

Ser ned på mennesker som lager en tråd for å få sjansen til å fremheve seg selv. 

Anonymkode: f0744...59c

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Høysesongen said:

Det var sikkert en annen ufør som skrev det. Du trenger ikke andres annerkjennelse for å vite at du er verdifull på samme måte som alle andre.

Det har du rett i. Jeg ser ned på meg selv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg ble ung ufør fordi jeg ble neglektet av barneværnet og fikk aldri hjelp til det jeg trengte i barndommen og t til å komme meg videre etter jeg fyllte 18. Jeg vant i retten mot dem da for neglekten da heldigvis.  Folk er ufør for goder. Uten god grunn er det veldig vanskelig å få ufør.

Anonymkode: d2a83...793

• Liker 5
Skrevet

Ser ned på uføre.

Anonymkode: 7cb5b...d4d

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ned på de som mobber, utnytter andre, kjøper sex, utøver vold, dreper eller begår seksuelle overgrep. 

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser ned på uføre.

Vet du hvorfor mange egentlig er uføre? Pass på så det ikke skjer deg noe dritt....

Anonymkode: 0f34b...719

• Liker 5
Skrevet

Ja, jeg kan dømme der og da. Men det går fort over. Jeg så ned på mange før. Men etter selv å opplevd noe grusomt som alle dømmer forandret jeg innstilling. Aldri i livet at jeg vil overføre de følelsene til et annet menneske igjen.

Anonymkode: 3b1bf...b99

Skrevet

Ser ned på dumme folk. Slik som personen under. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ser ned på uføre.

Så du ser ned på kreftpasienter også? Begge mine foreldre er ufør, på grunn av kreft. 

Anonymkode: 67ca7...243

• Liker 8
Skrevet

Jeg ser ned på de som hetser uføre.

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kollegaen til kjæresten min hadde en gutt med av de L navnene du nevnte ( sier ikke konkret hvilket  pga gjenkjennelsesfare)  Han døde 5 år gammel av at kroppen ikke tålte mer etter en livstruende fødselskade og en barndom  med bare smerte . Han ble begravet lillejuleaften og dødsannonsen sto Matheo, storebror.

Jeg forstår absolutt hva du mener. Det er litt harry navn, tenker du? Men et menneske er mer enn bare navnet sitt og  mennesket bak har ofte en skjebne du ikke nødvendigvis kjenner til 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

I den gruppa finner du bla. unger som er født syke og ungdom som har blitt skadet i traumatiske hendelser.  Gratulerer med dagen 😒

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Ser generelt ned på folk som diskriminerer en gruppe; enten det er kvinner, mørkhudede, homofile, transepersoner, muslimer osv.

Ser også ned på Trump supportere, vaksinemotstandere, flat-earthers, og denslags kvakksnavleri.

Anonymkode: 92b93...bcf

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...