2sommerfugler Skrevet 24. januar 2022 #1 Del Skrevet 24. januar 2022 Til dere som har testet positivt på hjemmetest: hvor lang tid tok det før strek nr to var synlig? Og for de som det tok lang tid med, var det da en antydning helt fra start eller var bare plutselig streken der? Føler jeg stirrer meg fjollete på disse testene nå som alle rundt oss er nærkontakter/smittet/ i karantene 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutselig_gravid Skrevet 24. januar 2022 #2 Del Skrevet 24. januar 2022 Har opplevd begge deler. Umiddelbar strek, og svaaak strek som først dukket opp etter 15 min. Begge fikk positiv pcr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya90 Skrevet 24. januar 2022 #3 Del Skrevet 24. januar 2022 Har nylig vært vitne til 3 positive hurtigtester, inkludert min. Strekene kom tydelig frem med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2sommerfugler Skrevet 24. januar 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 24. januar 2022 Frøya90 skrev (5 minutter siden): Har nylig vært vitne til 3 positive hurtigtester, inkludert min. Strekene kom tydelig frem med en gang Hadde dere symptomer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 24. januar 2022 #5 Del Skrevet 24. januar 2022 2sommerfugler skrev (4 timer siden): Til dere som har testet positivt på hjemmetest: hvor lang tid tok det før strek nr to var synlig? Og for de som det tok lang tid med, var det da en antydning helt fra start eller var bare plutselig streken der? Føler jeg stirrer meg fjollete på disse testene nå som alle rundt oss er nærkontakter/smittet/ i karantene 😂 Strek nr to kom så og si med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya90 Skrevet 24. januar 2022 #6 Del Skrevet 24. januar 2022 2sommerfugler skrev (Akkurat nå): Hadde dere symptomer da? Ja, vi testet med en gang symptomene dukket opp. Jeg testet også dagen før - da var den negativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 24. januar 2022 #7 Del Skrevet 24. januar 2022 Datteren min hadde første positive test fredag, da tok det 10 min før den var synlig (men svak). Ny test søndag, da kom det en klar strek nesten umiddelbart. Skal ta ny test i morgen. Symptomene varte et par dager, stort sett frisk nå, om enn litt slapp. Hun er uansett i isolasjon til fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussa84 Skrevet 24. januar 2022 #8 Del Skrevet 24. januar 2022 Sist jeg tok sånne tester prøvde jeg å bli gravid, det var alltid veldig spennende. Tror til og med jeg så streker som ikke var der. Sånn er det enda, jeg håper at jeg får fram to streker. Akkurat som at hjernen ikke forstår at det betyr at jeg har corona, jeg bare håper på positiv test. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 24. januar 2022 #9 Del Skrevet 24. januar 2022 Vi tok hjemmetester her, og fikk bare negative. Det som var rart var at mannen sin fikk to streker først etter en halvtime. Da trodde vi at den var ugyldig, men dagen etter viste PCR at det var korona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 5. februar 2022 #10 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Min kom ikke før den var tørr (15-20 min). Positiv pcr samme dag Mannen min og barnet mitt fikk strek med en gang Endret 5. februar 2022 av Blue Berry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsDoubtfire Skrevet 6. februar 2022 #11 Del Skrevet 6. februar 2022 (endret) Har opplevd begge. Da jeg tydeligvis hadde lite virus i kroppen, altså nok til at testen ‘registrerte ‘ noe kom det en svak strek 5 min etter at jeg tok testen. Følte meg ikke i form, tørrhoste og hodeverk + at min mann og mine 3 barn var smittet. 2 dager senere våknet jeg og følte meg ELENDIG og begge strekene kom omtrent fram etter 30 sekunder 😅 Smittesporing sa at om du var smittet men tidlig i forløpet klarte ikke hurtigtesten å registrere smitten sånn ‘klart’ men når virusmengden nådde en topp i kroppen så så man strekene med en gang /registerte det fortere osv . Endret 6. februar 2022 av MrsDoubtfire 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky Skrevet 6. februar 2022 #12 Del Skrevet 6. februar 2022 (endret) Opplevd begge her også. Når jeg testet meg før jeg fikk korona var jeg negativ etter 5-10 min men lot alltid testen ligge litt (glemte den vekk etc). Den var fortsatt negativ. Når jeg hadde nær kontakt med ei venninne som hadde korona for 8 dager siden, viste testen negativ etter 20 -30 min.. tenkte at jeg ikke hadde korona.. så skulle jeg kaste testen etter at den hadde vært på bordet i ca 1,5-2 timer. Der var det plutselig to ganske synlige streker. Min venninne fortalte meg at det antageligvis betyr at jeg er positiv, samboer også. Dagen derpå testet jeg positiv etter 5 min.. altså to sterke streker. 2 dager siden var jeg negativ per « papir» etter 30 min (hjemmetest), men det vises fortsatt to streker etter 40-60 min. Ny test i går. Den var helt negativ hele tiden uten å vise to streker selv etter lang tid (7-8 dager karantene)..Bor i Tyskland og her snakkes det mye om å ikke kaste testen med en gang. Men vet at dette ikke er noe Norge går etter, selv om vi har de samme testene Det er i alle fall min erfaring. Så at moderator slettet svaret mitt forrige gang.. når det gjalt koronatesten 🙈 Dette er kun min erfaring og hva flere her jeg bor har opplevd med akkurat de samme testene Det betyr ikke at jeg presser på nordmenn å lese av testen også etter 50-60 min!!:) Kun MIN erfaring SÅ følg norsk bruksanvisning 🥸 Endret 6. februar 2022 av Becky 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 7. februar 2022 #13 Del Skrevet 7. februar 2022 Streken kom umiddelbart. Og jeg hadde ikke noe særlig symptomer på det tidspunktet. Følte meg ikke syk. Har hørt om mange som er skikkelige dårlige og ikle får positiv test før etter mange dager. Så det er nok ganske varierende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2sommerfugler Skrevet 7. februar 2022 Forfatter #14 Del Skrevet 7. februar 2022 Ja det hadde jo vært for lett om det var en fasit 😄 Her har en av oss fått skyggestreker i over en uke nå, blir ikke sterkere og er i fin form. Jeg har blitt dårlig og får ingenting - men har nå iallefall tatt en PCR idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uperfekt mamma Skrevet 7. februar 2022 #15 Del Skrevet 7. februar 2022 Min slo ut så raskt vesken kom over der teststreken er når jeg tok i hals og nese. Så skulle jeg teste for morro skyld hvordan den slo ut kun i hals og kun i nese. I halsen tok det ca 5 min og ca 1 min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 7. februar 2022 #16 Del Skrevet 7. februar 2022 Streken kom umiddelbart. Hadde og har ikke hatt noen symptomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg