AmonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #1 Skrevet 24. januar 2022 UD fraråder reiser til Ukraina. Men jeg kan vel reise dit på ferie nå likevel? Om Russland skulle invadere og flyplassen blir stengt så blir vi vel evakuert av forsvaret?
Gaiko Skrevet 24. januar 2022 #2 Skrevet 24. januar 2022 AmonymBruker skrev (Akkurat nå): UD fraråder reiser til Ukraina. Men jeg kan vel reise dit på ferie nå likevel? Om Russland skulle invadere og flyplassen blir stengt så blir vi vel evakuert av forsvaret? Krig skal man ta på alvor. Hadde fraråda deg fra å reise til Ukraina. Reis heller til Syden. 1
Djungelvrål Skrevet 24. januar 2022 #3 Skrevet 24. januar 2022 Ja det hørtes ut som en god idè. God tur. 1
Mezzosoprena Skrevet 24. januar 2022 #4 Skrevet 24. januar 2022 Jaja, go for it - sikkert billig dit nå også! 1
Betahann Skrevet 25. januar 2022 #5 Skrevet 25. januar 2022 Siden Ukraina ligner ganske mye på Russland er det neppe behov for å invadere. Russland er stort og flatt og trenger neppe å bli større og flatere. De burde heller invadere noe annet hvis de absolutt må.
Betahann Skrevet 25. januar 2022 #7 Skrevet 25. januar 2022 Det er sist jeg sjekket ikke krig i Ukraina med unntak av den delen av Ukraina som ligger på forsiden av visse aviser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå