Gå til innhold

Proff sminke på bryllupsdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde man ha en profesjonell som gjør sminken din på bryllupsdagen? Er redd for å ikke bli seende ut som "meg selv", samtidig så vil jeg jo være så fin som mulig. Har dere noen tips til om man burde ha noen profesjonelle til å gjøre sminken på bryllupsdagen? 

Anonymkode: b3f22...79d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer veldig Ann på hva du ønsker. Om du har sett for deg en spesiell «look» kan det være fint å ha en profesjonell. Personlig syns jeg jo at naturlig sminke på bruden er finest, du skal tross alt ha bildene resten av livet. Men mange ganger er det nok å ha en venninne som er god på slikt. Fins jo så mange nå som er helt rå på sminke fronten

Skrevet

Hvis du skal ha profesjonell sminke bør du ha en prøvetime eller to først for å være sikker på at du får den looken du ønsker. Moren min ble sminket på sparket av profesjonell sminkør (som gjorde brudens sminke) og så helt unaturlig ut. Anbefaler ikke uten prøvetime først

Anonymkode: 32dca...a25

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk en venninne til å sminke meg. Vi hadde noen "prøvetimer", og det tror jeg er et must uansett. Min mor ble også sminket til det ugjenkjennelige da hun giftet seg for 30 år siden, så det var min store skrekk. Men jeg har aldri følt meg så vakker som den dagen, og det var utrolig hyggelig at det var en venninne som ordnet både hår og sminke. Anbefales! 

• Liker 1
Skrevet

Min søster sminket meg, testet en gang på forhånd bare. Gikk fint! Var meg selv!

Hadde ikke hun kunnet hadde jeg gjort det selv!

Anonymkode: 441ee...086

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.1.2022 den 17.31):

Burde man ha en profesjonell som gjør sminken din på bryllupsdagen? Er redd for å ikke bli seende ut som "meg selv", samtidig så vil jeg jo være så fin som mulig. Har dere noen tips til om man burde ha noen profesjonelle til å gjøre sminken på bryllupsdagen? 

Anonymkode: b3f22...79d

Du kan be om prøvesminke. Jeg valgte å gjøre det selv. Er trygg på hvordan jeg vil ha sminken. Valgte bb-cream, mye bronzer, farger på øynene i champagne og plomme.  Satte på punktvipper ytterst.  Nude lepper. Sommer/sydenbryllup. 

Anonymkode: ad6fd...001

Gjest Hottentått
Skrevet

Jeg ble sminket i salong, men sa at jeg skulle ha en enkel og naturlig look. Ble veldig veldig fornøyd og er glad for at jeg gjorde det. Sikkert bedre produkter der enn det jeg har også 😛 

Skrevet

Det spørs hvor komfortabel/god du er på å sminke deg selv? Jeg skal gifte meg 2023, og skal sminke meg selv. 
Har blitt sminket av makeup artister to ganger før til jobb, og har ikke sett ut... Men når det skal sies er jeg komfortabel med å sminke meg selv, og vet hva som kler meg. 
Er man ikke så rutt er det nok greit å få det gjort, men da MÅ du ha prøvetime!

Anonymkode: 4a5d9...7bc

Skrevet

Jeg har sminket to bruder. Da prøvde vi ut i forkant, ble enige om look, og de var begge gjenkjennelige på bryllupsdagen. Jeg ville kommet til å sminke meg selv, da er jeg sikker på at jeg hadde fått en look jeg var fornøyd med. Uansett om man velger profesjonell eller ikke, er det viktigste at man prøver ut i forkant.

Anonymkode: 3582c...55a

Skrevet

Er du komfortabel med å bli sminka? Jeg orker ikke å ha andre dille i ansiktet mitt, så jeg sminket meg selv. Jeg gikk på en sminkebutikk og fikk tips om gode produkter, brukte heller litt ekstra på det 😊

Anonymkode: c8f87...9d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...