GrønnNellik68 Skrevet 24. januar 2022 #1 Del Skrevet 24. januar 2022 Med tanke på min egen mor så blir jo det vanskelig. Null interessert i date og kan ingenting om data. Hvordan har de tenkt å løse det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 24. januar 2022 #2 Del Skrevet 24. januar 2022 Må hun registre det da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 24. januar 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 24. januar 2022 Imsdalen skrev (Akkurat nå): Må hun registre det da? De sa jo nettopp nå på nyhetene at det er endring i karantene regler og positive hurtigtester med 3 doser innabords skal registreres selv. Og man slipper pcr test. Men fleste med 3 dose er jo eldre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 24. januar 2022 #4 Del Skrevet 24. januar 2022 GrønnNellik68 skrev (Akkurat nå): De sa jo nettopp nå på nyhetene at det er endring i karantene regler og positive hurtigtester med 3 doser innabords skal registreres selv. Og man slipper pcr test. Men fleste med 3 dose er jo eldre. Skal? Er det påbudt? (Jeg har ikke sett nyhetene så jeg aner ikke.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 24. januar 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 24. januar 2022 Imsdalen skrev (8 minutter siden): Skal? Er det påbudt? (Jeg har ikke sett nyhetene så jeg aner ikke.) Ja det skal jeg ikke påstå at det var påbudt de sa, men det gjelder fra i natt i hvertfall sa de. Men hvis det ikke er påbudt så er det jo bare å drite i det og leve som før for de fleste som har 3 dose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 24. januar 2022 #6 Del Skrevet 24. januar 2022 Det er ikke påbudt. Men uansett har de fleste sikkert pårørende som kan hjelpe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 24. januar 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 24. januar 2022 mandel92 skrev (55 minutter siden): Det er ikke påbudt. Men uansett har de fleste sikkert pårørende som kan hjelpe. Blir ikke akkurat vanntett statestikkene fremover da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enda en tulling Skrevet 24. januar 2022 #8 Del Skrevet 24. januar 2022 GrønnNellik68 skrev (4 timer siden): Blir ikke akkurat vanntett statestikkene fremover da. Nei. Alt blir som før, med andre ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 25. januar 2022 #9 Del Skrevet 25. januar 2022 Sa de noe om hva poenget med registrering skulle være da? Kun statistikk? Har man tre doser har man jo uansett grønt pass, og det pågår vel ikke smittesporing lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg